• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

DĂ„ var den misshandlade trĂ„ksuben tillbaka pĂ„ handleden 😁

PXL_20210225_171912360.PORTRAIT.jpg
Det ser nÀstan ut som om du misshandlat den Ànnu mer :woot:

Ingen dÄlig start heller! G-shock triggar igÄng en fin nostalgikÀnsla :)
Faktiskt - ska plocka fram lite Steven King-böcker ikvÀll och drömma mig tillbaka... Jag var 10 bast nÀr E.T. hade premÀr och feelingen denna klocka ger Àr som en tidsmaskin tillbaka till den tiden... Hustrun tycker den suger, men jag Àr kÀr pÄ nytt

Faktiskt - ska plocka fram lite Steven King-böcker ikvÀll och drömma mig tillbaka... Jag var 10 bast nÀr E.T. hade premÀr och feelingen denna klocka ger Àr som en tidsmaskin tillbaka till den tiden... Hustrun tycker den suger, men jag Àr kÀr pÄ nytt

E.T! Den skulle jag vilja se igen ^^
Ja, mÄnga kids hade ju G-shock pÄ den tiden. Blev alltid sÄ avis nÀr kompisarna hade tuffa G-shock squares men inte jag!

Tjenare alla som vet, hur ska man förhÄlla sig till just dessa "screwbacks" som nÀmns ovan, lite snöat in mig pÄ just gw-5000 och undrar ifall ni tycker den Àr vÀrd pengarna jÀmfört med basic squares med solar? Tack pÄ förhand för svar!

... Detta med G-shocks Àr farligt, köpte solar square för typ en vecka sedan och hade planer pÄ att vara nöjd med den i 10 Är framÄt :oops:

Tjenare alla som vet, hur ska man förhÄlla sig till just dessa "screwbacks" som nÀmns ovan, lite snöat in mig pÄ just gw-5000 och undrar ifall ni tycker den Àr vÀrd pengarna jÀmfört med basic squares med solar? Tack pÄ förhand för svar!

... Detta med G-shocks Àr farligt, köpte solar square för typ en vecka sedan och hade planer pÄ att vara nöjd med den i 10 Är framÄt :oops:

Har tvÄ screwbacks och dom kÀnns betydligt mer premium Àn en vanlig DW-5600E.

Som @Lord_tito88 sa nyss. Klockan kÀnns betydligt mer gedigen med stÄlboett. GW-5000 har dessutom ett mjukare och mer följsamt band Àn Àn andra modeller. Det kan nog inte bli fel med en GW-5000 (och OM du mot all förmodan skulle vilja flippa den sÄ Àr den lÀttsÄld).

SjÀlv föredrog jag faktiskt standard 5610 framför GW5000 dÄ jag hade bÄda. Som tidigare nÀmnt sÄ kÀnns den mer premium, men tyckte den blev topptung. Brukar tycka om lite mer tyngd i "vanliga" klockor, men tvÀrtom pÄ G-Shocks.

Har tvÄ screwbacks och dom kÀnns betydligt mer premium Àn en vanlig DW-5600E.

Som @Lord_tito88 sa nyss. Klockan kÀnns betydligt mer gedigen med stÄlboett. GW-5000 har dessutom ett mjukare och mer följsamt band Àn Àn andra modeller. Det kan nog inte bli fel med en GW-5000 (och OM du mot all förmodan skulle vilja flippa den sÄ Àr den lÀttsÄld).

SjÀlv föredrog jag faktiskt standard 5610 framför GW5000 dÄ jag hade bÄda. Som tidigare nÀmnt sÄ kÀnns den mer premium, men tyckte den blev topptung. Brukar tycka om lite mer tyngd i "vanliga" klockor, men tvÀrtom pÄ G-Shocks.
Tack grabbar för svar! FÄr vÀl vela en stund till och sedan sist och slutligen testa mig fram :D

Tillbaka
Topp