Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tackar! Nu ska jag ju komma med nÄgon bra Gif comeback men jag fÄr skylla pÄ att jag Àr snurrig i skallen efter smÀllen (kan ju inte erkÀnna och sÀga att jag inte helt behÀrskar sÄnt dÀr).
Fint och se att du har kvar dina huggreflexer!AlltsÄ, den var bara för billig...
De hade bra pris pÄ denna ocksÄ.Till er som missade den grymma dealen pÄ MRG-G2000R igÄr sÄ fÄr ni en till chans. Denna gÄng till lite högre pris men fortfarande vÀldigt bra.
![]()
![]()
Casio G-Shock MRG Duro Softband And Titanium -armbandsur MRG-G2000R-1ADR
<p>Casio-G-Shock-klockan Àr tillverkad av starkt titan och vÀger bara 139 gram. Klockan har ett enormt antal olika funktioner och funktioner, sÄsom stötar och vibrationsmotstÄnd och reptÄlig safirglas. Som kÀnt för G-Shock-klockor Àr den hÀr modellen ocksÄ vattentÀt och Àr ocksÄ lÀmplig för...www.klockonline.com
Jag har följt det dÀr, du fÄr inte bort det? Konstigt alltsÄBryta owgm eller inte, jÀkligt bra iaf!![]()
Hade nog klarat owgm om inte min klocka jag har fÄtt nÄgot skit över hela glaset i förrgÄr
![]()
Jag har följt det dÀr, du fÄr inte bort det? Konstigt alltsÄ![]()
De hade bra pris pÄ denna ocksÄ.
![]()
Kan det vara antireflex behandlingen pÄ undersidan av glaset som har slÀppt?Bryta owgm eller inte, jÀkligt bra iaf!![]()
Hade nog klarat owgm om inte min klocka jag har fÄtt nÄgot skit över hela glaset i förrgÄr
![]()
Kan det vara antireflex behandlingen pÄ undersidan av glaset som har slÀppt?
Listpriset dom anger kÀnns högt....Verkligen wow. De kan inte lÀgga pÄ mkt marginal pÄ sina klockor.
Jag hade gissat antingen fukt under glaset, eller olja frÄn glaspackning som kryper.Bryta owgm eller inte, jÀkligt bra iaf!![]()
![]()
Det dÀr Àr en frukt, inte en blomma.Mer frestelse Ät folket
Idag trillade Àntligen en trÄksub in
Tack @livinl0ud för en snabb och smidig affÀr
Och eftersom alla vill se ett wristshot sÄ stÀllde Frugis upp som handledsmodell (under protest, fast hon fick blommor som muta innan)![]()
![]()
![]()
- Bra, men inte sÄ bra som det ser ut. Listpriset pÄ den Àr 60000 kr.De hade bra pris pÄ denna ocksÄ.
![]()
Ja mÀrkligt, om det inte Àr AR pÄ utsidan, vad kan det dÄ vara? Vad kommer det ifrÄn? Varför fÄr det inte bort? Jag brukar alltid göra rent med lite yes om det krÀvs. Men det hade du vÀl provat.Inte hittat cape cod, ska testa det med. Aceton gav noll effekt iaf. JÀkligt skumt Àr det, och sjukt trist![]()
Nu kan jag vara med pÄ fÀrgfredagFÀrgfredag.
![]()
Jag hade gissat antingen fukt under glaset, eller olja frÄn glaspackning som kryper.
Edit: cape cod pÄ glaset riskerar att repa. Kolla med San Martin om klockan fortfarande Àr under garanti.
De spretar en del pÄ sina listprisangivelser, pÄ MRG-G2000R som jag köpte nu sÄ angavs list till 26 nÀr det egentligen Àr 35. FörvÄnande att de anger ett lÀgre listpris.- Bra, men inte sÄ bra som det ser ut. Listpriset pÄ den Àr 60000 kr.
Klassiskt trick, man höjer org priset vid/innan rea för att rea ska se bra ut. Men 35% off Àr fortfarande grymt bra!- Bra, men inte sÄ bra som det ser ut. Listpriset pÄ den Àr 60000 kr.
Listpriset dom anger kÀnns högt....
Men va faaan, dÄ lurade dom mig i affÀren!!Det dÀr Àr en frukt, inte en blomma.