• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

No offence nu, men om jag hade betalat 30 lök stycket för de hÀr pjÀserna sÄ hade jag mÄtt dÄligt idag.
'
tumblr_p5t7occgnh1usl35ao1_1280.jpg
Den vĂ€nstra vet jag en som har... 😁

Jag har köpt rÀtt mycket G-shock och seiko frÄn just finland. Deras listpriser Àr i mÄnga fall mycket lÀgre Àn dom svenska.
Klockmagasinet listade seiko sla019-021 till 32000kr och gav sedan 25% pÄ det.
En SLA019 listar 39900kr i sverige...
Nu fÄr isf inte klockmagasinet sÀlja seiko lÀngre till sverige online..
32 Àr list i typ hela Europa utom i Sverige dÀr optura Àr generalagent...

HĂ€lsade pĂ„ nĂ„gra av mina Ă€lsklingar pĂ„ kontoret. Ska man lĂ„ta alla gĂ„ för att finansiera en MRG? 😳
tempImageEBQkpi.png
Visst, MR-G:n Àr fin! Men du har en schysst blandning och klockor du kan slÀnga pÄ i olika lÀgen och minst 2 av dem behöver du inte vara rÀdd om, medan en MR-G sÄ kommer du inte grÀva i trÀdgÄrden och hÄlla pÄ att röja en massa pga rÀdslan att rÄka skada pÄ nÄtt sÀtt!

Jag röstar nej, behĂ„ll dessa och spara ihop till en MR-G istĂ€llet! 👍
Kastar snart in #OWGMARCH handduken 🙄😳!!!
23C438A5-7BAB-4B63-912D-37C33AC7DAD1.jpeg
C1BBE402-76FC-4691-AB2F-2D5EB02246DC.jpeg
VĂ€ldigt fin, men den kommer finnas kvar nĂ€r mĂ„naden Ă€r över och dĂ„ kommer du uppskatta den Ă€nnu mer! Det Ă€r bara 26 dagar kvar, You can do it! 😃

Visst, MR-G:n Àr fin! Men du har en schysst blandning och klockor du kan slÀnga pÄ i olika lÀgen och minst 2 av dem behöver du inte vara rÀdd om, medan en MR-G sÄ kommer du inte grÀva i trÀdgÄrden och hÄlla pÄ att röja en massa pga rÀdslan att rÄka skada pÄ nÄtt sÀtt!

Jag röstar nej, behĂ„ll dessa och spara ihop till en MR-G istĂ€llet! 👍

VĂ€ldigt fin, men den kommer finnas kvar nĂ€r mĂ„naden Ă€r över och dĂ„ kommer du uppskatta den Ă€nnu mer! Det Ă€r bara 26 dagar kvar, You van do it! 😃
Tack för pepp đŸ‘đŸ™ŒđŸ„łđŸ˜Ž. Segt dock att inte kunna bĂ€ra den redan nu nĂ€r vĂ„ren börjar smyga sig fram 😉.

Tack för pepp đŸ‘đŸ™ŒđŸ„łđŸ˜Ž. Segt dock att inte kunna bĂ€ra den redan nu nĂ€r vĂ„ren börjar smyga sig fram 😉.
FörstĂ„r det! Men vad f*n tĂ€nk att du har semester i 25 dagar sĂ„ skall du se att tiden gĂ„r snabbt đŸ€Ł men bit ihop nu, tĂ€nk pĂ„ de mĂ€nniskor som bara har en klocka, dom kan gĂ„ i flera Ă„r med samma klocka, eller pĂ„ andra mindre bemedlade mĂ€nniskor som inte har en klocka!

Äh, vad Ă€r det vĂ€rsta som kan hĂ€nda? En illröd banner, en slap av Batman och en superslap frĂ„n Ryssen :rolleyes:
Hahahaha exakt đŸ˜‚đŸ€Ł:banghead:

LĂ€gg undan den dĂ€r och hĂ„ll ut! KaraktĂ€r! 😁
Vad Ă€r karaktĂ€r 🙄🙄?

FörstĂ„r det! Men vad f*n tĂ€nk att du har semester i 25 dagar sĂ„ skall du se att tiden gĂ„r snabbt đŸ€Ł men bit ihop nu, tĂ€nk pĂ„ de mĂ€nniskor som bara har en klocka, dom kan gĂ„ i flera Ă„r med samma klocka, eller pĂ„ andra mindre bemedlade mĂ€nniskor som inte har en klocka!
Du har sÄ rÀtt i allt du skriver men fan det Àr inte lÀtt :banghead:.

Tillbaka
Topp