• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

G9300? Den Ă€r ju bland de skönaste G man kan ha pĂ„ sig och cool design 😎

Bjussar Ă€ven pĂ„ en bild pĂ„ min 350’s lysförmĂ„ga som Ă€r riktigt stark đŸ€“
01E3D19F-CAEE-41B9-ADD6-F40B97CE0863.jpeg
Ja den Ă€r absolut grym och mycket klocka för pengarna tycker jag 👏. Detta blir min andra Muddie đŸ˜‚đŸ„ł.

Godafton pÄ er alla!

Hoppas ni alla mĂ„r bra och fĂ„r en hĂ€rlig pĂ„sk! 💕

Har bett @yonsson att avsluta mitt konto hÀr dÄ jag brutit mot reglerna genom att ha annonserat mina klockor i trÄdar och han har förgÀves försökt gÄ tillbaka och söka efter dessa inlÀgg för att stÀda upp efter mig men det var ett jobbigt arbete. Detta var vÀldigt vÀldigt olyckligt och jag har givetvis bett om ursÀkt för mina klanterier och misskötsel. Men vill inte vara en belastning.

Vill tacka er alla i denna fina trĂ„d för allt ni tillfört bĂ„de hĂ€r och till mig personligen. 🙏😍
Tack sÄ jÀttemycket för allt pepp och hÀlsningar under min tuffa tid pÄ sjukhuset. Jag hoppas att det snart ska vara över och att jag Äter kan vara pÄ hemmaplan.

Nu önskar jag er alla en god fortsÀttning med bÄde klocksamlande och i livet!

Tack för den hÀr tiden!

Kram Daion! 😍

Godafton pÄ er alla!

Har bett @yonsson att avsluta mitt konto hÀr dÄ jag brutit mot reglerna genom att ha annonserat mina klockor i trÄdar och han har förgÀves försökt gÄ tillbaka och söka efter dessa inlÀgg för att stÀda upp efter mig men det var ett jobbigt arbete. Detta var vÀldigt vÀldigt olyckligt och jag har givetvis bett om ursÀkt för mina klanterier och misskötsel. Men vill inte vara en belastning.

Vill tacka er alla i denna fina trĂ„d för allt ni tillfört bĂ„de hĂ€r och till mig personligen. 🙏😍
Tack sÄ jÀttemycket för allt pepp och hÀlsningar under min tuffa tid pÄ sjukhuset. Jag hoppas att det snart ska vara över och att jag Äter kan vara pÄ hemmaplan.

Tack för den hÀr tiden!

Kram Daion! 😍
Drama Queen, koppla av.

Godafton pÄ er alla!

Tack för den hÀr tiden!

Kram Daion! 😍
LÄtom oss hoppas pÄ att detta inlÀgg Àr kopplat till dagens datum

Operationen gick bra och sköterskorna Ă€r sĂ„ snĂ€lla. Men nog lĂ€ngtar jag hem allt. Ska troligtvis fĂ„ Ă„ka hem pĂ„ tisdag om allt ser ok ut. De Ă€r inte nöjda med blodproppen Ă€n. Men lite allvar fanns det i mitt skĂ€mt. Det har verkligen betytt mycket för mig med alla era hĂ€lsningar och pepp! Tack allihopa och det kommer frĂ„n ❀! 🙏😍

On topic: Jag har ju flera fina klockor som vĂ€ntar pĂ„ att fĂ„ provas. MR-G frĂ„n @Derix som inte fĂ„tt mkt handledstid, ej heller den MR-G frĂ„n @Hans B 1955 och inte de andra tvĂ„ B1000B frĂ„n @Ploprof eller Bruce Lee frĂ„n @Meraborsten . Alla dessa vĂ€ntar pĂ„ kĂ€rlek! 😍

