• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

PXL_20210225_093029161.PORTRAIT~2.jpg

Vet inte om det diskuterats redan (ursĂ€kta isf) men det verkar som att ”glĂ€djemĂ€taren” dvs stegrĂ€knaren i GBDH-1000 serien justerats till det bĂ€ttre nu. JĂ€mförde den med min telefon nu pĂ„ morgonens promenad med telning till förskolan och det var i princip ingen som helst skillnad mellan telefonen och GBDH-1000 stegrĂ€kning.
Har du testat hacka grönsaker med den pĂ„? 😜

header-main.png

Det var en lat limited. Bara trycket pÄ bandet som skiljer sig mot den vanliga som jag har. Men kan erkÀnna att det blev snyggt med bandet.

Vet inte om det diskuterats redan (ursĂ€kta isf) men det verkar som att ”glĂ€djemĂ€taren” dvs stegrĂ€knaren i GBDH-1000 serien justerats till det bĂ€ttre nu. JĂ€mförde den med min telefon nu pĂ„ morgonens promenad med telning till förskolan och det var i princip ingen som helst skillnad mellan telefonen och GBDH-1000 stegrĂ€kning.
Gott att höra. Jag sÀnde tillbaka min, delvis pÄ grund av att jag var sjukt missnöjd med den lyckomÀtaren. Tyckte den funkade bra pÄ en löprunda men efter en dag med olika aktiviteter hade man tredubbelt antal steg jÀmfört med andra (annat aktivitetsband samt mobil). KÀnde lite att, om den mÀter steg sÄ hÀr dÄligt Àr det dÄ nÄgot som stÀmmer? Och jag ska inte ens börja prata om notiserna. Herregud.

Lutar Ät att denna fÄr lÀmna. Betalade sjÀlv premium för den (13.3k). Tror ni att det gÄr att fÄ ut nÄgot i nÀrheten av det hÀr pÄ forumet eller Àr det bara slÀnga ut den pÄ c24 i nivÄ med de andra dÀr?
83F006A5-217B-4393-97B3-89AC34F1588D.jpeg
Det blir nog svÄrt att fÄ igen pengarna hÀr pÄ forumet tyvÀrr.

FÄr alltid lite Ängest nÀr jag har klockor som knappt blir anvÀnda, dÀrför lÀgger jag nu ut en liten blÀnkare hÀr.
Är det nĂ„gon som Ă€r intresserad av en MR-G1000D i mycket fint skick? Enda spĂ„ren av anvĂ€ndning Ă€r lite ytliga mĂ€rken pĂ„ ”12-sidan” av lĂ€nken. Det Ă€r alltsĂ„ versionen med GPS- och radiosynk. Den Ă€r givetvis fullset och fungerar perfekt. Jag har tagit ut den ny pĂ„ Klockmaster Globen i mitten av förra Ă„ret. Listpriset Ă€r 30998 och jag tycker att 16500 vore ett mycket rimligt pris för den hĂ€r. Hör gĂ€rna av dig med frĂ„gor och funderingar.
- Den hĂ€r skulle du med glĂ€dje kunna bĂ€ra hela mars 😉.
Erbjudandet gÀller tills jag Ängrar mig ...
SÅLD inom trĂ„den! 🙂
709CD695-22CF-4CB4-8D29-3EAB5552ACD6.jpeg

Senast Àndrad:
FÄr alltid lite Ängest nÀr jag har klockor som knappt blir anvÀnda, dÀrför lÀgger jag nu ut en liten blÀnkare hÀr.
Är det nĂ„gon som Ă€r intresserad av en MR-G1000D i mycket fint skick? Enda spĂ„ren av anvĂ€ndning Ă€r lite ytliga mĂ€rken pĂ„ ”12-sidan” av lĂ€nken. Det Ă€r alltsĂ„ versionen med GPS- och radiosynk. Den Ă€r givetvis fullset och fungerar perfekt. Jag har tagit ut den ny pĂ„ Klockmaster Globen i mitten av förra Ă„ret. Listpriset Ă€r 30998 och jag tycker att 16500 vore ett mycket rimligt pris för den hĂ€r. Hör gĂ€rna av dig med frĂ„gor och funderingar.

Mycket bra pris! Du borde byta nick till nÄt mer passande, t ex prisdumparen. :p
Ni som Àr sugna pÄ en MRG mÄste slÄ till.

Erbjudandet gÀller tills jag Ängrar mig ...
@Hans B 1955, du mÄste ha dem bÀsta priserna hÀr pÄ forumet. Stor eloge till dig som gör det möjligt för mÄnga att köpa
deras drömklockor till sÄ bra priser.

Jag har handlat pÄ mig lite för mycket grejer till min Rangeman, sÄ jag undrar om nÄgon annan vill ha dom. BÄda köpta pÄ eBay, oanvÀnda. Passar bra för ni som ska köra owg med Rangeman i mars och vill ha lite omvÀxling. 400:- inkl skicka lÀtt.

Edit: SĂ„lda

tempImageyfPpla.png
tempImageZu9fIs.png

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp