• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

gshocktraden_iceberg_ver01.jpg

Trevlig artikel om borneogrodan.
Screenshot_20210312-191203_Chrome.jpg

Kul, skulle precis in hit och lÀnka den :)

VÀldigt intressant lÀsning. SÄnt hÀr gör ju genast modellen mycket mer intressant för nÄgon som har dÄlig koll pÄ Frogman i allmÀnhet

Kort arbetsdag, en skidtur, bastu med en kall och sÄ paketöppning. En bra fredag med andra ord!

KĂ€nns lite futtigt efter att ha sett @L&W s Porter. Men det Ă€r den gshock som faktiskt fick upp mitt intresse för mĂ€rket igen men som jag aldrig Ă€gt eller ens hĂ„llt i min hand. Den första med Carbon Core Guard (tror jag...) hĂ€r i paket med tre straps i mina fĂ€rger 😊

MÄste sÀga att det Àr det absolut bÀsta bang for the buck klockan jag sett. Synd bara att jag inte kan prova den innan 1/4.

Tack @Nicke75 för en smidig affÀr.

Bilagor

• 20210312_193713.jpg
    20210312_193713.jpg
    297.8 KB · Visningar: 23
  • 20210312_193650.jpg
    20210312_193650.jpg
    220.1 KB · Visningar: 23
  • 20210312_193616.jpg
    20210312_193616.jpg
    204.4 KB · Visningar: 10
Kort arbetsdag, en skidtur, bastu med en kall och sÄ paketöppning. En bra fredag med andra ord!

KĂ€nns lite futtigt efter att ha sett @L&W s Porter. Men det Ă€r den gshock som faktiskt fick upp mitt intresse för mĂ€rket igen men som jag aldrig Ă€gt eller ens hĂ„llt i min hand. Den första med Carbon Core Guard (tror jag...) hĂ€r i paket med tre straps i mina fĂ€rger 😊

MÄste sÀga att det Àr det absolut bÀsta bang for the buck klockan jag sett. Synd bara att jag inte kan prova den innan 1/4.

Tack @Nicke75 för en smidig affÀr.

Hade en sĂ„n... enormt bekvĂ€ma band och en skön klocka. Allt-i-ett lösning: sportig röd, militĂ€r grön eller stealth svart 👍👍👍

Undrar om den dÀr Borneogrodan kan bli den nya Portern och sticka i pris? Sorry för rÄlextrÄdsspekulation!

Undrar om den dÀr Borneogrodan kan bli den nya Portern och sticka i pris? Sorry för rÄlextrÄdsspekulation!
Inget sĂ„nt snack hĂ€r! 😁 SkĂ€mt Ă„sido sĂ„ tror jag att det krĂ€vs en liten utgĂ„va för att en G-Shock ska kunna sticka i vĂ€rde pĂ„ samma sĂ€tt som Portern gjort. Hur mĂ„nga regnbĂ„gsgrodor Ă€r slĂ€ppta?

Inget sĂ„nt snack hĂ€r! 😁 SkĂ€mt Ă„sido sĂ„ tror jag att det krĂ€vs en liten utgĂ„va för att en G-Shock ska kunna sticka i vĂ€rde pĂ„ samma sĂ€tt som Portern gjort. Hur mĂ„nga regnbĂ„gsgrodor Ă€r slĂ€ppta?
Tror det var 2000 grodor men det krÀvs nog ocksÄ att den Àr numrerad pÄ baksidan. Jag satt och kollade in b-grodan pÄ Insta och dÀr hittatde jag ett nummer som kunde vara ett serienummer? Jag Àr dock osÀker. Kanska @Meraborsten kan svara?

Det hÀr Àr förövrigt sÄ trist, tre kopior av samma företag. PÄ mÄnga modeller finns det inga fler ÄterförsÀljare pÄ nÀtet i Sverige.
SkÀrmavbild 2021-03-12 kl. 20.56.07.png

Undrar hur limited Àr den nya Porter. Eftersom den slÀpps i 2 olika versioner. Undrar om den kommer att gÄ upp som dem innan.
Galet att det skiljer sig sÄ mycket i pris bara för att den Àr limited.

Tillbaka
Topp