• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Mina synkar typ bÀttre nÀr de ligger i en byrÄ Àn ovanpÄ den, sjukt konstigt...

Hade samma dilemma med en av mina Ă€gda range genom Ă„ren, du kan inte spĂ€nna upp den pĂ„ en rundstav och lĂ€gga vid sĂ€ngen đŸ€“
Citizen har vÀl en liten passiv manick som förstÀrker signalen frÄn radiomasten som klockan bör ligga pÄ?

IMG_20210402_100006.jpg

Hej trÄden jag har ett problem. Min Rangeman verkar bara vilja synka nÀr jag sover med den pÄ armen. Det i salig Àr inget större problem om det inte vore för att jag verkligen inte tycker om att sova med klocka, oavsett modell. Har prövat att synka mot app men det funkade inte heller.
Lösningen fÄr vÀl vara att sova med den dÄ och dÄ... undrar vad sambon ska sÀga eftersom det Àr som att ha nÄtt av barnen tillbaka i sÀngen.
41A8C24D-1F39-4923-BBDF-99E2B81AAD5F.jpeg
Du kanske kan sÀtta den pÄ en falukorv och lÀgga den i fönstret? :)

Bild frÄn gÄrdagen, men det har sin förklaring. Vi blev tilldelade ett barnbarn över dagen vilket naturligtvis Àr roligt. Han Àr vÀrldens snÀllaste, men 65 Ärs Äldersskillnad tar ut sin rÀtt. Han har inte lÀrt sig vÀrdet av att ta det lugnt Àn.
NĂ€r kvĂ€llen kom och stormen lagt sig tog koman mig, dĂ€rav sen bild 😀.
88FA962B-0F37-4803-9E0F-BF8B3ACDEE2B.jpeg

Kom precis pĂ„ en idĂ© 💡
Om jag Ă€r försiktig kanske jag kan sĂ€tta pĂ„ klockan pĂ„ sambon nĂ€r hon somnat sĂ„ synkar den pĂ„ hennes arm istĂ€llet!!! đŸ€”âœŒïžđŸ‘ŒđŸ‘
Jag vÄgade inte föreslÄ detta tidigare men det Àr sÄklart den nÀst bÀsta lösningen efter nedtrimmad och uppvÀrmd falukorv i fönster!

Och frun upptÀcker detta och ringer efter de med vita klÀder och sjÀlv fÄr han en vit kramdrÀkt pÄ. :)
Jag frÄgade precis frugis om hon hade OK:at att vakna upp med olika klockor pÄ armen för att fÄ radiosynk. Föll inte i god jord kan man sÀga ;)
LĂ„ter som rĂ€tt normala reaktioner för ickeklocknördar. Tror min skulle reagera ungefĂ€r likadant. Kanske skulle byta ut henne mot en klocknörd đŸ€” men det skulle bli jobbigt att fĂ„ ihop ekonomin dĂ„ 😳

Hej trÄden jag har ett problem. Min Rangeman verkar bara vilja synka nÀr jag sover med den pÄ armen. Det i salig Àr inget större problem om det inte vore för att jag verkligen inte tycker om att sova med klocka, oavsett modell. Har prövat att synka mot app men det funkade inte heller.
Lösningen fÄr vÀl vara att sova med den dÄ och dÄ... undrar vad sambon ska sÀga eftersom det Àr som att ha nÄtt av barnen tillbaka i sÀngen.
41A8C24D-1F39-4923-BBDF-99E2B81AAD5F.jpeg
StĂ„lmannen som alltid fĂ„r synk nĂ€r han bĂ€r sina g's tipsade om att prova att sĂ€tta den runt nĂ„gon metallpryl en gĂ„ng, typ en cykelram, fet stekpanna eller dylikt. đŸ˜€âœŒïž

Tillbaka
Topp