Bling-bling Àr fiiin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bling-bling Àr fiiin
- Vad jag har mÀrkt Àr samma, om den inte hittar nÄn telefonapp att synka mot pÄ ett tag sÄ tar den radiosignalen pÄ natten.Nu har jag fakta i mÄlet.
Det finns fortfarande parkoppling med mobilen, men dÄ de inte synkat med den pÄ ett tag sÄ har de synkat mot masterna.
Behövde alltsÄ inte radera nÄgon parkoppling. Denna fantastiskt prisvÀrda modul/modell skötte detta helt sjÀlv
PÄ tal om GW-B5600. Varför Àr det sÄ svÄrt att hitta den positiva "gul/guldisen"?Nu har jag fakta i mÄlet.
Det finns fortfarande parkoppling med mobilen, men dÄ de inte synkat med den pÄ ett tag sÄ har de synkat mot masterna.
Behövde alltsÄ inte radera nÄgon parkoppling. Denna fantastiskt prisvÀrda modul/modell skötte detta helt sjÀlv
Det Àr en fin modell! Finns den inte att köpa ny lÀngre?PÄ tal om GW-B5600. Varför Àr det sÄ svÄrt att hitta den positiva "gul/guldisen"?
Högst personlig fundering Àr att den inte sÄldes nÄ vidare mÄnga pga priset??PÄ tal om GW-B5600. Varför Àr det sÄ svÄrt att hitta den positiva "gul/guldisen"?
Nu har jag fakta i mÄlet.
Nej, jag kan ivf inte hitta den. Den svarta finns ju till vÀldigt bra pris. Den gula kan jag inte hitta. Hur kan den svarta vara sÄ billig och finnas överallt men den gula sÀlja dÄligt? Va @roosterman förklara det dÄ?Det Àr en fin modell! Finns den inte att köpa ny lÀngre?
PÄ tal om GW-B5600. Varför Àr det sÄ svÄrt att hitta den positiva "gul/guldisen"?
*fel tÀnktPÄ tal om GW-B5600. Varför Àr det sÄ svÄrt att hitta den positiva "gul/guldisen"?
BT Àr aldrig pÄ utan att du aktiverar den med att hÄlla in Mode-knappen i 3 sek nÀr appen Àr pÄ.Om du stÀnger av BT pÄ mobilen dÄ alltsÄ?
Det jag ogillar med BT synk Àr att den försöker synka fyra ggr om dagen Àven om tidigare bt synk var framgÄngsrik.
Eller har jag fel?
BÄde den blÄ och svarta har hela tiden vart ca 500 billigare Àr guldisen..Nej, jag kan ivf inte hitta den. Den svarta finns ju till vÀldigt bra pris. Den gula kan jag inte hitta. Hur kan den svarta vara sÄ billig och finnas överallt men den gula sÀlja dÄligt? Va @roosterman förklara det dÄ?
BT Àr aldrig pÄ utan att du aktiverar den med att hÄlla in Mode-knappen i 3 sek nÀr appen Àr pÄ.
BlÄa Àr ju vÀÀÀldigt lÀcker ocksÄ.Syskonen
Kan ocksÄ tycka det Àr överdrivet. Framförallt Àr det störigt om du av nÄgon anledning missar att synka, typ ute och hÀmtar posten eller toabesök medan mobilen ligger pÄ skrivbordet, sÄ fÄr du gÄ runt utan rcvd som ett annat fÄn. Pinsamt ju.Det jag ogillar med BT synk Àr att den försöker synka fyra ggr om dagen Àven om tidigare bt synk var framgÄngsrik.
Eller har jag fel?
Helt klar hade jag bytt G-Shock mot G-Spot!NÄgon som sett en egen-printad bezel frÄn en 3D skrivare?
Borde vÀl rimligtvis finnas fÀrdiga ritningar för fyrkanter vid det hÀr laget.
Hade ju varit extremt kul med t.ex. egen text pÄ bezeln.
Nope..Det gÀller vÀl endast om du vill checka status via mobilen? Vanliga synkar under dagen sker vÀl i bakgrunden av sig sjÀlvt sÄlÀnge BT Àr aktiverat pÄ mobilen?
Bling-bling Àr fiiin
om inte appen Àr igÄng spelar det ingen roll om BT Àr aktiverat pÄ telefonen, det Àr appen som pratar med klockan, inte det omvÀnda. Jag tror vi tidigare konstaterat att klockan synkar mot RC utan att visa RSVD i fönstret?Det gÀller vÀl endast om du vill checka status via mobilen? Vanliga synkar under dagen sker vÀl i bakgrunden av sig sjÀlvt sÄlÀnge BT Àr aktiverat pÄ mobilen?
Den synkar utan appen igÄng. Det Àr bara att trycka pÄ den högra nedersta knappen sÄ synkar den.om inte appen Àr igÄng spelar det ingen roll om BT Àr aktiverat pÄ telefonen, det Àr appen som pratar med klockan, inte det omvÀnda. Jag tror vi tidigare konstaterat att klockan synkar mot RC utan att visa RSVD i fönstret?
Nej, den Àr pÄ som vanligt. Jag gör inget med mobilen.Om du stÀnger av BT pÄ mobilen dÄ alltsÄ?
AlltsÄ BT pÄ telefonen kan vara pÄ, men den Àr inte aktivt kopplad mot telefonen förens man gör som du besriver.BT Àr aldrig pÄ utan att du aktiverar den med att hÄlla in Mode-knappen i 3 sek nÀr appen Àr pÄ.
Den blÄ var överraskande bra i verkligheten, mÄste jag sÀga. SÄg sÄ extremt blÄ ut pÄ bilder, men det syns bara vi vissa ljus. Roostermans Àr moddad med blÄ text pÄ bezeln och combilÀnk. Den Àr ensam om att sÀljas pÄ vanlig gummi.BlÄa Àr ju vÀÀÀldigt lÀcker ocksÄ.