Fredrik_L
Basic
FörlÄt för fel trÄd och sÄ, men varje gÄng nÄgon sÀger Ängrad försÀljning sÄ svider den hÀr till. Jag sÄlde och saknar massivt, red dot med Valjoux 7750Jag Ängrar alla klockor jag sÄlt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FörlÄt för fel trÄd och sÄ, men varje gÄng nÄgon sÀger Ängrad försÀljning sÄ svider den hÀr till. Jag sÄlde och saknar massivt, red dot med Valjoux 7750Jag Ängrar alla klockor jag sÄlt...
G-man pÄ vippen till G-Steel bedömer jag mig SÄ bara precis under ytan
Jag Ängrar försÀljning av en Seiko SBCM023, men nu hÄller vi topic med en bild pÄ en lÀnge sedan sÄld Froggie (det Àr ju fredag).FörlÄt för fel trÄd och sÄ, men varje gÄng nÄgon sÀger Ängrad försÀljning sÄ svider den hÀr till. Jag sÄlde och saknar massivt, red dot med Valjoux 7750
Jag Ängrar försÀljning av en Seiko SBCM023, men nu hÄller vi topic med en bild pÄ en lÀnge sedan sÄld Froggie (det Àr ju fredag).
Du som Àr eBay guru, vad gör jag för fel?G-man pÄ vippen till G-Steel bedömer jag mig SÄ bara precis under ytan
@Derix flippar den snart igen. Ge det till mitten av aprilTack för uppvaknande! SÄ fort OWGM Àr över sÄ vet jag att jag kommer Ängra den hÀr som jag postade idag i fail-Ängesten..
Ja jag mÄ sÀga att jag ligger dÀr ocksÄ nÄnstans G-Man -> G-Steel, men vi har vÀl en handfull OG's hÀr i trÄden iaf.G-man pÄ vippen till G-Steel bedömer jag mig SÄ bara precis under ytan
Hahahaha!! "Visning av veckonummer!"
VÀlj "Item location" och "Europe" sÄ visas bara grejer frÄn EU+brittanien.Du som Àr eBay guru, vad gör jag för fel?
Söker pĂ„ âgw-m5610 bezel bandâ hittar det jag vill ha, neongula kittet. Men typ bara hos sĂ€ljare i Israel? Kan man vĂ€lja att bara se sĂ€ljare inom EU?
Fick hem det bruna till Mudman idag efter 108kr tull dÄ det kom frÄn just Israel.
Okej, provar det!VÀlj "Item location" och "Europe" sÄ visas bara grejer frÄn EU+brittanien.
Det Àr MD-kitet du letar efter?
Var befinner man sig pÄ denna tro?
Förresten..Ja jag mÄ sÀga att jag ligger dÀr ocksÄ nÄnstans G-Man -> G-Steel, men vi har vÀl en handfull OG's hÀr i trÄden iaf.
Ja hur mÄnga kriterier per level behöver man uppfylla? RÀknas gamla meriter? Om man haft en "Speed" men sÄlt den?Förresten..
TvĂ„ vintage, en MR-G3000 och en GW-1400 finns ju i samlingen sĂ„ G-steelâŠ. Hmmmm
Hahahaha!! "Visning av veckonummer!"
WatchStrapCenter har bezel men inte band verkar det som.Okej, provar det!
Japp MD
Tack
Du har tvÄ sÄna va?Eller ska denna flytta?
StÀmmer bra det!Du har tvÄ sÄna va?
Det Àr ju lite perverst? Missbruk pÄ en nivÄ som fÄr mig att kÀnna mig oskuldsfull?StÀmmer bra det!
SvÄrt. Vilken modell skulle det förestÀlla tÀnker jag?(Förhoppningsvis Àkta) G-2000 (screwback) pÄ Tratten:
https://www.tradera.com/item/190208/454304654/casio-edifice-shock-resist-armbandsur-herrklockor
StÀmmer bra det!
One to wear one to stareStÀmmer bra det!
Hahaha, Àlskar.
Ja det Àr relativt lÄgupplösta foton, det ser ut som massor av damm. "G-SHOCK" ovanför dipslayen ser ut att vara mÄlat/tryckt pÄ resinet, alltsÄ inte nedsÀnkt... hmmmSvÄrt. Vilken modell skulle det förestÀlla tÀnker jag?
Nej tyvĂ€rr inte. Tror dock den skulle vara pĂ„ tok för stor pĂ„ min klena handled.Ăr det du som har Borneogrodan hemma?
He doesn't know!vad Àr cursed modules!?
Fin!FörlÄt för fel trÄd och sÄ, men varje gÄng nÄgon sÀger Ängrad försÀljning sÄ svider den hÀr till. Jag sÄlde och saknar massivt, red dot med Valjoux 7750
SÀljarn i Israel verkar ha stort utbud. BÄde nÀr det gÀllde Mudman och nu detta. Det var bra och frÀscha grejer, sÄ kanske kör det igen.WatchStrapCenter har bezel men inte band verkar det som.
Casio Original Watch Bezel Case for GW-M5610MD-9 GW-M5610MD 10510226 Lime Mat | eBay
Detta finns som sagt i Israel, men till jÀkligt bra pris om man jÀmför..
Tillkommer nog ca 100 bagis i moms/tull iofs, och kanske inte vÀrldens snabbaste leverans...
CASIO Original G-shock GW-M5610MD-9 Watch Band Combo Band&Bezel Gw-m5610 | eBay
Bra priser ocksÄSÀljarn i Israel verkar ha stort utbud. BÄde nÀr det gÀllde Mudman och nu detta. Det var bra och frÀscha grejer, sÄ kanske kör det igen.