Dag-lume.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FruktansvÀrt oredo för mars
Snygg blÄ fÀrg!Redo för mars!
FruktansvÀrt oredo för mars
Tror köp och sÀlj kommer överösas med klockor under Mars pga OWG, men ingen kommer vilja köpa. LÀge alltsÄ för personer utanför OWGn att göra fynd.
Tror köp och sÀlj kommer överösas med klockor under Mars pga OWG, men ingen kommer vilja köpa. LÀge alltsÄ för personer utanför OWGn att göra fynd.
Fasen vad det ska handlasNja, om börsen kollapsar igen under mars som det gjorde förra Äret sÄ kanske du fÄr rÀtt
Det Àr jag och mitt bildfippelSnygg blÄ fÀrg!
Allt pÄ den Àr snyggt förutom de röda detaljerna. MÀrkligt fÀrgval
Jag tycker den var riktigt lÀcker, och tycker de röda visarna Àr helt rÀtt, men de röda markeringarna pÄ tavlan kan jag hÄlla med om blir lite för mycket.HÄller med om fÀrgvalet. Det hade vart bÀttre i vit istÀllet för röd.
Jag gjorde en ny bedömningHade du inte bestÀmt dig för Froggien under MarsOWG?
Jag gjorde en ny bedömning
Det var lite sÄ jag tÀnkte. MRGn funkar ju ÀndÄ till allt, bÄde skjorta och pÄ gymmet. Froggien fÄr inte plats innanför skjortÀrmen..Jojo.
Men ur ren bekvÀmlighetsfaktor skulle jag nog kört med MRG.
Froggien Àr ju inte den bekvÀmaste klocka som finns.
De röda detaljerna pÄ tavlan passar grymt bra pÄ den röda grodan. KÀnns inte som de passar Royal Navys 2 shade of grey. Min egen Äsikt.Jag tycker den var riktigt lÀcker, och tycker de röda visarna Àr helt rÀtt, men de röda markeringarna pÄ tavlan kan jag hÄlla med om blir lite för mycket.
LÀge för oss som Àr med i OWG-utmaningen att bryta vÄra löften menar du?Tror köp och sÀlj kommer överösas med klockor under Mars pga OWG, men ingen kommer vilja köpa. LÀge alltsÄ för personer utanför OWGn att göra fynd.
LÀge för oss som Àr med i OWG-utmaningen att bryta vÄra löften menar du?
Ser nu att Royal Navy-grodan i videon som du postade ser rÀtt annorlunda ut jÀmfört med den variant jag hittar pÄ bilder frÄn t.ex. G-Central. Tavel-fÀrgen ser annorlunda ut, men Àven kronan skiljer sig tydligt.De röda detaljerna pÄ tavlan passar grymt bra pÄ den röda grodan. KÀnns inte som de passar Royal Navys 2 shade of grey. Min egen Äsikt.
- LÀngtar efter den dÀr, har bokatSer nu att Royal Navy-grodan i videon som du postade ser rÀtt annorlunda ut jÀmfört med den variant jag hittar pÄ bilder frÄn t.ex. G-Central. Tavel-fÀrgen ser annorlunda ut, men Àven kronan skiljer sig tydligt.
Den mörkblÄa tavlan i video-varianten tycker jag passar bra med rött, men snackar vi den svarta tavlan frÄn bilderna sÄ hÄller jag med om att det vore bÀttre med vitt!
Möjligtvis behÄlla den röda sekundvisaren, jag Àr svag för sÄdana...
FrÄn G-Central:
Casios video:
Jag Àr helt klart frestad jag med! Ser fram emot dina bilder!- LÀngtar efter den dÀr, har bokat
- Listpris knappt 11Jag Àr helt klart frestad jag med! Ser fram emot dina bilder!
Vad Ă€r det för modellnummer pĂ„ den dĂ€r grodan? Ăr ju svag för röttDe röda detaljerna pĂ„ tavlan passar grymt bra pĂ„ den röda grodan. KĂ€nns inte som de passar Royal Navys 2 shade of grey. Min egen Ă„sikt.
Snyggt! Bra dagsverk. Hoppas du lÀmnade lite pÀrlor till barnenTrevlig helg gott folk !
Vad Ă€r det för modellnummer pĂ„ den dĂ€r grodan? Ăr ju svag för rött
Tackar . Haha fick faktiskt lÀgga en bestÀllning pÄ fler pÀrlor Ät kidsen . Har rensat pÄ dom vanligaste fÀrgerna typ .Snyggt! Bra dagsverk. Hoppas du lÀmnade lite pÀrlor till barnen