LÀs igenom förrförra sidan i trÄden sÄ hittar du en ledtrÄdKul att de gör roliga Äterkommande sales.
Undrar om nÄn pÄ KS knep den förra??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
LÀs igenom förrförra sidan i trÄden sÄ hittar du en ledtrÄdKul att de gör roliga Äterkommande sales.
Undrar om nÄn pÄ KS knep den förra??
- Har ocksÄ haft mycket Seiko i alla prisklasser och hÄller med om att monteringsnoggrannheten inte Àr speciellt bra. TyvÀrr gÀller det Àven i mellanprissegmentet. Sedan tycker jag ocksÄ att tidhÄllningen ibland inte Àr speciellt bra, Àven i mellanprisklassen.
LÄter som en Seikodiss, men jag gillar dem ÀndÄ.
Men idag köper jag hellre en trevlig GShock.
Jag hÄller pÄ att spana pÄ en sÄn faktiskt. Hoppas kunna hugga en nÄgon gÄng under Äret.Seiko Àr fortfarande prisvÀrda men inte lika mycket som förut. Det som lockar mest Àr Grand Seikos trevliga quartzmodeller. Hoppas att de satsar mer pÄ dem!
60-70' Àr rÀtt pris? Köpte min Seadweller för 36' pÄ Nymans. Mer Àn sÄ vill jag absolut inte betala.SjÀlv kom jag in i hobbyn pÄ allvar litet för sent för att kunna köpa rolex till "rimliga" priser. En submariner Àr ju t.ex. en vÀldigt trevlig dykare, en sort arketyp inom genren, men att betala en bra bit norr om hundra papp för en kÀnns inte rimligt ur tvÄ perspektiv. Jag skulle strÀcka mig bortom min ekonomiska comfort zone samt att den inte Àr lyxig utan bruksig och det kÀnns tveksamt om jag tycker att den Àr vÀrd sÄ mycket pengar. Visst Àr de fina, men Àr de Sà fina? 60-70 skulle vara rÀtt pris för den tycker jag, nu kostar de i princip det dubbla.
SjÀlv kom jag in i hobbyn pÄ allvar litet för sent för att kunna köpa rolex till "rimliga" priser. En submariner Àr ju t.ex. en vÀldigt trevlig dykare, en sort arketyp inom genren, men att betala en bra bit norr om hundra papp för en kÀnns inte rimligt ur tvÄ perspektiv. Jag skulle strÀcka mig bortom min ekonomiska comfort zone samt att den inte Àr lyxig utan bruksig och det kÀnns tveksamt om jag tycker att den Àr vÀrd sÄ mycket pengar. Visst Àr de fina, men Àr de Sà fina? 60-70 skulle vara rÀtt pris för den tycker jag, nu kostar de i princip det dubbla.
60-70' Àr rÀtt pris? Köpte min Seadweller för 36' pÄ Nymans. Mer Àn sÄ vill jag absolut inte betala.![]()
HÄller med om dÄlig tidhÄllning. Det Àr just det som gör att jag inte skaffa fler Seiko i mellansegmentet.- Har ocksÄ haft mycket Seiko i alla prisklasser och hÄller med om att monteringsnoggrannheten inte Àr speciellt bra. TyvÀrr gÀller det Àven i mellanprissegmentet. Sedan tycker jag ocksÄ att tidhÄllningen ibland inte Àr speciellt bra, Àven i mellanprisklassen.
LÄter som en Seikodiss, men jag gillar dem ÀndÄ.
Men idag köper jag hellre en trevlig GShock.
Den hÀr dÄ?NÀr en sportmodell/dykare kostar över 100 tkr Àr det inte realistiskt eller roligt, oavsett producent!
Den hÀr dÄ?
![]()
Den var blÄ
Mer verklighetstrogen bild.Den var blÄ![]()
SuverĂ€n modd! Ăr den sĂ„ blĂ„ i verkligheten eller?
Ja jag har kvar den. Köpte den för 15 Är sen. Gick in och köpte den och gick ut, ingen vÀntetid.HÀrliga tider.NÀr var detta? Har du kvar den?
![]()
![]()
Oredigerad bilder. SĂ„ ser den ut.![]()
Ja jag har kvar den. Köpte den för 15 Är sen. Gick in och köpte den och gick ut, ingen vÀntetid.De hade flera stÄlmodeller inne.
![]()
Helt enig. För mig obegripligt att det var den oÀlskade stÄlsportmodellen nÀr den fanns att köpa nyEn av de coolaste och tooligaste modeller Rolex slÀppt. VÀldigt harmonisk och fin!
AlltsÄ, den var bara för billig...Lol knep @S.L den?
- 3660-70' Àr rÀtt pris? Köpte min Seadweller för 36' pÄ Nymans. Mer Àn sÄ vill jag absolut inte betala.![]()
- Om de ÀndÄ kunde göra mikrojustering pÄ lÀnken! JÀkla pillrigt med halvlÀnkar o pytteskruvar.Jag hÄller pÄ att spana pÄ en sÄn faktiskt. Hoppas kunna hugga en nÄgon gÄng under Äret.
![]()
Köpte min första rolex sub nodate 14060 hos Lars Carlsson 1998 i Helsingborg 20700kr..- 36köpte min första pÄ Nymans för 30
. Har sÀkert haft 25 Sub/Seadweller (nya o beg) genom Ären. Köpte en ny Rolex varje Är pÄ Nymans i VÀsterÄs förr i tiden, sÄlde ofta sen för att finansiera nÀsta. Men nÀr den hÀr konstruerade vansinneshypen drogs igÄng av Rolex o ADs lÀmnade jag mÀrket.
Den Àr fin, bra kvalitet pÄ grejerna
HÀr blev det plötsligt fint med solcellerna, det matchade bra mot det blÄa.KÀnns vÀldigt bra nu igen
![]()