Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har du testat hacka grönsaker med den pĂ„?Vet inte om det diskuterats redan (ursĂ€kta isf) men det verkar som att âglĂ€djemĂ€tarenâ dvs stegrĂ€knaren i GBDH-1000 serien justerats till det bĂ€ttre nu. JĂ€mförde den med min telefon nu pĂ„ morgonens promenad med telning till förskolan och det var i princip ingen som helst skillnad mellan telefonen och GBDH-1000 stegrĂ€kning.
Man drar rÀtt mÄnga steg fort om man vÀnstervevar nÀr man spinnfiskar ocksÄHar du testat hacka grönsaker med den pÄ?
I slutet av video ser jag att det finns en video pÄ den nya navy seal frogman ocksÄ.
Har du testat hacka grönsaker med den pÄ?
Eller sÄ sÀtter man den pÄ högerhanden...Man drar rÀtt mÄnga steg fort om man vÀnstervevar nÀr man spinnfiskar ocksÄ
Noterar att blommorna ser minst lika G-Shock tÄliga ut som klockan.Godmorgon
Varken med den eller telefonen i handen.Har du testat hacka grönsaker med den pÄ?
Allt pÄ den Àr snyggt förutom de röda detaljerna. MÀrkligt fÀrgvalI slutet av video ser jag att det finns en video pÄ den nya navy seal frogman ocksÄ.
Edit: Royal Navy ska det var.
HÄller med om fÀrgvalet. Det hade vart bÀttre i vit istÀllet för röd.Allt pÄ den Àr snyggt förutom de röda detaljerna. MÀrkligt fÀrgval
Det var en lat limited. Bara trycket pÄ bandet som skiljer sig mot den vanliga som jag har. Men kan erkÀnna att det blev snyggt med bandet.
King Nerd X G-SHOCK | Casio G-SHOCK
Built from a mission by creator Mr Kikuo Ibe to create the unbreakable watch, G-SHOCK is the watch that stunned the world with a concept for toughness that defied conventional watch-making logic. G-SHOCK creates technologically advanced watches that can resist gravity, freezing temperatures...g-shock.co.uk
Det Àr ju bara felEller sÄ sÀtter man den pÄ högerhanden...
Ja det har du rÀtt i, Lena kan ju vara bÄde höger och vÀnsterhÀnt! Sorry var tvungen att dra den lite för lÄngt...Det Àr ju bara fel
Gott att höra. Jag sĂ€nde tillbaka min, delvis pĂ„ grund av att jag var sjukt missnöjd med den lyckomĂ€taren. Tyckte den funkade bra pĂ„ en löprunda men efter en dag med olika aktiviteter hade man tredubbelt antal steg jĂ€mfört med andra (annat aktivitetsband samt mobil). KĂ€nde lite att, om den mĂ€ter steg sĂ„ hĂ€r dĂ„ligt Ă€r det dĂ„ nĂ„got som stĂ€mmer? Och jag ska inte ens börja prata om notiserna. Herregud.Vet inte om det diskuterats redan (ursĂ€kta isf) men det verkar som att âglĂ€djemĂ€tarenâ dvs stegrĂ€knaren i GBDH-1000 serien justerats till det bĂ€ttre nu. JĂ€mförde den med min telefon nu pĂ„ morgonens promenad med telning till förskolan och det var i princip ingen som helst skillnad mellan telefonen och GBDH-1000 stegrĂ€kning.
Har du ingen ÄngerrÀtt som gÄr att anvÀnda sig av?Lutar Ät att denna fÄr lÀmna. Betalade sjÀlv premium för den (13.3k). Tror ni att det gÄr att fÄ ut nÄgot i nÀrheten av det hÀr pÄ forumet eller Àr det bara slÀnga ut den pÄ c24 i nivÄ med de andra dÀr?
Jekla ball klocka gulfman Àr! FÀrgtemat Àr klockren pÄ den.
Bockar av mycket pÄ braiga listan.
I behÀndig unisex storlek och inte minst en grym titan och resin mix. 7 Ärs batteridrift. Utsökt lume.
Det blir nog svÄrt att fÄ igen pengarna hÀr pÄ forumet tyvÀrr.Lutar Ät att denna fÄr lÀmna. Betalade sjÀlv premium för den (13.3k). Tror ni att det gÄr att fÄ ut nÄgot i nÀrheten av det hÀr pÄ forumet eller Àr det bara slÀnga ut den pÄ c24 i nivÄ med de andra dÀr?
Mja det vette fasen, köpt av privatperson pÄ c24 och skicket var som utlovat sÄ gÄr nog inte att hÀva köpetHar du ingen ÄngerrÀtt som gÄr att anvÀnda sig av?
Det Àr det enda i vÀxtvÀg som överlever hÀr hemmaNoterar att blommorna ser minst lika G-Shock tÄliga ut som klockan.
Det Àr ju bara fel
FÄr alltid lite Ängest nÀr jag har klockor som knappt blir anvÀnda, dÀrför lÀgger jag nu ut en liten blÀnkare hÀr.
Ăr det nĂ„gon som Ă€r intresserad av en MR-G1000D i mycket fint skick? Enda spĂ„ren av anvĂ€ndning Ă€r lite ytliga mĂ€rken pĂ„ â12-sidanâ av lĂ€nken. Det Ă€r alltsĂ„ versionen med GPS- och radiosynk. Den Ă€r givetvis fullset och fungerar perfekt. Jag har tagit ut den ny pĂ„ Klockmaster Globen i mitten av förra Ă„ret. Listpriset Ă€r 30998 och jag tycker att 16500 vore ett mycket rimligt pris för den hĂ€r. Hör gĂ€rna av dig med frĂ„gor och funderingar.
- Den hÀr skulle du med glÀdje kunna bÀra hela mars .
haha nÀe, +1 pÄ den!Vad Àr det för obskyra colabs, eller Àr det bara jag som Àr helt ute och inte fattar nÄgot?
Exakt sÄOm du menar fel som helt rÀtt Àr jag med dig !
Jag tyckte den var rĂ€tt cool Gillar oxĂ„ deras kreativitetĂr beredd att hĂ„lla med. Den enda collab som varit snygg pĂ„ sista tiden Ă€r John Mayer.
@Hans B 1955, du mÄste ha dem bÀsta priserna hÀr pÄ forumet. Stor eloge till dig som gör det möjligt för mÄnga att köpaFÄr alltid lite Ängest nÀr jag har klockor som knappt blir anvÀnda, dÀrför lÀgger jag nu ut en liten blÀnkare hÀr.
Ăr det nĂ„gon som Ă€r intresserad av en MR-G1000D i mycket fint skick? Enda spĂ„ren av anvĂ€ndning Ă€r lite ytliga mĂ€rken pĂ„ â12-sidanâ av lĂ€nken. Det Ă€r alltsĂ„ versionen med GPS- och radiosynk. Den Ă€r givetvis fullset och fungerar perfekt. Jag har tagit ut den ny pĂ„ Klockmaster Globen i mitten av förra Ă„ret. Listpriset Ă€r 30998 och jag tycker att 16500 vore ett mycket rimligt pris för den hĂ€r. Hör gĂ€rna av dig med frĂ„gor och funderingar.
- Den hÀr skulle du med glÀdje kunna bÀra hela mars .
Erbjudandet gÀller tills jag Ängrar mig ...