• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Eller ska denna fĂ„ lĂ€mna? 😍

068106F1-F1F1-4162-9BC1-82C0E9C105D7.jpeg
ABDB429F-1830-43C2-8118-3078FECACD01.jpeg

Sen fĂ„r vi se om jag kan lyckas komma ner till 20 i antal nĂ€r det gĂ€ller gitarrer. 😂

Bild för on topic. Ännu en som kanske kanske fĂ„r flytta.

Bilagor

• D51C7A3A-37DD-44B2-A2B4-E4A9D55105E0.jpeg
    D51C7A3A-37DD-44B2-A2B4-E4A9D55105E0.jpeg
    421.2 KB · Visningar: 12
  • 8D4A4DF8-BCD0-4005-B4D5-E710E9B84896.jpeg
    8D4A4DF8-BCD0-4005-B4D5-E710E9B84896.jpeg
    533.2 KB · Visningar: 8
  • FCBA7EEA-343F-4691-9445-B2DD22788C04.jpeg
    FCBA7EEA-343F-4691-9445-B2DD22788C04.jpeg
    425.7 KB · Visningar: 5
Nu fĂ„r ni hjĂ€lpa mig, jag behöver en dressare framöver i klocklĂ„dan och nej, MRG duger inte. Den mĂ„ste ha lite mindre höjd. Vad kan ni komma med för förslag. Max 30k. Förslag mottages med största tacksamhet. đŸ€—

Nu fĂ„r ni hjĂ€lpa mig, jag behöver en dressare framöver i klocklĂ„dan och nej, MRG duger inte. Den mĂ„ste ha lite mindre höjd. Vad kan ni komma med för förslag. Max 30k. Förslag mottages med största tacksamhet. đŸ€—
Det blir ju OT i den hÀr trÄden, men för att hÄlla det inom Kobra Kai iaf sÄ finns nog en hel del snygga Seiko- och GS-dressare. BÄde nya och vintage. Du kanske kan testa att frÄga i SeikotrÄden? :)

Det blir ju OT i den hÀr trÄden, men för att hÄlla det inom Kobra Kai iaf sÄ finns nog en hel del snygga Seiko- och GS-dressare. BÄde nya och vintage. Du kanske kan testa att frÄga i SeikotrÄden? :)
Ja, det har du rĂ€tt i. Kanske inte finns sĂ„ mkt i det segmentet nĂ€r vi talar G-Shock. đŸ€”
Första tanken Àr ju bling-bling, men annars kanske GMA-S2100
G-SHOCK-GMA-S2100-1A.jpg
Hmm... Har aldrig sett nĂ„gon i verkligheten. TĂ„l att kollas upp. Tack! 🙏😊

Vill du stanna Casio har du Oceanus som ser lite spÀnnande ut, aningen stor kanske?

Annars Tudor: 1926, Royal, BB36. Dem tycker jag fortfarande har lite karaktÀr.

Kolla Casio protrek, de finns modeller som Àr riktigt snygga och vÀldigt avskalade, men ÀndÄ med en hel del funktioner

För att kvalificera mig till lvl 3 G-Man sÄ behöver jag nÄgon semi-stÄlis eller trÄksub! Ingen som har nÄgon lite skavd med positiv display som ligger och samlar damm i lÀngtan efter en ny Àgare?

Jag har en misshandlad trĂ„ksub som lĂ€ngtar efter sin Ă€gares handled 😁

Ontopic, jobbar med högskoleprovet idag. Riktigt gött att det finns fem alarm nĂ€r det Ă€r fem provtillfĂ€llen att hĂ„lla koll pĂ„ đŸ’Ș

PXL_20210313_062143403.jpg

Är ju Ă€ndĂ„ lördag sĂ„ dĂ„ kan man la posta NSFW bilder 😂

Jag har en misshandlad trĂ„ksub som lĂ€ngtar efter sin Ă€gares handled 😁

Ontopic, jobbar med högskoleprovet idag. Riktigt gött att det finns fem alarm nĂ€r det Ă€r fem provtillfĂ€llen att hĂ„lla koll pĂ„ đŸ’Ș

PXL_20210313_062143403.jpg

Är ju Ă€ndĂ„ lördag sĂ„ dĂ„ kan man la posta NSFW bilder 😂
Fantastiskt, Àr det den som gÄtt en match med en slipmaskin?

Skulle ocksÄ kolla pÄ GS eller Citizen chronomaster. Eller varför inte gÄ pÄ tyngre grejer som Credor eller liknande.

Tillbaka
Topp