DÀr kommer gruppbilden. Vass lineup du har dÀr!Top 10 i samlingen just nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
DÀr kommer gruppbilden. Vass lineup du har dÀr!Top 10 i samlingen just nu
Hur mycket Àr vettigt?
Casio G-SHOCK DW-5900RS-9ER Hot Rock Sounds
Vi Àr officiell ÄterförsÀljare auktoriserad av Casio TvÄ Ärs internationell garanti Levereras i originalförpackningwww.klockmagasinet.com
snacka om sammantrÀffande, vÀxlade precis fönster frÄn bukten till ks. detta var sista jag tittade pÄ:Hur bra Àr inte denna kombination till friluftsliv?
Denna G-shock ska tydligen finnas som Porter version med 8st stjÀrnor pÄ tavlan istÀllet för 4st och ett annorlunda bakstycke.
Fyndade och fick hem denna idag KJ Eriksson Lapplander 95 (Frosts Morakniv).
Alltid kul att ha bra svenskt hantverk. Uppskattar mer och mer saker som Àr tillverkad i Sverige, speciellt nÀr man har kommer upp i Äldern lite.
Putsade upp mÀssing detaljerna, kniven ser nÀstan oanvÀnd ut.
Det ljusa lÀderfodralet hade tyvÀrr flÀckar, tvÀttade den med galltvÄl och vatten, sÄ den ligger pÄ tork.
Ska smörja in den med bivax sen sÄ att den fÄr en mörkare ton, tror annars att den kommer
att se flÀckigt ut efter tvÀtt, eftersom den var sÄ pass ljust.
Kommer man nÄgonsin att se en svensk begrÀnsad utgÄva av G-shock? Det skulle vara jÀttekul om det hÀnde nÄgon dag. (eller kanske har redan hÀnt?)
snacka om sammantrÀffande, vÀxlade precis fönster frÄn bukten till ks. detta var sista jag tittade pÄ:
CASIO G-Shock G-5600E PORTER 80th ANNIVERSARY SPECIAL EDITION Military olive | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for CASIO G-Shock G-5600E PORTER 80th ANNIVERSARY SPECIAL EDITION Military olive at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Jag har en DW-5900RS-1 som ligger i lÄdan pga OWGM som kanske Àr intressant.Tycker den Àr för dyr dessvÀrre
DW-5030-1JR
Ăr inte det @parasec mod?
Det vÄgar jag svara NEJ pÄ!
DW-5030C-1JR har guldaktig fÀrg, sÄlde mitt exemplar under ett svagt ögonblick: https://klocksnack.se/threads/casio-g-shock-dw-5030c-1jr-30th-anniversary-limited-edition.94041/Ingen aning, hittade den pÄ WUS.
Direkt frÄn Casio?Tycker den Àr för dyr dessvÀrre
Trodde han menade DW-5030-1 alltsÄ den som bara sÄldes i ett högst limiterat set tillsammans med en annan fyrkant samt "gubben". Hade ingen aning om att man kunde köpa alla original delarna till den.DW-5030C-1JR har guldaktig fÀrg, sÄlde mitt exemplar under ett svagt ögonblick: https://klocksnack.se/threads/casio-g-shock-dw-5030c-1jr-30th-anniversary-limited-edition.94041/
Vet inte om det föll bort ett C eller om JR rÄkade lÀggas till, kanske finns bÄde 5030-1 och 5030-1JR eller sÄ Àr det samma?
Den senaste jag moddat till mig Àr en DW-5030-1.
EDIT: GrÀvde fram en bild.
Det dÀr paketet skulle jag dock inte tacka nej till. En G-Man pÄ skrivbordet vore ju kungligtTrodde han menade DW-5030-1 alltsÄ den som bara sÄldes i ett högst limiterat set tillsammans med en annan fyrkant samt "gubben". Hade ingen aning om att man kunde köpa alla original delarna till den.
Upp med plÄnkan!Det dÀr paketet skulle jag dock inte tacka nej till. En G-Man pÄ skrivbordet vore ju kungligt
Upp med plÄnkan!
CASIO G-SHOCK 30th Anniversary Special Box GSET-30-1JR DW-5030D Limited box Rare | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for CASIO G-SHOCK 30th Anniversary Special Box GSET-30-1JR DW-5030D Limited box Rare at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
TÀnkte samma sak, verkar ju dessutom som att han tar bud.Ganska bra pris ÀndÄ med tanke pÄ vad dem hÀr klockorna skulle kosta separat.
Man lÀr sig nÄt nytt varje dag. Den fyrstjÀrniga Àr en favorit hos mig, visste inte att den dÀr ÄttastjÀrniga ens existerade. Den Àr ju faktiskt Ànnu coolare.snacka om sammantrÀffande, vÀxlade precis fönster frÄn bukten till ks. detta var sista jag tittade pÄ:
CASIO G-Shock G-5600E PORTER 80th ANNIVERSARY SPECIAL EDITION Military olive | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for CASIO G-Shock G-5600E PORTER 80th ANNIVERSARY SPECIAL EDITION Military olive at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Jo, det kommer...
oklart...FÄr man frÄga nÀr ? frÄgar Ät en vÀn
Hur Àr det med dig? Det lÄter ju inget vidare det du gÄr igenomGodafton pÄ er.
Vill ha den dÀr! Grymt cool!MTG börjar bli för snygga. Dags för Casio att lÀgga mer fokus pÄ MRG
Grattis! Kan det dÀr möjligtvis vara min gamla?
He he, alltdi pÄ jakt, det Àr kul! Har en titan camo om du kommer pÄ de tankarna!Nix tyvÀrr inte. Nu Àr jag pÄ jakt efter Squares istÀllet
Riktigt trevlig samling du har dÀr! Grattis! Snyggt!Top 10 i samlingen just nu
Nja, det Àr sÄdÀr om jag uttrycker mig milt.Hur Àr det med dig? Det lÄter ju inget vidare det du gÄr igenom
Hmmm, den nedersta ser misstÀnkt likt ut som en GW-B5600 Inte bra för plÄnky dettaNÄgra kommande modeller som jag sÄg precis nu (sorry om dom redan postats i trÄden). Cool stealthig G-Lide och lÀcker square!
En positiv GW-B5600 Den blir ju ett mÄste!Hmmm, den nedersta ser misstÀnkt likt ut som en GW-B5600 Inte bra för plÄnky detta
Jepp det Àr nog din gamla DW-5030C heheVill ha den dÀr! Grymt cool!
Grattis! Kan det dÀr möjligtvis vara min gamla?
He he, alltdi pÄ jakt, det Àr kul! Har en titan camo om du kommer pÄ de tankarna!
Riktigt trevlig samling du har dÀr! Grattis! Snyggt!
Nja, det Àr sÄdÀr om jag uttrycker mig milt.
Men har ju er hÀr att hÄlla koll pÄ nÀr vÀrken Àr uthÀrdlig och jag har korpgluggarna öppna, det ger mig nöje i misÀren och nÄgot annat att tÀnka pÄ. FÄr mÄnga goda skratt inombords och skoj att se alla trevliga klockor samt bara kÀnna den goa stÀmningen i trÄden och gÀnget.