HÄller med. Man jobbar faktiskt mer nÀr man jobbar hemifrÄn.Kort lunchrast. Sen pÄ't igen.
Det hÀr med att jobba hemma Àr fasen inte mindre stressigt.
Blev sugen pÄ MM ocksÄ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HÄller med. Man jobbar faktiskt mer nÀr man jobbar hemifrÄn.Kort lunchrast. Sen pÄ't igen.
Det hÀr med att jobba hemma Àr fasen inte mindre stressigt.
Vet inte riktig, har redan 2 klockor pÄ vÀg. ( bilder kommer sen nÀr jag har fÄtt paketet )
Har inte direkt nÄgon önskeklocka just nu. FÄ surfa runt lite och fÄ lite inspiration.
Min manlighet rÀcker inte till för att kunna bÀra upp en King.SlÀpp sargen och testa en King ^^
Whatâs the verdict?
Direkt frÄn gymmet just 4 you @dragonhf . Tror absolut du kan bÀra upp en KING .Min manlighet rÀcker inte till för att kunna bÀra upp en King.
Har för spinkiga handleder. FÄ se om en dag nÀr jag fÄ lika stora biceps som @livinl0ud kanske jag kan bÀra upp den ÀndÄ.
En riktig Oxe!
Hahaha duger gott med talgOxe ocksÄ . Tack snÀlla, det gÄr sakta framÄt .En riktig Oxe!
AlltsÄ en talgOxe , nÀ men allvarligt, ser bra ut!
Tack för den du, nu mÄr jag dÄlig för att jag inte har trÀnat pÄ 1,5 vecka.
Jag hade precis samma sak med min GravityMaster.Tack, dÄ testar jag sÄ. Det Àr förmodligen som ni sÀger. Att den somnat bara. Men lite stressad blir jag.
Tanken var lite pepp . Inte för att jag har kropp som Àr en Belgian Blue . Ibland behöver kroppen lite lÀngre vila ocksÄ för ÄterhÀmtning .Tack för den du, nu mÄr jag dÄlig för att jag inte har trÀnat pÄ 1,5 vecka.
Ser bra ut, bra jobbat.
Tack, jag skoja bara med dig. NÀr jag ser dina trÀningsfoto pÄminner det mig att jag mÄste trÀna och det Àr bra.Tanken var lite pepp . Inte för att jag har kropp som Àr en Belgian Blue . Ibland behöver kroppen lite lÀngre vila ocksÄ för ÄterhÀmtning .
Tur det . Nu trĂ€nar jag mest för att mĂ„ bra. SvĂ„rt att fĂ„ stora resultat nu nĂ€r jag Ă€r sĂ„pass gammal och inte har samma testo och jag vĂ€grar âfuskaâ till mig resultat .Tack, jag skoja bara med dig. NĂ€r jag ser dina trĂ€ningsfoto pĂ„minner det mig att jag mĂ„ste trĂ€na och det Ă€r bra.
Kanske en dag nÀr jag blir stor kan jag blir lika stor som dig hahahha.
Ăh, den gjorde ont pĂ„ handleden. FĂ„r bli en retur dĂ€rdu bĂ€r ju upp den helt ok Ă€ndĂ„
Hur klarar resinet det?NerdrÀnkt i diesel
NerdrÀnkt i diesel
En frÄga till er som pumpar hÄrt pÄ gym, hittar ni lÀtt klÀder som passar bicepsen? Eller gÄr ni i tank tops Äret runt?
Hur klarar resinet det?
Hahaha inga som helst problem med överdelar . Kör till och med storlek M .En frÄga till er som pumpar hÄrt pÄ gym, hittar ni lÀtt klÀder som passar bicepsen? Eller gÄr ni i tank tops Äret runt?
JasÄ sÄ bilden ljuger alltsÄHahaha inga som helst problem med överdelar . Kör till och med storlek M .
Hur gammal Ă€r du? Du ser ju jĂ€tte vĂ€ltrĂ€nad ut och borde vara nöjd. Skulle jag se ut som dig skulle jag gĂ„ ut och fira med ett glas champagne.Tur det . Nu trĂ€nar jag mest för att mĂ„ bra. SvĂ„rt att fĂ„ stora resultat nu nĂ€r jag Ă€r sĂ„pass gammal och inte har samma testo och jag vĂ€grar âfuskaâ till mig resultat .
Hade besök av en sÄn klocka hÀr pÄ jobbet nyssHÄller med. Man jobbar faktiskt mer nÀr man jobbar hemifrÄn.
Blev sugen pÄ MM ocksÄ.
Maybe maybe eller sÄ gillar jag tighta överdelar .JasÄ sÄ bilden ljuger alltsÄ
34Är sÄ inte samma testo flöde som en 20Äring . Ska absolut inte klaga pÄ formen med tanke pÄ att jag har vÀgt 135kg pÄ 173cm. En köttbulle med andra ord . Hehe ja alkoholfri isÄfall fÄr det bli.Hur gammal Àr du? Du ser ju jÀtte vÀltrÀnad ut och borde vara nöjd. Skulle jag se ut som dig skulle jag gÄ ut och fira med ett glas champagne.
Jag fyller 45 nĂ€sta mĂ„nad och Ă€r tacksam att jag fortfarande Ă€r nĂ„gorlunda rörligt ( kan i alla fall kicka över min egen huvudhöjd fortfarande ) och har inga rörelse hinder alls. Ăr mycket tacksam att jag trĂ€nade mĂ„nga Ă„r med olika kampsporter nĂ€r jag var ung.
Ser mÄnga yngre killar som tex har svÄrt att gÄ ner pÄ knÀna.
SÄ lÀnge hÀlsan Àr bra ska man vara nöjd.
Och jag ser att du kan bÀra stora G-shocks, dÄ ska du kÀnna dig "blessed".
Tack. Det Àr aldrig för sent. Kan alltid göra lite "shadow" kicking hemma.34Är sÄ inte samma testo flöde som en 20Äring . Ska absolut inte klaga pÄ formen med tanke pÄ att jag har vÀgt 135kg pÄ 173cm. En köttbulle med andra ord . Hehe ja alkoholfri isÄfall fÄr det bli.
45Är och kicka över huvudhöjd wow . Skulle jag försöka med det hade jag behövt besöka akuten efter det . Det Àr en sak jag Ängrar bittert att jag aldrig höll pÄ med kampsport under lÀngre tid i yngre dagar . KÀnns som att det Àr lite sent nu dÄ jag Àr fruktansvÀrt stel haha.
Du ska definitivt vara stolt över dina kampsportskunskaper .
Tror det senareMaybe maybe eller sÄ gillar jag tighta överdelar .