• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

@Hans B 1955 Vilken/vilka MRG-modeller har du just nu? :)
- För dagen bara den hÀr.
875943D3-C1BD-4892-B756-69354EE5DA75.jpeg

Ryssen har bÄde talkat och spottat i nÀvarna sÄ det blir en kladdig tillstÀllning detta för @Crispie.
Hoppas du har nÄtt mjuk att landa pÄ, för nu smÀller det!
@Crispie out!
CF9D54BA-E42A-4439-BEC4-F6E80D717949.gif
Tackar! Nu ska jag ju komma med nÄgon bra Gif comeback men jag fÄr skylla pÄ att jag Àr snurrig i skallen efter smÀllen (kan ju inte erkÀnna och sÀga att jag inte helt behÀrskar sÄnt dÀr).

Till er som missade den grymma dealen pÄ MRG-G2000R igÄr sÄ fÄr ni en till chans. Denna gÄng till lite högre pris men fortfarande vÀldigt bra.
SkÀrmbild 2021-03-05 100217.png

De hade bra pris pĂ„ denna ocksĂ„. đŸ˜Č
Screenshot_20210305-143104.jpg

Hej pĂ„ er alla! đŸ€—

Stort tack för alla fina hĂ€lsningar, det vĂ€rmer verkligen! đŸ™â€ïžđŸ™

Jag har precis fÄtt komma hem och det kÀnns skönt. Hade blivit en lÄng helg annars dÄ det inte hÀnder sÄ mkt pÄ helgen pÄ sjukhuset.
EKG och annat ser ut att vara i skaplig ordning sÄ jag fick Äka hem. Om inget oförutsett intrÀffar blir det in för operation den 17:e.

Nu har jag mĂ„nga sidor att lĂ€sa ikapp, det blir hĂ€rligt! 😊

Och snart kommer de utlovade bilderna oxĂ„. 😊

Inte hittat cape cod, ska testa det med. Aceton gav noll effekt iaf. JĂ€kligt skumt Ă€r det, och sjukt trist 😕
Ja mÀrkligt, om det inte Àr AR pÄ utsidan, vad kan det dÄ vara? Vad kommer det ifrÄn? Varför fÄr det inte bort? Jag brukar alltid göra rent med lite yes om det krÀvs. Men det hade du vÀl provat.

Jag hade gissat antingen fukt under glaset, eller olja frÄn glaspackning som kryper.
Edit: cape cod pÄ glaset riskerar att repa. Kolla med San Martin om klockan fortfarande Àr under garanti.

Fukt kÀnns konstigt för inte utsatt för nÄgon form av vatten sen jag fick den i tisdags (dÄ fanns det ej). Oavsett ska det kollas upp. Mejlat och frÄgat. Garanti finns iaf om Àn liite bökigt skicka.

Tack för den infon skippar jag det 👍

Tillbaka
Topp