Urtyp
Guld
Jepp, det dÀr Àr "indowatch" pÄ youtube. Skitbra för mig för han har 16.5cm handled precis som mig och han visar en oÀndlig ström av g-shocks.Det stÄr pÄ bilden att han har 16,5 cm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jepp, det dÀr Àr "indowatch" pÄ youtube. Skitbra för mig för han har 16.5cm handled precis som mig och han visar en oÀndlig ström av g-shocks.Det stÄr pÄ bilden att han har 16,5 cm
Haha, lÀste nyss igenom 18 sidor dÀr det avhandlas "nya" fÀrger (grön) millimetrar hit och dit och Àr det inte liiite smalare bandhorn pÄ samma klockor som förra Äret... och Äret innan... och Äret innan det...LÀser trÄden med klocknyheter frÄn alla stora mÀrken, suckar tyst och surfar snabbt in i G-ShocktrÄden igen
AW-500E-1E verka rÀtt stor, titta pÄ slutet av videon dÀr han jÀmför klockan med DW-5600, DW-6900 och King.
Verka sitta som King, dÄ Àr det kört för min del.
Bra, dÄ kan jag sluta vara sugen. Haha
Metall versionen awm-500 Ă€r mindre Ă€n aw-500 med sina mĂ„tt 51.8Ă44.5Ă14.2mm. Det Ă€r ju den som Ă€r ball kööööp!Titta pĂ„ slutet dĂ€r luggen sitter. Bredden pĂ„ klockan har jag inget problem med, men Ă„t andra hĂ„llet blir svĂ„rt för mig med smala vrister. Den ser ut att ha samma avstĂ„nd som Kingen.
Uppdaterat med mÄtt:
AW-500E-1E: 55.2Ă47.7Ă14.7mm
GX-56: 55,5mm x 53,6mm x 17,5mm
DW-6900: 53.2Ă50Ă16.3mm
DW-6900 sitter bra pÄ mig, men tittar man frÄn sidan ser man att det Àr lufthÄl mellan bandet och min handled.
Större mÄtt en den kan jag inte ha.
Jag har spanat pÄ den dÀr pÀrlan. Jag tycker den Àr imponerande och ball som fan, men samtidigt ganska ful. Den vÀcker definitivt ett habegÀr men tror att för mig kommer det alltid finnas andra modeller jag mer villhöver. Dyker den upp beg hÀr framöver sÄ kanske jag hugger
Verkar inte sÀljas i Sverige.. Àn? FrÄgan Àr om den Àr vÀrd att klicka hem frÄn Japan. Den guldiga Àr cool. JÀkligt snyggt med den röda timvisaren.Jag var lite inne pÄ guld versionen innan.
Den verkar inte sÀljas hÀr. Finns att köpa hos Hodinkee för 550USD. Med tull och moms sÄ landar den pÄ ungefÀr samma prisnivÄ som stÄlisarna hÀr.Verkar inte sÀljas i Sverige.. Àn? FrÄgan Àr om den Àr vÀrd att klicka hem frÄn Japan. Den guldiga Àr cool. JÀkligt snyggt med den röda timvisaren.
Ja, det Àr inte helt svart utan som nÄn sorts lÀtt "metallic" effect i det.
Hur ser ditt band ut, Àr det helt igenomfÀrgat vitt, eller Àr det mattvit med blankare vit ytbelÀggning? (Som pÄ en del G-Lide modeller).
TÀnker att det kanske pÄverkar hur eventuell fÀrg tar. Det vanligaste vad jag sett Àr ju att man fÀrgar jelly, kanske nÄn hÀr i trÄden som har erfarenhet av att fÀrga opakt resin? Ifall det Àr nÄn skillnad.
PÄ shoppinginjapan Àr det till och med Rea - 498:- dollarz. TÄls att fundera pÄ..Den verkar inte sÀljas hÀr. Finns att köpa hos Hodinkee för 550USD. Med tull och moms sÄ landar den pÄ ungefÀr samma prisnivÄ som stÄlisarna hÀr.
Nu ryker bÄtbenetMan Àr aldrig för gammal för nya benbrott!
#friskvÄrdstimme
Verkar vara den silvriga som kostar $498. Den guldiga ligger pÄ $564.PÄ shoppinginjapan Àr det till och med Rea - 498:- dollarz. TÄls att fundera pÄ..
Snyggt med borstad finishVerkar vara den silvriga som kostar $498. Den guldiga ligger pÄ $564.
HĂ„rvaxNĂ€men!
Nejnej, det Àr nÄgon anhÀngare frÄn parfymtrÄden som har sÄlt klockanHÄrvax
HĂ„rvax
Nejnej, det Àr nÄgon anhÀngare frÄn parfymtrÄden som har sÄlt klockan
Lite roligare Àn hÄrvax min första G-Shock! sitter otroligt skönt, inte alls stor som jag var rÀdd för sen att den Àr jÀvligt snygg skadar inte heller
Fler kommer sÀkert att följa Mycket bra val!Lite roligare Àn hÄrvax min första G-Shock! sitter otroligt skönt, inte alls stor som jag var rÀdd för sen att den Àr jÀvligt snygg skadar inte heller
Hehe, snyggt och tack!VĂ€lkommen in i G-emenskapen. :^)
Inte omöjligt, ska försöka ta det lÄngsamt tack!Fler kommer sÀkert att följa Mycket bra val!
Grattis GW-B5600 Àr grym!Lite roligare Àn hÄrvax min första G-Shock! sitter otroligt skönt, inte alls stor som jag var rÀdd för sen att den Àr jÀvligt snygg skadar inte heller
Tack!! KÀnns riktigt braGrattis GW-B5600 Àr grym!
Haha famous last words!Hehe, snyggt och tack!
Inte omöjligt, ska försöka ta det lÄngsamt tack!
Ja tycker vi hört det dÀr med försiktigt förrHaha famous last words!