lulemarcus
Silver
Riktigt fin!Back to topic. Ălskar denna
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin!Back to topic. Ălskar denna
![]()
Började du fÄ ont i ögonen?
Bandet Àr lite lÀngre pÄ de digitala modellerna.NÄgon som har koll pÄ om lÀngden pÄ bandet pÄ analoga och digitala frogman Àr samma?
Tack för infoBandet Àr lite lÀngre pÄ de digitala modellerna.
Before shot!Började du fÄ ont i ögonen?![]()
Vad Àr det för mÄtt pÄ din handled?Tack för info
Synd, skulle gÀrna testat en, men dÄ lÀr vÀl bandet sticka upp över klockan...
15.6 cmVad Àr det för mÄtt pÄ din handled?
Ok det kommer att se ut sÄ hÀr dÄ. Sonen har 15.5. det blir mellanrum pÄ bÄda sidorna Àven om du spÀnner bandet tyvÀrr.15.6 cm
Japp, det Àr för lÄngt. Det Àr precis det funkar pÄ RainbowOk det kommer att se ut sÄ hÀr dÄ. Sonen har 15.5. det blir mellanrum pÄ bÄda sidorna Àven om du spÀnner bandet tyvÀrr.
![]()
SlÀng in det i mikron i nÄgra minuter sÄ ska du se att det gÄr att böja till@spammerstakeahike för att böja till Ànden pÄ bandet, sjudande vatten eller hur var det? Det blÄ var stelare Àn det svarta upplever jag.
Nu killgissar du ju baraSlÀng in det i mikron i nÄgra minuter sÄ ska du se att det gÄr att böja till![]()
Den Àr helgrym! Jag hade en Rangeman i precis den blÄ fÀrgen
Tycker det Àr helt ok, det Àr sÄ lite av den som syns. JÀkligt fin blÄ nyans
@spammerstakeahike för att böja till Ànden pÄ bandet, sjudande vatten eller hur var det? Det blÄ var stelare Àn det svarta upplever jag.
Kollar med er hÀr annars fÄr det bli en bestÀllning, jag Àr pÄ jakt efter CTL1616 knappcellsbatteri. Det Àr dom batterierna som sitter i de flesta solarmodellerna tror jag. Annars Àr trasiga solarmoduler av intresse ocksÄ om nÄgon har nÄtt liggandes![]()
Ja svindyra Àr dom. Jag har en Àldre solar som vakna till liv efter mÄnga Är i en lÄda. 10 Är nÄnting verkar som hÄlla, nÀr dom blir sÀmre sÄ laddar dom inte upp sig tillrÀckligt för att hÄlla klockan med alla funktioner. Ljudet och ljusfunktionen lÀgger av och klockan signalerar "recover"Googlade lite och tusan vad dyrt! 350 kr!
Provade och det funkade bra.Sjudande vatten fungerade vĂ€l för mig. JasĂ„, Ă€r den svarta stelare? Ăr det kolfiberbelĂ€ggning pĂ„ den svarta?
- Ser den hÀr mer som ett handgjort smyckeDen hÀr dÄ?
![]()
Ja svindyra Àr dom. Jag har en Àldre solar som vakna till liv efter mÄnga Är i en lÄda. 10 Är nÄnting verkar som hÄlla, nÀr dom blir sÀmre sÄ laddar dom inte upp sig tillrÀckligt för att hÄlla klockan med alla funktioner. Ljudet och ljusfunktionen lÀgger av och klockan signalerar "recover"
Ska försöka behÄlla nÄgra av mina solar och se om dom kan behÄlla formen efter 15 Är. Jag fÄr Äterkomma dÄSÄ, icke-laddbara G Àr billigare att Àga i lÀngden om man lyckas köpa en trave CR 2025 billigt.
Ca 10 Ärs livslÀngd för uppladdningsbara batterier Àr vad jag har hört ocksÄ. Men med variationer udda stories givetvis. Har en uppladdningsbar G frÄn ca 2008 (?) som verkar hÄlla laddningen ok fortfarande.