Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ănskar att de hade gjort lite mer Ă€n bara sĂ€tt ett nr pĂ„ spĂ€nnen. Har den vanliga D1000B ocksĂ„ g-shock logo pĂ„ svansen?
Woho fan vad najs .Snart titantisdag hÀr ocksÄ
Har en ny oanvÀnd grÄ.Fick precis hem mina andra GA-2100SKE-7AER, gav ivÀg förra till min bror. Eventuellt ska jag försöka fixa fram en till Ät min far, nÄgon som sitter pÄ en med full set?
Verkar gÄ att förbestÀlla hÀr:Fick precis hem mina andra GA-2100SKE-7AER, gav ivÀg förra till min bror. Eventuellt ska jag försöka fixa fram en till Ät min far, nÄgon som sitter pÄ en med full set?
Det dĂ€r Ă€r ju 35-Ă„rs loggan!Ănskar att de hade gjort lite mer Ă€n bara sĂ€tt ett nr pĂ„ spĂ€nnen. Har den vanliga D1000B ocksĂ„ g-shock logo pĂ„ svansen?
Haha ok, dÄlig koll av mig.Det dÀr Àr ju 35-Ärs loggan!
ping @StaafenHar en ny oanvÀnd grÄ.
Haha ok, dÄlig koll av mig.
Jag har en pÄ ingÄng faktiskt. Tack för tipset!
Har redan en grÄ medHar en ny oanvÀnd grÄ.
Tack för tipsetVerkar gÄ att förbestÀlla hÀr:
Ăr det inte sprintar som pĂ„ full metall? IsĂ„fall Ă€r det vĂ€ldigt enkelt att göra sjĂ€lv!Hörde jag titaniumtisdag?! Ăr Ă€ntligen med i klubben. Den upplevs verkligen som high end. KĂ€nslan Ă€r ganska lik min GW-5000 pĂ„ kombilĂ€nk, men Ă€ndĂ„ inte. SvĂ„rt att beskriva. Imorgon blir den en tur till urmakaren för att lĂ€gga i en lĂ€nkbit, dĂ„ jag förstĂ„tt att det Ă€r ett mindre elĂ€nde att plocka i och ur lĂ€nkbitar pĂ„ titanmodellerna.