Nix tyvÀrr inte. Nu Àr jag pÄ jakt efter Squares istÀlletVÀldigt fin! Gick köpet av din nya MR-G igenom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nix tyvÀrr inte. Nu Àr jag pÄ jakt efter Squares istÀlletVÀldigt fin! Gick köpet av din nya MR-G igenom?
Du glider ju fortfarande runt med en grön banner, klart livet kÀnns toppen dÄAvslutat arbetsdagen, knÀckt en öl, bytt klocka, packat OWG klockan till @Derix.
Fan, livet utan OWG Àr toppen!
Hett tips: kom över till den röda sidan det Àr super!
SÄg ut som 3:45min/km dojjorSuck! Var man trött tidigare idag eller inte?! Detta skulle ju sjÀlvfallet upp i OWG March-trÄden...
I'll show myself out
Det vĂ„gar jag svara NEJ pĂ„!Ăr det nĂ„gon pĂ„ forumet som har en sĂ„n hĂ€r? DW-5030-1JR om jag förstĂ„tt rĂ€tt.
GMW-B5000TRNix tyvÀrr inte. Nu Àr jag pÄ jakt efter Squares istÀllet
Ingen aning, hittade den pĂ„ WUS.Ăr inte det @parasec mod?
Snyggt! Ja vem vet, Àger ju ingen beater i dagslÀget!
Blev en square i slutÀndan! Tack till er som gav rÄd! Och stort tack till @JacquesCosteau för affÀren! Toknöjd, Àlskar verkligen detaljerna, ruskigt vass klocka som kÀnns sÄ bra pÄ armen!
Din tur @kevinklocksnack att skaffa en G .
Ăr det nĂ„gon pĂ„ forumet som har en sĂ„n hĂ€r? DW-5030-1JR om jag förstĂ„tt rĂ€tt.
"Avslutad"Avslutad - G-shock Screwback bonanza! *Prisbumpar* DW-5030 tilllagd
1. Screwback DW-5000MD "Madness" - 2500 kr 2000kr SĂ„ld 2. Screwback GW-5000 - 2500 kr 2000kr SĂ„ld 3. Screwback DW-5030c - 2500 kr 2000kr SĂ„ld 4. Screwback DW-5600C "Speed" - 2500 kr 2000kr SĂ„ld 5. Screwback DW-5600e "modern speed" - 2300 kr 2000kr SĂ„ld 6. Screwback DW-5600eg "modern gold speed"...klocksnack.se
"Avslutad"
Haha, nÄgot i den stilen blev det idag. NÀrmare bestÀmt 4x1000 i 3:54-tempo idag. LÄg pÄ runt 3:32-tempo i samma pass innan jag Äkte pÄ Covid, sÄ kondisen fick sig en smÀll. Men det Àr bara att komma tillbaka.SÄg ut som 3:45min/km dojjor
Bra censurerat dÀrHaha, nÄgot i den stilen blev det idag. NÀrmare bestÀmt 4x1000 i 3:54-tempo idag. LÄg pÄ runt 3:32-tempo i samma pass innan jag Äkte pÄ Covid, sÄ kondisen fick sig en smÀll. Men det Àr bara att komma tillbaka.
G-Shock-trÄdsanpassad bild för relevans.
Haha, you live and you learn!Bra censurerat dÀr
Det dÀr Àr provocerande bra.Screwbacks med tegelstenar
JappNi som har circuit varianten, har ni detta paket med tillhörande armband och beizel?
Svag för guld, sÄ jag gillar detGrattis! Hur tycker du dom guldiga detaljerna lirar pÄ klockan ?
Jakten Àr det roligaste (nÀstan)Nix tyvÀrr inte. Nu Àr jag pÄ jakt efter Squares istÀllet
SÄ Àr det verkligen - sÀrskilt nu under #owgmarch nÀr man inte fÄr prova sina nyköpJakten Àr det roligaste (nÀstan)
Snyggt men Peggy behöver orginalbandet.GWG familjen
Inte dÄligt! Inte dÄligt allsTop 10 i samlingen just nu
Jo, det kommer...Snyggt men Peggy behöver orginalbandet.
Hur mycket Àr vettigt?AppropÄ fÀrgglatt, denna var ju trevlig! Men verkar slut överallt för vettig peng...