• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Dag-lume.

IMG_20210226_101608.jpg

Allt pĂ„ den Ă€r snyggt förutom de röda detaljerna. MĂ€rkligt fĂ€rgval 😅

HÄller med om fÀrgvalet. Det hade vart bÀttre i vit istÀllet för röd.
Jag tycker den var riktigt lÀcker, och tycker de röda visarna Àr helt rÀtt, men de röda markeringarna pÄ tavlan kan jag hÄlla med om blir lite för mycket.

De röda detaljerna pĂ„ tavlan passar grymt bra pĂ„ den röda grodan. KĂ€nns inte som de passar Royal Navys 2 shade of grey. Min egen Ă„sikt. 😜

Casio-G-Shock-Frogman-GWF-A1000àž àžČàžžàč€àž›àžŽàž”-01.jpeg
Ser nu att Royal Navy-grodan i videon som du postade ser rÀtt annorlunda ut jÀmfört med den variant jag hittar pÄ bilder frÄn t.ex. G-Central. Tavel-fÀrgen ser annorlunda ut, men Àven kronan skiljer sig tydligt.

Den mörkblÄa tavlan i video-varianten tycker jag passar bra med rött, men snackar vi den svarta tavlan frÄn bilderna sÄ hÄller jag med om att det vore bÀttre med vitt!
Möjligtvis behÄlla den röda sekundvisaren, jag Àr svag för sÄdana... ;)

FrÄn G-Central:
gwfa1000rn8a.jpg

Casios video:

Ser nu att Royal Navy-grodan i videon som du postade ser rÀtt annorlunda ut jÀmfört med den variant jag hittar pÄ bilder frÄn t.ex. G-Central. Tavel-fÀrgen ser annorlunda ut, men Àven kronan skiljer sig tydligt.

Den mörkblÄa tavlan i video-varianten tycker jag passar bra med rött, men snackar vi den svarta tavlan frÄn bilderna sÄ hÄller jag med om att det vore bÀttre med vitt!
Möjligtvis behÄlla den röda sekundvisaren, jag Àr svag för sÄdana... ;)

FrÄn G-Central:
gwfa1000rn8a.jpg

Casios video:
- LĂ€ngtar efter den dĂ€r, har bokat 🙂

Tillbaka
Topp