Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ska göra detJag Àr nyfiken pÄ hur den ser ut pÄ gummit. Ta gÀrna en bild nÀr du testar.
Vilken skattkista!Top 10 i samlingen just nu
Har du REDAN fÄtt klockan?! Suuuuperfin, verkligen! Grattis till ett fint köpDen Àr riktig bra, övertrÀffar alla mina förvÀntningar! MÄste stÀlla in tiden ocksÄ, men det Àr oviktigt just nu.
Kul att Waltern fÄtt ett uppsvingAppropÄ fÀrgglatt, denna var ju trevlig! Men verkar slut överallt för vettig peng...
Kul att Waltern fÄtt ett uppsving
Grymma allihop. Den squaren skulle jag gÀrna haNÄgra kommande modeller som jag sÄg precis nu (sorry om dom redan postats i trÄden). Cool stealthig G-Lide och lÀcker square!
Unboxing Àr inte min grej men jag försöker.
Ta-da!!
Den Àr riktig bra, övertrÀffar alla mina förvÀntningar! MÄste stÀlla in tiden ocksÄ, men det Àr oviktigt just nu.
JappSnyggt. För att klargöra, bezeln Àr alltsÄ tillverkad i matt metall?
Vad sÀger du, ska vi byta?- Avundsjuk
Tjusigt!Gummibandet pÄ och rÀtt tid ocksÄ.
Den ser grymt bra ut mÄste jag sÀga. Bandet Àr snyggt och bekvÀmt. Den enkla modulen ger en riktigt cleant look. Backlight Àr pricken över i:ett.Tjusigt!
VĂ€ldigt lyckad! Ăr bezel i plast eller metall? Det ser nĂ€stan ut att vara olika polering pĂ„ de olika delarna.Gummibandet pĂ„ och rĂ€tt tid ocksĂ„.
Skalet Ă€r i metall och Ă€r mattsvart. Bezelringen Ă€r finborstad och syns inte om man inte tittar nĂ€ra, samma med backloclet.VĂ€ldigt lyckad! Ăr bezel i plast eller metall? Det ser nĂ€stan ut att vara olika polering pĂ„ de olika delarna.
Mycket trevlig!Den Àr riktig bra, övertrÀffar alla mina förvÀntningar! MÄste stÀlla in tiden ocksÄ, men det Àr oviktigt just nu.
Porter?Helgen rÀddad
Porter?
Ett gw-5000 band och du Àr hemmaGummibandet pÄ och rÀtt tid ocksÄ.
Det bandet som följer med Àr riktig nice.Ett gw-5000 band och du Àr hemma
Jag försöker komma ifatt alla kommentarer. Har precis sett det.Svaret finns lÀngre upp i trÄden
Riktig lekker !Den Àr riktig bra, övertrÀffar alla mina förvÀntningar! MÄste stÀlla in tiden ocksÄ, men det Àr oviktigt just nu.
Wow! Riktigt fin Kul att se en sÄn hÀr i trÄden. Grattis!Unboxing Àr inte min grej men jag försöker.
Ta-da!!