• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Paket öppning😊
20CCD29F-E150-474E-B9AB-7052B0E524FA.jpeg
CD7BCC2C-5B97-4D09-A5D9-D4E5B0E272E6.jpeg
0537C974-8504-4885-B328-FE5E8781F53E.jpeg
Vi syns snart vĂ€nnen ❀❀❀

Om jag kÀnde att jag inte ville/vÄgade anvÀnda klockan jag har i samlingen för att den kÀnns för fin/exklusiv, dÄ skulle det vara ett problem för mig ocksÄ.
SÄna klockor vill jag inte ha. Jag vill anvÀnda alla. Sen Àr det sÄ att det Àr nÄgra som fÄr mest handledstid.
Typ 40% av samlingen anvÀnds 80% av tiden.
Resterande 60% fÄr vacker finna sig i att de anvÀnds dÄ och dÄ.
Med det sagt, sÄ försöker jag bli bÀttre pÄ att sÀlja av.

Trevlig fredag pÄ er alla!

Är ju just dĂ€rför man inte Ă€r en OWG-person. RĂ€tt klocka för rĂ€tt tillfĂ€lle 😊
Men att ha en klocka man inte ”vĂ„gar” anvĂ€nda Ă€r för mig helt ointressant dĂ„ istĂ€llet för att du Ă€ger klockan sĂ„ Ă€ger klockan dig.
kanske bla dĂ€rför jag inte fĂ„r tummarna loss att köpa en av mina grails. Hade tex aldrig anvĂ€nt en Omega i mitt yrke dĂ„ ”skaderisken” Ă€r stor men en G-shock dĂ€remot, dĂ€r snackar vi â˜ș
Jo, kÀnner lite att ha en klocka som bara ligger el bara "skall" anvÀndas vid speciella tillfÀllen kÀnns meningslöst! KÀnner inget behov att ha en massa klockor, har hellre ett par st som anvÀnds konstant!

Sitter pÄ en
GWF-D1000 (anvÀnds en del)
GWF-D1000 Golden Tornado (riktigt snygg, men kÀnns sÄdÀr att anvÀnda sÄ den skulle ta stryk nÀr det Àr en limited edition)
GWG-1000 (anvÀnds en del)
GW-9400 (skall sonen ta över)
5610 (anvÀnds i jobb)
5610 jdm (kommer inte ihÄg betÀckning, men ligger bara dÀr hemma)

SĂ„ helgen blir fundersam, hur man skall göra, gillar alla men kĂ€nns ocksĂ„ som kapitalförstörning att de bara ligger dĂ€r och "samlar damm"!😔

Dagens blev GD-X6900HT. Det blir inte sĂ„ mycket gulare Ă€n sĂ„. Som en stor tussilago pĂ„ handleden. Är det nĂ„n som sitter pĂ„ den helröda varianten sĂ„ hör gĂ€rna av er för jag kĂ€nner ett investeringsbehov.
image.jpg

Skeleton GA-2100 finns nu pĂ„ lager hos Watchia. Gratis frakt för 5-10 vardagar, passar bra för er som Ă€r med i #owgmarch 😁
SkÀrmavbild 2021-03-12 kl. 12.44.17.png

Tillbaka
Topp