- Multiband Àr bra nu ocksÄ, fixar ju sommartid och normaltid pÄ egen hand .SÄ fort det intrÀffar sÄ Àr multiband 6 ett mÄste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
- Multiband Àr bra nu ocksÄ, fixar ju sommartid och normaltid pÄ egen hand .SÄ fort det intrÀffar sÄ Àr multiband 6 ett mÄste
- Multiband Àr bra nu ocksÄ, fixar ju sommartid och normaltid pÄ egen hand .
Paket öppning
Vi syns snart vÀnnenGodmorgon!
Ja, jag skulle nog vilja pÄstÄ att du misslyckades brutaltDag 12. SvÄrt att matcha klÀderna
Vi syns snart vÀnnen
à ngrar lite denna försÀljning,men hamnade i bra hÀnder..Snart tid att jobba. Trevlig Fredag & helg.
Det gör vi kompis!Vi syns snart vÀnnen
Den Àr hÀftigt, upplevs den som mer svÄravlÀst med sitt "stealth" tema, och hur Àr lumen pÄ natten Àr den i klass som dom övriga gwg eller Àr den svagare?Snart tid att jobba. Trevlig Fredag & helg.
HÄller med om man kan prova den. Vissa gillar den vÀldigt mycket, du kan ju bli en av dem.Man behöver egentligen ingen annan klocka Àn Rangeman!
Square Àr ju given helt klart! Men jag kÀnner att jag mÄste bara prova en casiooak Multiband och tough solar Àr bara en gimmick, sÄ det klarar man sig utan
Snygg. Finns en svart/guld version ocksÄ som jag tycker Àr jÀtte cool.Du Àr vÀlkommen
Kollade pÄ den ocksÄ, men den Àr vÀldigt lik wildlife med ett svart band och det har jagSnygg. Finns en svart/guld version ocksÄ som jag tycker Àr jÀtte cool.
Jag Ängrar alla klockor jag sÄlt...à ngrar lite denna försÀljning,men hamnade i bra hÀnder..
Sitter som en smÀck!Portermodd med gummi.
@ArosNÄgra kommande modeller som jag sÄg precis nu (sorry om dom redan postats i trÄden). Cool stealthig G-Lide och lÀcker square!
Helgen rÀddad
Om jag kÀnde att jag inte ville/vÄgade anvÀnda klockan jag har i samlingen för att den kÀnns för fin/exklusiv, dÄ skulle det vara ett problem för mig ocksÄ.
SÄna klockor vill jag inte ha. Jag vill anvÀnda alla. Sen Àr det sÄ att det Àr nÄgra som fÄr mest handledstid.
Typ 40% av samlingen anvÀnds 80% av tiden.
Resterande 60% fÄr vacker finna sig i att de anvÀnds dÄ och dÄ.
Med det sagt, sÄ försöker jag bli bÀttre pÄ att sÀlja av.
Trevlig fredag pÄ er alla!
Jo, kĂ€nner lite att ha en klocka som bara ligger el bara "skall" anvĂ€ndas vid speciella tillfĂ€llen kĂ€nns meningslöst! KĂ€nner inget behov att ha en massa klockor, har hellre ett par st som anvĂ€nds konstant!Ăr ju just dĂ€rför man inte Ă€r en OWG-person. RĂ€tt klocka för rĂ€tt tillfĂ€lle
Men att ha en klocka man inte âvĂ„garâ anvĂ€nda Ă€r för mig helt ointressant dĂ„ istĂ€llet för att du Ă€ger klockan sĂ„ Ă€ger klockan dig.
kanske bla dĂ€rför jag inte fĂ„r tummarna loss att köpa en av mina grails. Hade tex aldrig anvĂ€nt en Omega i mitt yrke dĂ„ âskaderiskenâ Ă€r stor men en G-shock dĂ€remot, dĂ€r snackar vi
LedtrĂ„d hittar du frĂ„n igĂ„r.Ăr det en MR-G ?
Kan det möjligtvis vara en Porter?LedtrÄd hittar du frÄn igÄr.
MRG Àr tyvÀrr inte min cup of tea. Har redan en grym titanare som slÄr den alla dagar i veckan.
- AvundsjukUnboxing Àr inte min grej men jag försöker.
Ta-da!!
Grattis till en grym square! Snygg!Unboxing Àr inte min grej men jag försöker.
Ta-da!!
Jag Àr nyfiken pÄ hur den ser ut pÄ gummit. Ta gÀrna en bild nÀr du testar.Unboxing Àr inte min grej men jag försöker.
Ta-da!!