Den vÀnstra vet jag en som har...No offence nu, men om jag hade betalat 30 lök stycket för de hÀr pjÀserna sÄ hade jag mÄtt dÄligt idag.
'
![]()
![Beaming face with smiling eyes :grin: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f601.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den vÀnstra vet jag en som har...No offence nu, men om jag hade betalat 30 lök stycket för de hÀr pjÀserna sÄ hade jag mÄtt dÄligt idag.
'
![]()
Hoppas att du tÀnker behÄlla dem!![]()
Som sagt, no offence. Den Àr retrocool, men inte 30lök-coolDen vÀnstra vet jag en som har...![]()
Men 650kr cool??Som sagt, no offence. Den Àr retrocool, men inte 30lök-cool![]()
LĂ€ttMen 650kr cool??![]()
Tratten is da shit ibland
Den dÀr Àr riktigt snygg! HÀrliga detaljer med kopparKastar snart in #OWGMARCH handduken!!!
![]()
![]()
HÄller helt med dig och inte bara för att jag Àger denDen dÀr Àr riktigt snygg! HÀrliga detaljer med koppar![]()
32 Àr list i typ hela Europa utom i Sverige dÀr optura Àr generalagent...Jag har köpt rÀtt mycket G-shock och seiko frÄn just finland. Deras listpriser Àr i mÄnga fall mycket lÀgre Àn dom svenska.
Klockmagasinet listade seiko sla019-021 till 32000kr och gav sedan 25% pÄ det.
En SLA019 listar 39900kr i sverige...
Nu fÄr isf inte klockmagasinet sÀlja seiko lÀngre till sverige online..
Ok, det Àr en riktigt stor skillnad..32 Àr list i typ hela Europa utom i Sverige dÀr optura Àr generalagent...
Jag skulle inte göra det, men jag har ju redan haft en sÄ... Har man inte det sÄ Àr det en annan femma.HÀlsade pÄ nÄgra av mina Àlsklingar pÄ kontoret. Ska man lÄta alla gÄ för att finansiera en MRG?![]()
![]()
Visst, MR-G:n Àr fin! Men du har en schysst blandning och klockor du kan slÀnga pÄ i olika lÀgen och minst 2 av dem behöver du inte vara rÀdd om, medan en MR-G sÄ kommer du inte grÀva i trÀdgÄrden och hÄlla pÄ att röja en massa pga rÀdslan att rÄka skada pÄ nÄtt sÀtt!HÀlsade pÄ nÄgra av mina Àlsklingar pÄ kontoret. Ska man lÄta alla gÄ för att finansiera en MRG?
![]()
VÀldigt fin, men den kommer finnas kvar nÀr mÄnaden Àr över och dÄ kommer du uppskatta den Ànnu mer! Det Àr bara 26 dagar kvar, You can do it!Kastar snart in #OWGMARCH handduken!!!
![]()
![]()
De sÀnkte ett tag till runt 34-35 och dÄ köpte jag en i Sverige (med litet rabatt pÄ det) men strax efter sÄ höjde de priserna igen i ett par omgÄngar och var strax uppe i 40 igen.Ok, det Àr en riktigt stor skillnad..
Tack för peppVisst, MR-G:n Àr fin! Men du har en schysst blandning och klockor du kan slÀnga pÄ i olika lÀgen och minst 2 av dem behöver du inte vara rÀdd om, medan en MR-G sÄ kommer du inte grÀva i trÀdgÄrden och hÄlla pÄ att röja en massa pga rÀdslan att rÄka skada pÄ nÄtt sÀtt!
Jag röstar nej, behÄll dessa och spara ihop till en MR-G istÀllet!
VÀldigt fin, men den kommer finnas kvar nÀr mÄnaden Àr över och dÄ kommer du uppskatta den Ànnu mer! Det Àr bara 26 dagar kvar, You van do it!![]()
Ăh, vad Ă€r det vĂ€rsta som kan hĂ€nda? En illröd banner, en slap av Batman och en superslap frĂ„n RyssenTack för pepp. Segt dock att inte kunna bĂ€ra den redan nu nĂ€r vĂ„ren börjar smyga sig fram
.
LÀgg undan den dÀr och hÄll ut! KaraktÀr!Kastar snart in #OWGMARCH handduken!!!
![]()
![]()
![]()
VintagelÄdan![]()
Det Àr en grymt fin klocka, men att den Àr sÄ dyr pÄ list i sverige Àr ju mÀrkligt...De sÀnkte ett tag till runt 34-35 och dÄ köpte jag en i Sverige (med litet rabatt pÄ det) men strax efter sÄ höjde de priserna igen i ett par omgÄngar och var strax uppe i 40 igen.![]()
FörstÄr det! Men vad f*n tÀnk att du har semester i 25 dagar sÄ skall du se att tiden gÄr snabbtTack för pepp. Segt dock att inte kunna bÀra den redan nu nÀr vÄren börjar smyga sig fram
.
Hahahaha exaktĂh, vad Ă€r det vĂ€rsta som kan hĂ€nda? En illröd banner, en slap av Batman och en superslap frĂ„n Ryssen![]()
Vad Àr karaktÀrLÀgg undan den dÀr och hÄll ut! KaraktÀr!![]()
Du har sÄ rÀtt i allt du skriver men fan det Àr inte lÀttFörstÄr det! Men vad f*n tÀnk att du har semester i 25 dagar sÄ skall du se att tiden gÄr snabbtmen bit ihop nu, tÀnk pÄ de mÀnniskor som bara har en klocka, dom kan gÄ i flera Är med samma klocka, eller pÄ andra mindre bemedlade mÀnniskor som inte har en klocka!
Kastar snart in #OWGMARCH handduken!!!
![]()
![]()
Det Àr en grymt fin klocka, men att den Àr sÄ dyr pÄ list i sverige Àr ju mÀrkligt...
Hahaha, bara bita i kudden och gilla lÀget eller sÄ fegar du ur och visar noll moral och karaktÀr!Hahahaha exakt
Vad Àr karaktÀr?
Du har sÄ rÀtt i allt du skriver men fan det Àr inte lÀtt.
Ja, hur tÀnkte jag dÀr nÀr jag anvÀnde det ordet till en av trÄdens favorithandlare/flippar???Vad Àr karaktÀr?
Jag sÀger bara sÄ hÀr - norsk importör.Det Àr en grymt fin klocka, men att den Àr sÄ dyr pÄ list i sverige Àr ju mÀrkligt...