• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Mer del Toro spam.

G-shock och kostym Àr ju skitballt.

del toro.jpeg

Ingenting egentligen. Det Àr bara en nostalgisk och kÀnslomÀssig grej. Personligen Àr jag inte det minsta sugen pÄ en smartwatch som egentligen inte Àr en klocka utan en telefon pÄ armen.
Smartwatch Àr en gadget och G-shock Àr en klocka. G-shocken Àr dessutom nÀrmast oförstörbar och oftast helt fristÄende frÄn telefonen, vilket jag uppskattar.

LĂ€ttviktare för ökat fredagsmys 👍
C92AD1DB-E8F3-45CC-8262-74A870F0D9B0.jpeg

Senast Àndrad:
Smartwatch Àr en gadget och G-shock Àr en klocka. G-shocken Àr dessutom nÀrmast oförstörbar och oftast helt fristÄende frÄn klockan, vilket jag uppskattar.

LĂ€ttviktare för ökat fredagsmys 👍
C92AD1DB-E8F3-45CC-8262-74A870F0D9B0.jpeg
Grym square vilken referens Àr det blir ju sugen hÀr efter badrumsrivning och en Melleruds i nÀven :)

Grym square vilken referens Àr det blir ju sugen hÀr efter badrumsrivning och en Melleruds i nÀven :)
Skulle tro att det Ă€r denna? â˜ș
För mig Àr det konstanta laddandet som gör att jag undviker smartklockor. Det ska vara problemfritt
Nja, om man Ă€r en sĂ„n dĂ€r typ som Ă€ndĂ„ tar av sig klockan varje kvĂ€ll och den stöder trĂ„dlös laddning sĂ„ Ă€r det inget större problem men man skulle sĂ€kert kĂ€nna batterinojan komma krypandes Ă€ndĂ„. Eller vad sĂ€ger du, @spammerstakeahike ? 😁

Skulle tro att det Ă€r denna? â˜ș

Nja, om man Ă€r en sĂ„n dĂ€r typ som Ă€ndĂ„ tar av sig klockan varje kvĂ€ll och den stöder trĂ„dlös laddning sĂ„ Ă€r det inget större problem men man skulle sĂ€kert kĂ€nna batterinojan komma krypandes Ă€ndĂ„. Eller vad sĂ€ger du, @spammerstakeahike ? 😁
KĂ€nns ju perfekt som motorcykelklocka!

Nu har jag tittat pĂ„ sĂ„ mĂ„nga square att jag blir lite sugen pĂ„ att köra DW5600E i OWGM istĂ€llet, jag som hade bestĂ€mt mig för Rangeman đŸ€ŠđŸŒâ€â™‚ïž
ingen som kör ikonerna DW6600 eller DW6900?

Tycker egentligen inte att det spelar nĂ„gon roll om det stĂ„r 2-19 eller 19-2. Det Ă€r ju inte sĂ„ att man blandar ihop det med den andra i nittonde đŸ€”
Sant. Men den 3-4 eller 4-3 kan bli knivigare. DĂ„ fĂ„r man tĂ€nka till en gĂ„ng extra. Å andra sidan, nĂ€r man vĂ€xlar klockor med olika sorters datumvisning DD-MM/MM-DD blir man bara Ă€n mer förvirrad 😂

Tillbaka
Topp