Kamp
Basic
Rangeman i nya klÀder.
Snygg! Har en grön rangeman med negativ display, ville inte inse det till en början men âvanligâ display Ă€r ljusĂ„r bĂ€ttre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Rangeman i nya klÀder.
Dagens stora förvÄning och skratt. Nu Àr det kötid för Casio G-Shock i vissa butiker verkar det som.
https://www.klockmagasinet.se/casio-g-shock-gmw-b5000d-1-full-metal
Den Àr inte limiterad sÄ det Àr bara att vÀnta pÄ nÀsta batch.Eller kan de vara sÄ att casio-g-shock-gmw-b5000 full metal Àr pÄ vÀg att ta slut? Det Àr ju trots allt en limited edition som bör vara sjukt populÀr.
Blev det sÄ att du ENBART tog med dig den eller fuskade du?
Ăh, va faen. Spanien levererar i vanlig ordning spektakulĂ€ra vyer. Gmw har testat 4m dyk och saltsjö utan bekymmer. Funkar utmĂ€rkt som semester/rese owg
Schysst med lÀnk ocksÄ!Frugan köpte en systemkamera igÄr sÄ lÄnade den för tvÄ bilder
LÀs min recension pÄ engelska sÄ fÄr du ett hum.Ni som har, och anvÀnder stÄlisen.
Vad har ni för Ă„sikter om denna? Ăr den vĂ€rd dom extra tusenlapparna kontra en plast?
Börjar nÀmligen vara lite sugen pÄ en ifall jag skulle komma över en fin.
Will do! Tack för tipset.Schysst med lÀnk ocksÄ!
LÀs min recension pÄ engelska sÄ fÄr du ett hum.
Njae Jag fuskade lite. Tog med en Longines la grande Classic kvarts att skifta med om andan skulle falla pÄ med tunn klocka. Den sitter pÄ alligator, sÄ den funkade i en kvart... SÄ har faktiskt bara stÄlisen, men den fungerar över förvÀntan. Trodde den skulle kÀnnas lite klumpig, men man Àr ju lÀttklÀdd sÄ det gÄr braBlev det sÄ att du ENBART tog med dig den eller fuskade du?
Om du lÀser bakÄt i trÄden fÄr du svar pÄ bÄda dina frÄgorInvÀntar min första G-shock, blev en GW-5610-1ER. Har tvÄ frÄgor, 1. Vad tycker ni om inverted display? 2. à sikter om composite bracelet? Finns det nÄgon stÀlle som sÀljer dessa?
Nu har StÄlis burits 24/7*30 dagar och jag mÄste sÀga att den Àr ruskigt bekvÀm.
Lite skrap pÄ lÄset har det vÀl blivit men annars Àr han som ny
MÄlet Àr att StÄlis ska sitta pÄ 365 dagar och det kÀnns faktiskt inte helt omöjligt....
Riktigt frĂ€sch!Ăntligen kom paketet hit, sommarklockor ska vĂ€l vara vita?
Riktigt frÀsch!
Vad Àr det för ref?
Nu har StÄlis burits 24/7*30 dagar och jag mÄste sÀga att den Àr ruskigt bekvÀm.
Lite skrap pÄ lÄset har det vÀl blivit men annars Àr han som ny
MÄlet Àr att StÄlis ska sitta pÄ 365 dagar och det kÀnns faktiskt inte helt omöjligt....