Bilagor

• 5AFD8B9F-D1AC-44A5-9DE8-D5BF1334D377.jpeg
    5AFD8B9F-D1AC-44A5-9DE8-D5BF1334D377.jpeg
    512.9 KB · Visningar: 6
  • 700CD84B-D5E2-4ADC-85FA-C8D704FD57DE.jpeg
    700CD84B-D5E2-4ADC-85FA-C8D704FD57DE.jpeg
    513.6 KB · Visningar: 5
  • 3D7D5088-E033-48FA-9FEA-5FB2064FC8F7.jpeg
    3D7D5088-E033-48FA-9FEA-5FB2064FC8F7.jpeg
    607.8 KB · Visningar: 5
  • F113C726-5E12-4F4D-BAD8-B440472A5B2E.jpeg
    F113C726-5E12-4F4D-BAD8-B440472A5B2E.jpeg
    424.4 KB · Visningar: 5
Operationen gick bra och sköterskorna Ă€r sĂ„ snĂ€lla. Men nog lĂ€ngtar jag hem allt. Ska troligtvis fĂ„ Ă„ka hem pĂ„ tisdag om allt ser ok ut. De Ă€r inte nöjda med blodproppen Ă€n. Men lite allvar fanns det i mitt skĂ€mt. Det har verkligen betytt mycket för mig med alla era hĂ€lsningar och pepp! Tack allihopa och det kommer frĂ„n ❀! 🙏😍

On topic: Jag har ju flera fina klockor som vĂ€ntar pĂ„ att fĂ„ provas. MR-G frĂ„n @Derix som inte fĂ„tt mkt handledstid, ej heller den MR-G frĂ„n @Hans B 1955 och inte de andra tvĂ„ B1000B frĂ„n @Ploprof eller Bruce Lee frĂ„n @Meraborsten . Alla dessa vĂ€ntar pĂ„ kĂ€rlek! 😍
Krya pĂ„ dig nu 😍
Imorrn Ă€r det Froggy-friday och dĂ„ ska din camogrodan premiĂ€rprovas😀

Hej trÄden jag har ett problem. Min Rangeman verkar bara vilja synka nÀr jag sover med den pÄ armen. Det i salig Àr inget större problem om det inte vore för att jag verkligen inte tycker om att sova med klocka, oavsett modell. Har prövat att synka mot app men det funkade inte heller.
Lösningen fÄr vÀl vara att sova med den dÄ och dÄ... undrar vad sambon ska sÀga eftersom det Àr som att ha nÄtt av barnen tillbaka i sÀngen.
41A8C24D-1F39-4923-BBDF-99E2B81AAD5F.jpeg

Hej trÄden jag har ett problem. Min Rangeman verkar bara vilja synka nÀr jag sover med den pÄ armen. Det i salig Àr inget större problem om det inte vore för att jag verkligen inte tycker om att sova med klocka, oavsett modell. Har prövat att synka mot app men det funkade inte heller.
Lösningen fÄr vÀl vara att sova med den dÄ och dÄ... undrar vad sambon ska sÀga eftersom det Àr som att ha nÄtt av barnen tillbaka i sÀngen.
LÄter jobbigt. Kan du inte lÄta barnen sova med klockan :) Ibland funkar det ocksÄ bÀttre i en lÄda konstigt nog. Prova ocksÄ att rikta appljudet mot ljusknappen kl 6 eller om du hittar nÄgon annan position som funkar bÀttre. PÄ min gamla groda funkade det t ex bÀst att synka mot baklocket.

Mina synkar typ bÀttre nÀr de ligger i en byrÄ Àn ovanpÄ den, sjukt konstigt...

Hade samma dilemma med en av mina Ă€gda range genom Ă„ren, du kan inte spĂ€nna upp den pĂ„ en rundstav och lĂ€gga vid sĂ€ngen đŸ€“

LÄter jobbigt. Kan du inte lÄta barnen sova med klockan :) Ibland funkar det ocksÄ bÀttre i en lÄda konstigt nog. Prova ocksÄ att rikta appljudet mot ljusknappen kl 6 eller om du hittar nÄgon annan position som funkar bÀttre. PÄ min gamla groda funkade det t ex bÀst att synka mot baklocket.
Jag har prövat att synka frÄn alla möjliga hÄll men inte i en lÄda. FÄr pröva det eftersom smÄbarnsÄren sÄn tur Àr Àr över.

Tillbaka
Topp