GW-9400orna sköter sig oxÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ni som har/har haft svart stÄlfyrkant, hur pass repkÀnslig Àr ytan? TÀnker bÄde pÄ boett och lÀnk
Det kÀnns tjatigt att ta bilder pÄ den hÀr nu
Var intresserad av den ett tag, men utifrÄn bilder jag sett sÄ Àr den nog för "lÀttpatinerad" för min smak men vill inte heller ha en svart som lÀtt tappar fÀrgen sÄ att sÀgaDen silvriga varianten blir lÀtt repad, eller patinerad om man vill vara finkÀnslig
Har inte sett stÄlisarna direkt tappa fÀrgen. Men de Àr mer eller mindre repkÀnsliga, dÀr den limiterade guldstÄlisen (TFG) i mitt tycke Àr vÀrst.Var intresserad av den ett tag, men utifrÄn bilder jag sett sÄ Àr den nog för "lÀttpatinerad" för min smak men vill inte heller ha en svart som lÀtt tappar fÀrgen sÄ att sÀga
Ni som har/har haft svart stÄlfyrkant, hur pass repkÀnslig Àr ytan? TÀnker bÄde pÄ boett och lÀnk
HÄller med! Har haft min pÄ gymmet. Den har fÄtt sig en liten liten repa pÄ borstade ytan av bezelen men den ser klart mycket bÀttre ut Àn den skulle kunna göra.Jag hade en helsvart i nÄgra mÄnader och mÀrkte inget slitage alls pÄ den under den tiden. Verkar inte superkÀnslig.
HÄller med! Har haft min pÄ gymmet. Den har fÄtt sig en liten liten repa pÄ borstade ytan av bezelen men den ser klart mycket bÀttre ut Àn den skulle kunna göra.
Edit: min sitter pÄ gummi ska tillÀggas. Kan inte tala för svart lÀnk. StÄl varianten, som redan konstaterats Àr en liten repmagnet.
BÀttre att köra en sandblasted sÄ slipper man oroa sig för reporVar intresserad av den ett tag, men utifrÄn bilder jag sett sÄ Àr den nog för "lÀttpatinerad" för min smak men vill inte heller ha en svart som lÀtt tappar fÀrgen sÄ att sÀga
Ligger den dÀr ute igen, Àr det tredje gÄngen nu? Om jag inte minns helt fel sÄ var det vÀl en hel del bud pÄ den senast... högt satt reservationspris eller drogs den tillbaka i sista stund eller nÄt?Varning för en misstÀnkt kopia pÄ tradera.
Det Àr visst en av de mest och bÀst kopierade gshock. Modellen var kortlivad (typ under 24mÄn) och rÀtt eftertraktad bland samlare.Ligger den dÀr ute igen, Àr det tredje gÄngen nu? Om jag inte minns helt fel sÄ var det vÀl en hel del bud pÄ den senast... högt satt reservationspris eller drogs den tillbaka i sista stund eller nÄt?
Förresten, Ă€r det vanligt med G-2000 kopior? Förra veckan sĂ„ lĂ„g det vĂ€l tvĂ„(?) ute pĂ„ tradera samtidigt. Ăr hela klockan fejk eller Ă€r det original med aftermarket-resin?
Tydligen en av de modeller dom gjort kopior pÄ. En youtube reviewer beskrev skillnaderna ganska tydligt. Men nu minns jag inte vilka det var. Men det Àr ju alldeles för tunna siffror pÄ den pÄ tradera. Sen Àr bezeln i galna fÀrger. Den som lÄg batterilös var dock sÀkert Àkta.Ligger den dÀr ute igen, Àr det tredje gÄngen nu? Om jag inte minns helt fel sÄ var det vÀl en hel del bud pÄ den senast... högt satt reservationspris eller drogs den tillbaka i sista stund eller nÄt?
Förresten, Ă€r det vanligt med G-2000 kopior? Förra veckan sĂ„ lĂ„g det vĂ€l tvĂ„(?) ute pĂ„ tradera samtidigt. Ăr hela klockan fejk eller Ă€r det original med aftermarket-resin?
