Mmmm. Nu har det vart helg snart en timme Heffaklumpen fÄr vara fredags-G tills vidare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr det heffaklumpen som gĂ€ller för OWG march?Mmmm. Nu har det vart helg snart en timme Heffaklumpen fĂ„r vara fredags-G tills vidare
Det stĂ„r fredags-G, inte OWG-GĂr det heffaklumpen som gĂ€ller för OWG march?
Saftigt prisBuy Premium G-Shock CasiOak Watches
Explore the fun and playful Custom G-Shock CasiOak Watches for watch enthusiasts.iflwatches.com
Bra att du pĂ„minner @roosterman !Ăr det heffaklumpen som gĂ€ller för OWG march?
Grymt jobbat! Gjorde en variant jag ocksÄ.Trevlig helg gott folk !
GBOaken Àr riktigt bra alltsÄ!!Det plingade till i mobilen och visst var det postnord appen som sa att det var dags att gÄ till Ica och hÀmta paket. InnehÄllet var det hÀr:
Som ni ser Àr det en Gameboyoak men eftersom jag frivilligt valt att köra Rangeman hela mars fick den snÀllt flytta tillbaka in i lÄdan efter ett snabbt wristshot. SjÀlvplÄgeriet nÄdde helt plötsligt nya höjder!!!
Ja det var vÀldigt generöst av dig att donera den.GBOaken Àr riktigt bra alltsÄ!!
Kommer snart vara den enda oaken kvar eftersom stealthen ju ligger i OWGMs prispott
Vad som hade vart spÀnnande vore om nÄgon eftermarknadsnisse gjorde en grÄ resinlÀnk till GBoaken..Ja det var vÀldigt generöst av dig att donera den.
Gul-shock ??Next generation.
Det plingade till i mobilen och visst var det postnord appen som sa att det var dags att gÄ till Ica och hÀmta paket. InnehÄllet var det hÀr:
Som ni ser Àr det en Gameboyoak men eftersom jag frivilligt valt att köra Rangeman hela mars fick den snÀllt flytta tillbaka in i lÄdan efter ett snabbt wristshot. SjÀlvplÄgeriet nÄdde helt plötsligt nya höjder!!!
Japp!Ăr det heffaklumpen som gĂ€ller för OWG march?
Det plingade till i mobilen och visst var det postnord appen som sa att det var dags att gÄ till Ica och hÀmta paket. InnehÄllet var det hÀr:
Ja det skulle jag med kunna tÀnka mig en.Vad som hade vart spÀnnande vore om nÄgon eftermarknadsnisse gjorde en grÄ resinlÀnk till GBoaken..
Den hade jag mer Àn gÀrna testat
Grym!Nu tar vi helg!
Samma hĂ€r, nöter hĂ„rt!!!Ăr ju mer Ă€n 48 timmar kvar innan 1 mars sĂ„ du hinner anvĂ€nda Gameboyoaken lite
Ja men nu har jag haft Rangemannen i princip varje dag sĂ„ om jag byter runt för mycket nu vet jag inte hur det gĂ„r i mars!Ăr ju mer Ă€n 48 timmar kvar innan 1 mars sĂ„ du hinner anvĂ€nda Gameboyoaken lite
+1 pÄ denJa det skulle jag med kunna tÀnka mig en.
Ja men nu har jag haft Rangemannen i princip varje dag sÄ om jag byter runt för mycket nu vet jag inte hur det gÄr i mars!
Samma hÀr, snurrar pÄ tre fyra om dagen. Ibland med ett klÀdbyte, dom hemma tror det snurrat omJag brukade ha samma klocka iaf en hel dag, men nu iochmed klockfastan sÄ byter jag friskt. FÄr se hur det blir att gÄ cold turkey om nÄgra dagar