Mer del Toro spam.
G-shock och kostym Àr ju skitballt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Smartwatch Àr en gadget och G-shock Àr en klocka. G-shocken Àr dessutom nÀrmast oförstörbar och oftast helt fristÄende frÄn telefonen, vilket jag uppskattar.Ingenting egentligen. Det Àr bara en nostalgisk och kÀnslomÀssig grej. Personligen Àr jag inte det minsta sugen pÄ en smartwatch som egentligen inte Àr en klocka utan en telefon pÄ armen.
Jaaag! Och.. @Meraborsten va? Eller minst nĂ„n mer vet jag.Ăr det nĂ„gon som kör svarta stĂ„lisen pĂ„ resin?
GÄr det att fÄ en bild pÄ baksidan?
Haha, hÀrligt att grodan till och med Àr isad!
VĂ€xer den hos dig?
Grym square vilken referens Àr det blir ju sugen hÀr efter badrumsrivning och en Melleruds i nÀvenSmartwatch Àr en gadget och G-shock Àr en klocka. G-shocken Àr dessutom nÀrmast oförstörbar och oftast helt fristÄende frÄn klockan, vilket jag uppskattar.
LÀttviktare för ökat fredagsmys
För mig Àr det konstanta laddandet som gör att jag undviker smartklockor. Det ska vara problemfrittSen vill inte jag ha en massa notifieringar i klockan och pallar inte en apparat till som jÀmt ska laddas...
Skulle tro att det Àr denna?Grym square vilken referens Àr det blir ju sugen hÀr efter badrumsrivning och en Melleruds i nÀven
Nja, om man Àr en sÄn dÀr typ som ÀndÄ tar av sig klockan varje kvÀll och den stöder trÄdlös laddning sÄ Àr det inget större problem men man skulle sÀkert kÀnna batterinojan komma krypandes ÀndÄ. Eller vad sÀger du, @spammerstakeahike ?För mig Àr det konstanta laddandet som gör att jag undviker smartklockor. Det ska vara problemfritt
G-liden skulle kunna funka, om jag slipper fysiska kundmöten under Mars, vilket iof inte Àr helt osannolikt.Ja jag lÀser om mÄnga andra i din sits som har trÀningsklockor och bekymmer under mars
GW-S5600. Titanbaksida och kolfiberband. LÀtt som bara den och riktigt skön att bÀra.Grym square vilken referens Àr det blir ju sugen hÀr efter badrumsrivning och en Melleruds i nÀven
KÀnns ju perfekt som motorcykelklocka!Skulle tro att det Àr denna?
seiyajapan.com
SeiyaJapan is one of the most prestigious professional shopping sites that provides worldwide Japan watch devotees with high quality Japanese watches from Japanwww.seiyajapan.com
Nja, om man Àr en sÄn dÀr typ som ÀndÄ tar av sig klockan varje kvÀll och den stöder trÄdlös laddning sÄ Àr det inget större problem men man skulle sÀkert kÀnna batterinojan komma krypandes ÀndÄ. Eller vad sÀger du, @spammerstakeahike ?
Tycker egentligen inte att det spelar nĂ„gon roll om det stĂ„r 2-19 eller 19-2. Det Ă€r ju inte sĂ„ att man blandar ihop det med den andra i nittondeĂr det bara jag som tycker om standarden Ă„r-mĂ„nad-dag - 2021-02-19? Ăr det inte svensk standard?
Eller Àr det jag som har levt under en sten?
Jag kör blÄ stÄlis...Jaaag! Och.. @Meraborsten va? Eller minst nÄn mer vet jag.
Edit: alla borde göra det. Den Àr sÄ jÀvla bra! NÀÀÀstan OWG material.
Den Àr sÄ fin, jag hade slagit till om displayen var positiv.Jag kör blÄ stÄlis...
Gillar den skarpt, skön combo med resin band!Den Àr sÄ fin, jag hade slagit till om displayen var positiv.
Vill ju inte lÀgga pengar pÄ en finare G för att byta polarizeringsfiltret sjÀlv.
Del Toro gillar G-shocks.
Sicario has the taste
NÀr fÄr du din röda stÄlis dÄ?Gillar den skarpt, skön combo med resin band!
Han borde vara med i den hÀr trÄdenMer del Toro spam.
Den ska komma nÀsta vecka Àr det sagt, men i dessa tider sÄ vet man aldrig...NÀr fÄr du din röda stÄlis dÄ?
NÀr jag tar fram den och tittar pÄ sÄ ja, men inte nÀr jag tar pÄ mig den. Hamnar sÄ jÀkla dÄligt mellan 2 hÄl i bandet assÄVÀxer den hos dig?
19.02.2021 Ă€r standarden utanför SverigeĂr det bara jag som tycker om standarden Ă„r-mĂ„nad-dag - 2021-02-19? Ăr det inte svensk standard?
Eller Àr det jag som har levt under en sten?
Ăr den numrerad eftersom den Ă€r limiterad?
Fy fan nu mÄste jag köpa ny hoj och klocka blir dyrt
Sant. Men den 3-4 eller 4-3 kan bli knivigare. DÄ fÄr man tÀnka till en gÄng extra. à andra sidan, nÀr man vÀxlar klockor med olika sorters datumvisning DD-MM/MM-DD blir man bara Àn mer förvirradTycker egentligen inte att det spelar nÄgon roll om det stÄr 2-19 eller 19-2. Det Àr ju inte sÄ att man blandar ihop det med den andra i nittonde