Ja tyvÀrr, lite för mycket pengar för en Mudman kÀnner jag.Jepp. Det var en dyr förÀlskelse!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja tyvÀrr, lite för mycket pengar för en Mudman kÀnner jag.Jepp. Det var en dyr förÀlskelse!
Tack snÀlla. Ska checka in sÀljaren pÄ eBay .
Ălskar denna. Synd att den Ă€r sĂ„ svĂ„rt att fĂ„ tag pĂ„.Jag Ă€r lite smĂ„ förĂ€lskad i denna .
Den var riktigt ball. Skön fĂ€rgsĂ€ttningĂlskar denna. Synd att den Ă€r sĂ„ svĂ„rt att fĂ„ tag pĂ„.
Mudman jockerDen var riktigt ball. Skön fÀrgsÀttning
Haha nu nÀr du sÀger det sÄ jaMudman jocker
HÀr har du vettigt pris för en GW-M5610 .Erfterlyser!
FĂ„tt dille pĂ„ en square efter att ha hĂ€ngt hĂ€r senaste veckorna. NĂ„n som vill bli av med sin? Fördrar med kombilĂ€nk pĂ„. GW-M5610-1ER samt GW-B5600BC-1BER Ăr av intresse hit me up! I need my fix!
SÄg det och Àr vÀÀÀldigt nÀra att bestÀlla. Men vill ha kombi lÀnk oxÄ :/HÀr har du vettigt pris för en GW-M5610 .
G-SHOCK GW-M5610-1ER
Casio G-SHOCK GW-M5610-1ER En modern klocka med retrostuk. En klocka som pÄminner mycket om Casios digitala klockor frÄn 80-talet men som nu kommit tilwww.cyberphoto.se
DÄ Àr jag med . Jag har bestÀllt en ny kombilÀnk till min fyrkant sÄ den gamla ska sÀljas framöver. HÄll utkik .SÄg det och Àr vÀÀÀldigt nÀra att bestÀlla. Men vill ha kombi lÀnk oxÄ :/
HĂ€r min hyllning till owg 2021. Efter denna mĂ„naden har jag verkligen förstĂ„tt charmen med just G-shock. Kommer börja bygga en samling nu. Ăr inne pĂ„ att skaffa mig en helt digital med lite blandade fĂ€rger, vad rekommendera ni gamla
Ălskar den klockan! Men jag vet inte om den Ă€r lite vĂ€l mycket fĂ€rg för mig.FĂ€rg och digitalt
Avslutad - DW-5610DN-9ER
Den mest fÀrgglada Gshocken jag sett. AnvÀnd av mig nÀr jag skulle fota den inför OWG march. AnvÀnd i en halv dag innan jag tröttnade pÄ OWG march. Fullset. SlÄr av en hundring pÄ vad jag gav. F2F i Stockholm eller köparen betalar frakt.klocksnack.se
Ălskar den klockan! Men jag vet inte om den Ă€r lite vĂ€l mycket fĂ€rg för mig.
TĂ€nkte mig mer en 3 tone
Haha ja vet men du Àr snart ocksÄ en mÀster flipperVad skrattar du Ät @livinl0ud , du flippar ju ocksÄ hej vilt
Haha ja vet men du Àr snart ocksÄ en mÀster flipper
Orkar inte googla ref pÄ den?Lek i lekparken med dottern .
Massa olika refs som jag inte har koll pÄ . @Fujoor du som moddat den kanske har lust att redovisa nÀr du har tid och möjlighet .Orkar inte googla ref pÄ den?
Eller hur, @Derix Àr snart dÀr . Hahaha ja vet det Àr katastrof men Àr en rastlös sjÀl .Njae, lÄngt kvar innan han Àr pÄ din nivÄ. Tror utan tvekan att du Àr the master flipper pÄ KS!
Njae, lÄngt kvar innan han Àr pÄ din nivÄ. Tror utan tvekan att du Àr the master flipper pÄ KS!
Jag anvÀnder denna modell ibland nÀr jag trÀnar, men upplever ibland att pulsenmÀtaren inte alltid Àr 100..