Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Japp, jag vÀntar pÄ den.@Meraborsten
Visst var det du som bestÀllt GMW-B5000RD, röda metallisen?
Det rÀknar vi med!Kastar snart in #OWGMARCH handduken!!!
![]()
![]()
SÄ att INTE mer klockpengar försvann ja!
SÄ jÀvla nöjd att jag lyckades sparka igÄng den alltsÄ. Hade jag inte lyckats med det hade jag nog inte kunnat köpa den jag fick erbjudande om i pm imorse![]()
Planerad leverans imorgon!Hmmm, kan inte komma fram tillrÀckligt snabbt! Fast @S.L var som the Roadrunner med att skicka![]()
Funderar pÄ samma sak. Kul att du har den positiva guldstÄlisen. Saknar den mycket. Men repkÀnsligheten gjorde att jag inte anvÀnde den.HÀlsade pÄ nÄgra av mina Àlsklingar pÄ kontoret. Ska man lÄta alla gÄ för att finansiera en MRG?![]()
![]()
Ahh. Den ser iaf jag fram emot att fÄ se hÀr i trÄdenJapp, jag vÀntar pÄ den.
OWGMarch gÄr mycket lÀttare Àn vad jag fasat för, vilket i sig Àr ganska skrÀmmande.
Trevlig fredag mina vÀnner. @Daion , hoppas att du kommer hem vÀlbehÄllen frÄn sjukan idag.
![]()
Ju mer jag hÀnger i Kobra Kai - och sÀrskilt den hÀr trÄden, desto mindre sugen blir jag pÄ att skaffa nÄgot annat Àn asiatiskt. Mina Rolexdagar Àr förbi, Tudor Àr nya Rolex och Omegas listpriser har skjutit i höjden fullstÀndigt.
Nej, tacka vet jag Casio. Mycket klocka för pengarna. Dessutom Àr det otroligt bekvÀmt med quartz![]()
Jo sÄg det ocksÄ, MEN vi har att göra med PostNord, dÄ kan det ju helt plötsligt ta 4-6 veckor lÀngrePlanerad leverans imorgon!
![]()
Hej pÄ er alla!
Stort tack för alla fina hÀlsningar, det vÀrmer verkligen!
Jag har precis fÄtt komma hem och det kÀnns skönt. Hade blivit en lÄng helg annars dÄ det inte hÀnder sÄ mkt pÄ helgen pÄ sjukhuset.
EKG och annat ser ut att vara i skaplig ordning sÄ jag fick Äka hem. Om inget oförutsett intrÀffar blir det in för operation den 17:e.
Nu har jag mÄnga sidor att lÀsa ikapp, det blir hÀrligt!
Och snart kommer de utlovade bilderna oxÄ.![]()
TrÄksubFunderar pÄ samma sak. Kul att du har den positiva guldstÄlisen. Saknar den mycket. Men repkÀnsligheten gjorde att jag inte anvÀnde den.
Edit: eller Àr det trÄksubben? SÄg lite guldig ut
Dooo iiiit!!! Det Àr sÄ vÀrt det!Kastar snart in #OWGMARCH handduken!!!
![]()
![]()
Det finns ett litet problem med moderna MRG's - de kommer se hemskas ut i framtiden. Kolla pÄ en MRG som har nÄgra Är pÄ nacken, den har inte direkt Äldrats med vÀrdighet jÀmfört med en Square frÄn samma Ärtal (som inte Äldrats öht)![]()
Ja, pengarna man lÀgger pÄ en klocka Àr inte linjÀrt med hur mycket nöje man fÄr ut av den. Fast det gÀller Ä andra sidan mÄnga saker hÀr i livet. Mest 'bang for the buck' tycker jag alltid Àr intressant, oavsett om det gÀller klockor, vin eller mobiltelefonerSamma hÀr! KÀnns sjukt att man lika gÀrna kan bÀra en 800 kr klocka istÀllet för den 20ggr dyrare SMP:n och fortfarande vara nöjd.
![]()
Jag gick med i KS 2017 nÀr min svÀrfar köpte sin speedmaster. Var sugen pÄ en dÄ ocksÄ men hade inte WIS:at till mig tillrÀckligt mycket för att lÀgga dom pengarna. Nu har begagnat priserna dubblats![]()
Hur mÄnga byten har det blivit sen du tog smÀllen?Dooo iiiit!!! Det Àr sÄ vÀrt det!
Finns det Àven en GW-9300? Kanske man anvÀnder samma display?UrsÀkta dammig klocka, men jag ser RCVD till höger om PS. Men detta Àr ju G-9300 utan Multiband, kör man samma modul rakt av eller betyder RCVD nÄgot annat pÄ denna?
![]()
Japp det finns en GW, och efter lite googlande verkar det vara som du sÀger. Samma display av ekonomiska skÀl.Finns det Àven en GW-9300? Kanske man anvÀnder samma display?
Var Àven de Àldre MR-G high end-modeller?HÄller med dig, hade en Àldre MR-G och trivdes tyvÀrr inte alls med den
Men svÄrt att sÀga om dom nyare MR-G kommer att Äldras lika illa. Tycker dom Àr bra mycket snyggare.
Var stark nu. Du klarar.Kastar snart in #OWGMARCH handduken!!!
![]()
![]()
Har fÄtt en hel del bosniska lavetter/forhands/backhands under min uppvÀxt
UrsÀkta dammig klocka, men jag ser RCVD till höger om PS. Men detta Àr ju G-9300 utan Multiband, kör man samma display rakt av eller betyder RCVD nÄgot annat pÄ denna?
![]()
Har fÄtt en hel del bosniska lavetter/forhands/backhands under min uppvÀxtMEN ryssen Àr nog vÀrre
![]()
Nu tycker jag iofs att alla dom dÀr Àr ubercoola men har dom verkligen kostat 30lök nya? Har ingen koll men spontant kÀnns det inte som att mrg inte var sÄ dyra nÀr dom var en ny serie. Prisökningen har vÀl kommit pÄ senare Är nÀr dom blivit allt mer och mer sofistikerade?No offence nu, men om jag hade betalat 30 lök stycket för de hÀr pjÀserna sÄ hade jag mÄtt dÄligt idag.
'![]()
![]()
![]()