• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jag Ă„ngrar alla klockor jag sĂ„lt... 😇
FörlÄt för fel trÄd och sÄ, men varje gÄng nÄgon sÀger Ängrad försÀljning sÄ svider den hÀr till. Jag sÄlde och saknar massivt, red dot med Valjoux 7750

C44C2331-FC5E-4117-804A-7F7368B7B6F2.jpeg

FörlÄt för fel trÄd och sÄ, men varje gÄng nÄgon sÀger Ängrad försÀljning sÄ svider den hÀr till. Jag sÄlde och saknar massivt, red dot med Valjoux 7750

C44C2331-FC5E-4117-804A-7F7368B7B6F2.jpeg
Jag Ängrar försÀljning av en Seiko SBCM023, men nu hÄller vi topic med en bild pÄ en lÀnge sedan sÄld Froggie (det Àr ju fredag).
fr01.jpg

G-man pĂ„ vippen till G-Steel bedömer jag mig😄 SĂ„ bara precis under ytan😁
Du som Àr eBay guru, vad gör jag för fel?
Söker pĂ„ ”gw-m5610 bezel band” hittar det jag vill ha, neongula kittet. Men typ bara hos sĂ€ljare i Israel? Kan man vĂ€lja att bara se sĂ€ljare inom EU?
Fick hem det bruna till Mudman idag efter 108kr tull dÄ det kom frÄn just Israel.

Du som Àr eBay guru, vad gör jag för fel?
Söker pĂ„ ”gw-m5610 bezel band” hittar det jag vill ha, neongula kittet. Men typ bara hos sĂ€ljare i Israel? Kan man vĂ€lja att bara se sĂ€ljare inom EU?
Fick hem det bruna till Mudman idag efter 108kr tull dÄ det kom frÄn just Israel.
VĂ€lj "Item location" och "Europe" sĂ„ visas bara grejer frĂ„n EU+brittanien. 👍
Det Àr MD-kitet du letar efter?

WatchStrapCenter har bezel men inte band verkar det som.
Casio Original Watch Bezel Case for GW-M5610MD-9 GW-M5610MD 10510226 Lime Mat | eBay

Detta finns som sagt i Israel, men till jÀkligt bra pris om man jÀmför..
Tillkommer nog ca 100 bagis i moms/tull iofs, och kanske inte vÀrldens snabbaste leverans...
CASIO Original G-shock GW-M5610MD-9 Watch Band Combo Band&Bezel Gw-m5610 | eBay
SÀljarn i Israel verkar ha stort utbud. BÄde nÀr det gÀllde Mudman och nu detta. Det var bra och frÀscha grejer, sÄ kanske kör det igen.

SÀljarn i Israel verkar ha stort utbud. BÄde nÀr det gÀllde Mudman och nu detta. Det var bra och frÀscha grejer, sÄ kanske kör det igen.
Bra priser ocksÄ:)
Mina skruvar till Rangeman har slÀppts frÄn tullen nu Àntligen.. BestÀllde 28 dec...
Det Àr liiiite lÄng leveranstid, men vill inte skylla det pÄ handlaren. Dom skickades 4 jan frÄn Israel.. PostgÄngen Àr ju inte sÄ imponerande..:(

Tillbaka
Topp