Det ser nÀstan ut som om du misshandlat den Ànnu merDÄ var den misshandlade trÄksuben tillbaka pÄ handleden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det ser nÀstan ut som om du misshandlat den Ànnu merDÄ var den misshandlade trÄksuben tillbaka pÄ handleden
AHA - I Got that! Jag har en "Screwback" ( Som jag sa; kÀnner mig som Bambi pÄ hal is i G-SHOCK-sammanhang)Trevlig samling screwbacks pÄ k&s nu!
Testa lÀgg ut den i stora G-Shock gruppen pÄ FB! DÀr nÄr du de dedikeradeLutar Ät att denna fÄr lÀmna. Betalade sjÀlv premium för den (13.3k). Tror ni att det gÄr att fÄ ut nÄgot i nÀrheten av det hÀr pÄ forumet eller Àr det bara slÀnga ut den pÄ c24 i nivÄ med de andra dÀr?
Faktiskt - ska plocka fram lite Steven King-böcker ikvÀll och drömma mig tillbaka... Jag var 10 bast nÀr E.T. hade premÀr och feelingen denna klocka ger Àr som en tidsmaskin tillbaka till den tiden... Hustrun tycker den suger, men jag Àr kÀr pÄ nyttIngen dÄlig start heller! G-shock triggar igÄng en fin nostalgikÀnsla
KÀnns spontant inte som att folk kan vara mer dedikerade Àn i denna trÄden?Testa lÀgg ut den i stora G-Shock gruppen pÄ FB! DÀr nÄr du de dedikerade
Haha, ptja det Àr ju en internationell grupp med 26k medlemmar sÄ det Àr nog ett av fÄ stÀllen med mer dedikerade medlemmarKÀnns spontant inte som att folk kan vara mer dedikerade Àn i denna trÄden?
Faktiskt - ska plocka fram lite Steven King-böcker ikvÀll och drömma mig tillbaka... Jag var 10 bast nÀr E.T. hade premÀr och feelingen denna klocka ger Àr som en tidsmaskin tillbaka till den tiden... Hustrun tycker den suger, men jag Àr kÀr pÄ nytt
Exakt, det dÀr tar vi personligt @TerryTeeKÀnns spontant inte som att folk kan vara mer dedikerade Àn i denna trÄden?
Ja... ET kom 82 och konceptet G-SHOCK smög vÀl igÄng 81...E.T! Den skulle jag vilja se igen ^^
Ja, mÄnga kids hade ju G-shock pÄ den tiden. Blev alltid sÄ avis nÀr kompisarna hade tuffa G-shock squares men inte jag!
à fasen! Verkar som att en anhÀngare i trÄden Àr sugen sÄ vi fÄr se vart det lederHaha, ptja det Àr ju en internationell grupp med 26k medlemmar sÄ det Àr nog ett av fÄ stÀllen med mer dedikerade medlemmar
Jag stÄr ju hÀr med en square pÄ handleden och försöker hjÀlpa tillExakt, det dÀr tar vi personligt @TerryTee
Det ser nÀstan ut som om du misshandlat den Ànnu mer
Bah, jag mÄste styra upp en stÄlis igen! Fasen vad fin trio
Trevlig samling screwbacks pÄ k&s nu!
Ăr det sprickor eller repor? Repor kan du fixa sjĂ€lv annars! https://klocksnack.se/threads/glaspolering-med-ceriumoxid.31667/SĂ„g annonsen! MĂ„nga fina fyrkanter
Undrar dock vart man kan fÄ tag i NOS glas till DW-5600C. SÄg att jag hade fÄtt ytterligare en spricka i det redan repade glaset pÄ min Gold Speed
Ăr det sprickor eller repor? Repor kan du fixa sjĂ€lv annars! https://klocksnack.se/threads/glaspolering-med-ceriumoxid.31667/
Tjenare alla som vet, hur ska man förhÄlla sig till just dessa "screwbacks" som nÀmns ovan, lite snöat in mig pÄ just gw-5000 och undrar ifall ni tycker den Àr vÀrd pengarna jÀmfört med basic squares med solar? Tack pÄ förhand för svar!
... Detta med G-shocks Àr farligt, köpte solar square för typ en vecka sedan och hade planer pÄ att vara nöjd med den i 10 Är framÄt
Som @Lord_tito88 sa nyss. Klockan kÀnns betydligt mer gedigen med stÄlboett. GW-5000 har dessutom ett mjukare och mer följsamt band Àn Àn andra modeller. Det kan nog inte bli fel med en GW-5000 (och OM du mot all förmodan skulle vilja flippa den sÄ Àr den lÀttsÄld).Tjenare alla som vet, hur ska man förhÄlla sig till just dessa "screwbacks" som nÀmns ovan, lite snöat in mig pÄ just gw-5000 och undrar ifall ni tycker den Àr vÀrd pengarna jÀmfört med basic squares med solar? Tack pÄ förhand för svar!
... Detta med G-shocks Àr farligt, köpte solar square för typ en vecka sedan och hade planer pÄ att vara nöjd med den i 10 Är framÄt
Tjenare alla som vet, hur ska man förhÄlla sig till just dessa "screwbacks" som nÀmns ovan, lite snöat in mig pÄ just gw-5000 och undrar ifall ni tycker den Àr vÀrd pengarna jÀmfört med basic squares med solar? Tack pÄ förhand för svar!
Trillade in en Riseman idag
Har tvÄ screwbacks och dom kÀnns betydligt mer premium Àn en vanlig DW-5600E.
Som @Lord_tito88 sa nyss. Klockan kÀnns betydligt mer gedigen med stÄlboett. GW-5000 har dessutom ett mjukare och mer följsamt band Àn Àn andra modeller. Det kan nog inte bli fel med en GW-5000 (och OM du mot all förmodan skulle vilja flippa den sÄ Àr den lÀttsÄld).
Tack grabbar för svar! FÄr vÀl vela en stund till och sedan sist och slutligen testa mig framSjÀlv föredrog jag faktiskt standard 5610 framför GW5000 dÄ jag hade bÄda. Som tidigare nÀmnt sÄ kÀnns den mer premium, men tyckte den blev topptung. Brukar tycka om lite mer tyngd i "vanliga" klockor, men tvÀrtom pÄ G-Shocks.
Jaha okej. Ja jag vet inte hur det Ă€r med sprickaTack för tipset! Ăr en spricka i det nedre högra hörnet men hyfsat liten (Ă€n sĂ„ lĂ€nge). Kan prova att polera upp glaset och se om det i övrigt blir bĂ€ttre