Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kul, skulle precis in hit och lÀnka denTrevlig artikel om borneogrodan.
Trevlig artikel om borneogrodan.
Kul, skulle precis in hit och lÀnka den
Just Because: A Real Frog Professor Reviews The G-Shock Frogman Borneo Rainbow Toad
He's an expert in all things amphibian, but today, his eyes are fixed squarely on his wrist.www.hodinkee.com
Surt att den Àr limiterad o slutsÄld bara.VÀldigt intressant lÀsning. SÄnt hÀr gör ju genast modellen mycket mer intressant för nÄgon som har dÄlig koll pÄ Frogman i allmÀnhet
Fast som vanligt nÀr Hodinkee Àr inblandade sÄ blir jag genast negativ. Tredubbla priser pÄ LE G-Shocks, nej tackVÀldigt intressant lÀsning. SÄnt hÀr gör ju genast modellen mycket mer intressant för nÄgon som har dÄlig koll pÄ Frogman i allmÀnhet
Kul lÀsning. A frog man with his Frogman.Trevlig artikel om borneogrodan.
Kommer du Ängra försÀljningen av din guldiga terroristJag Ängrar alla klockor jag sÄlt...
Haha sÄ Àr det! SÀger jag som sitter pÄ en John Mayer 6900Fast som vanligt nÀr Hodinkee Àr inblandade sÄ blir jag genast negativ. Tredubbla priser pÄ LE G-Shocks, nej tack
Kort arbetsdag, en skidtur, bastu med en kall och sÄ paketöppning. En bra fredag med andra ord!
KÀnns lite futtigt efter att ha sett @L&W s Porter. Men det Àr den gshock som faktiskt fick upp mitt intresse för mÀrket igen men som jag aldrig Àgt eller ens hÄllt i min hand. Den första med Carbon Core Guard (tror jag...) hÀr i paket med tre straps i mina fÀrger
MÄste sÀga att det Àr det absolut bÀsta bang for the buck klockan jag sett. Synd bara att jag inte kan prova den innan 1/4.
Tack @Nicke75 för en smidig affÀr.
Inget sÄnt snack hÀr! SkÀmt Äsido sÄ tror jag att det krÀvs en liten utgÄva för att en G-Shock ska kunna sticka i vÀrde pÄ samma sÀtt som Portern gjort. Hur mÄnga regnbÄgsgrodor Àr slÀppta?Undrar om den dÀr Borneogrodan kan bli den nya Portern och sticka i pris? Sorry för rÄlextrÄdsspekulation!
Jag Àlskar designen, lagom utflippad. Med den intressanta storyn blev den Ànnu coolare. Jag tror absolut den kan sticka i pris.Undrar om den dÀr Borneogrodan kan bli den nya Portern och sticka i pris? Sorry för rÄlextrÄdsspekulation!
Tror det var 2000 grodor men det krÀvs nog ocksÄ att den Àr numrerad pÄ baksidan. Jag satt och kollade in b-grodan pÄ Insta och dÀr hittatde jag ett nummer som kunde vara ett serienummer? Jag Àr dock osÀker. Kanska @Meraborsten kan svara?Inget sÄnt snack hÀr! SkÀmt Äsido sÄ tror jag att det krÀvs en liten utgÄva för att en G-Shock ska kunna sticka i vÀrde pÄ samma sÀtt som Portern gjort. Hur mÄnga regnbÄgsgrodor Àr slÀppta?
Ăr det du som har Borneogrodan hemma?Jag Ă€lskar designen, lagom utflippad. Med den intressanta storyn blev den Ă€nnu coolare. Jag tror absolut den kan sticka i pris.
Sökte och hittade ocksÄ siffran 2000.Tror det var 2000 grodor men det krÀvs nog ocksÄ att den Àr numrerad pÄ baksidan. Jag satt och kollade in b-grodan pÄ Insta och dÀr hittatde jag ett nummer som kunde vara ett serienummer? Jag Àr dock osÀker. Kanska @Meraborsten kan svara?
FrÄn G-centralInget sÄnt snack hÀr! SkÀmt Äsido sÄ tror jag att det krÀvs en liten utgÄva för att en G-Shock ska kunna sticka i vÀrde pÄ samma sÀtt som Portern gjort. Hur mÄnga regnbÄgsgrodor Àr slÀppta?
- SÀger bara ...Undrar om den dÀr Borneogrodan kan bli den nya Portern och sticka i pris? Sorry för rÄlextrÄdsspekulation!
Dyr frakt...- SĂ€ger bara ...
- Fiins flera Frogman som Àr vÀldigt dyra!
Man vet aldrig vad jag kan tÀnkas sÀlja efter att min klocklÄda blivit sÄld?Surt att den Àr limiterad o slutsÄld bara.
Tror klockor.se ocksÄ Àr en fjÀrde... ibland Àr det olika pris tom.Det hÀr Àr förövrigt sÄ trist, tre kopior av samma företag. PÄ mÄnga modeller finns det inga fler ÄterförsÀljare pÄ nÀtet i Sverige.
Billigt om försÀkring ingÄr.Dyr frakt...
Undrar hur limited Àr den nya Porter. Eftersom den slÀpps i 2 olika versioner. Undrar om den kommer att gÄ upp som dem innan.Inget sÄnt snack hÀr! SkÀmt Äsido sÄ tror jag att det krÀvs en liten utgÄva för att en G-Shock ska kunna sticka i vÀrde pÄ samma sÀtt som Portern gjort. Hur mÄnga regnbÄgsgrodor Àr slÀppta?
Den Àr inte numrerad, min bruce Àr inte heller numrerad (300 ex)Tror det var 2000 grodor men det krÀvs nog ocksÄ att den Àr numrerad pÄ baksidan. Jag satt och kollade in b-grodan pÄ Insta och dÀr hittatde jag ett nummer som kunde vara ett serienummer? Jag Àr dock osÀker. Kanska @Meraborsten kan svara?