Jag var helt ointresserad till jag sÄg klippet, nu Àr det jakt pÄ en Àkta, bara för att! Sjukt hur man fungerar....Tydligen en av de modeller dom gjort kopior pÄ. En youtube reviewer beskrev skillnaderna ganska tydligt. Men nu minns jag inte vilka det var. Men det Àr ju alldeles för tunna siffror pÄ den pÄ tradera. Sen Àr bezeln i galna fÀrger. Den som lÄg batterilös var dock sÀkert Àkta.
edit: videon lÀnkas ovan, smidigt
Ăsch, köp den duFör ett par dagar sedan började jag fundera pĂ„ att faktiskt köpa hem den dĂ€r MTGn som var pĂ„ kort besök hĂ€r hemma och lĂ„ta den stanna. Har tĂ€nkt pĂ„ den mycket. DessvĂ€rre fanns den inte att fĂ„ tag i för det grymma pris jag gav förra gĂ„ngen sĂ„ jag slĂ€ppte det. Fick notis frĂ„n Prisjakt idag att den finns Ă„ter i lager hos Klockonline för 6.490:- tycker priset Ă€r galet bra och det rycker i köptarmen. Jag tipsar er sĂ„ att ni ska tömma lagret innan jag tvingas köpa en.
Va sÀgeru... 7k för en MTG... trodde dom var dyrare. Jobbigt!För ett par dagar sedan började jag fundera pÄ att faktiskt köpa hem den dÀr MTGn som var pÄ kort besök hÀr hemma och lÄta den stanna. Har tÀnkt pÄ den mycket. DessvÀrre fanns den inte att fÄ tag i för det grymma pris jag gav förra gÄngen sÄ jag slÀppte det. Fick notis frÄn Prisjakt idag att den finns Äter i lager hos Klockonline för 6.490:- tycker priset Àr galet bra och det rycker i köptarmen. Jag tipsar er sÄ att ni ska tömma lagret innan jag tvingas köpa en.
Tror det var den som satte igÄng mitt letande innan jag hittade 7 stJag var helt ointresserad till jag sÄg klippet, nu Àr det jakt pÄ en Àkta, bara för att! Sjukt hur man fungerar....
Ja, det dÀr Àr ett riktigt pangpris. FÀrgsÀttningen Àr grym. Hade en hemma ett par dagar men fick kalla fötter och skickade tillbaka. Nu Àr jag sugen igen...Va sÀgeru... 7k för en MTG... trodde dom var dyrare. Jobbigt!
Ăr den bra? Eller Ă€r den bara svĂ„r att fĂ„ tag pĂ„?Tror det var den som satte igĂ„ng mitt letande innan jag hittade 7 st
finns bilder pÄ alla i screwback trÄden
KööööööpJa, det dÀr Àr ett riktigt pangpris. FÀrgsÀttningen Àr grym. Hade en hemma ett par dagar men fick kalla fötter och skickade tillbaka. Nu Àr jag sugen igen...
Hyfsat svĂ„r i gott skick Ă€ndĂ„. Jag hittade ju en massa nya i Japan. Men i Europa Ă€r det nog svĂ„rare.Ăr den bra? Eller Ă€r den bara svĂ„r att fĂ„ tag pĂ„?
Jag var helt ointresserad till jag sÄg klippet, nu Àr det jakt pÄ en Àkta, bara för att! Sjukt hur man fungerar....
Det Àr knappen lÀngst upp till höger. Först kommer clear och sedan reset.LÄter omstÀndigt. Jag gÄr alltsÄ in i Settings, trycker mig fram tills jag nÄr sekunderna , sen hÄller jag inne en knapp, osÀker vilken tills det stÄr clear. DÄ vÀntar man tills Connection mellan mobil och klocka Àr raderad. HÄller man inne lÀngre sÄ nollstÀller den allt sÄ man fÄr slÀppa efter första raderingen
Tycker att du börjar vackla @Aros Inte lika tuff i denna trÄden minsann. OK att @Derix inte kan vika sig men det Àr nÀstan lika illa om du med Mudman gÄr ner dig i dy och Àvja!Less pÄ att fota den hÀr nu.
FÄr ju iof fota andra, men det Àr inte sÄ kul om jag inte fÄr anvÀnda dem ocksÄ.
Fattar inte hur jag kunnat missa den trÄden. Nu har jag lite att lÀsa ikapp.Tror det var den som satte igÄng mitt letande innan jag hittade 7 st
finns bilder pÄ alla i screwback trÄden
Den Àr superfinJa, det dÀr Àr ett riktigt pangpris. FÀrgsÀttningen Àr grym. Hade en hemma ett par dagar men fick kalla fötter och skickade tillbaka. Nu Àr jag sugen igen...
Squares Àr rÀtt smÄTips pÄ mindre G-shock till ett par tunna handleder? NÀr slÀpps mini Casiooak eller har den redan lanserats? GW-M5610 ska vara rÀtt nÀtt med om jag förstÄr det rÀtt. Fler tips mottages gÀrna. Helst square varianter.