• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Kort lunchrast. Sen pÄ't igen.
Det hÀr med att jobba hemma Àr fasen inte mindre stressigt.
20210630_120633.jpg
HÄller med. Man jobbar faktiskt mer nÀr man jobbar hemifrÄn.

Blev sugen pÄ MM ocksÄ.
PXL_20210630_102433764__01.jpg
 
Tack, dĂ„ testar jag sĂ„. Det Ă€r förmodligen som ni sĂ€ger. Att den somnat bara. Men lite stressad blir jag. 😊
Jag hade precis samma sak med min GravityMaster.
NÀr batteriet Àr urladdat sÄ pekar alla visare mot 12. Om du lÀgger den under ljus sÄ ska den ocksÄ visa att den börjar ladda genom att flytta sekundvisaren 3sek bakÄt dvs pekar pÄ 57.
För mig tog det 3dagar under en sÄn LED-Lampa för klockor för att fÄ igÄng den igen.
 
Tanken var lite pepp 🙏. Inte för att jag har kropp som Ă€r en Belgian Blue đŸ˜‚đŸ€Ł. Ibland behöver kroppen lite lĂ€ngre vila ocksĂ„ för Ă„terhĂ€mtning 😊.
Tack, jag skoja bara med dig. NÀr jag ser dina trÀningsfoto pÄminner det mig att jag mÄste trÀna och det Àr bra.
Kanske en dag nÀr jag blir stor kan jag blir lika stor som dig hahahha.
 
Tack, jag skoja bara med dig. NÀr jag ser dina trÀningsfoto pÄminner det mig att jag mÄste trÀna och det Àr bra.
Kanske en dag nÀr jag blir stor kan jag blir lika stor som dig hahahha.
Tur det 🙏😍. Nu trĂ€nar jag mest för att mĂ„ bra. SvĂ„rt att fĂ„ stora resultat nu nĂ€r jag Ă€r sĂ„pass gammal och inte har samma testo och jag vĂ€grar ”fuska” till mig resultat 😊.
 
Tur det 🙏😍. Nu trĂ€nar jag mest för att mĂ„ bra. SvĂ„rt att fĂ„ stora resultat nu nĂ€r jag Ă€r sĂ„pass gammal och inte har samma testo och jag vĂ€grar ”fuska” till mig resultat 😊.
Hur gammal Àr du? Du ser ju jÀtte vÀltrÀnad ut och borde vara nöjd. Skulle jag se ut som dig skulle jag gÄ ut och fira med ett glas champagne.

Jag fyller 45 nĂ€sta mĂ„nad och Ă€r tacksam att jag fortfarande Ă€r nĂ„gorlunda rörligt ( kan i alla fall kicka över min egen huvudhöjd fortfarande ) och har inga rörelse hinder alls. Är mycket tacksam att jag trĂ€nade mĂ„nga Ă„r med olika kampsporter nĂ€r jag var ung.
Ser mÄnga yngre killar som tex har svÄrt att gÄ ner pÄ knÀna.

SÄ lÀnge hÀlsan Àr bra ska man vara nöjd.

Och jag ser att du kan bĂ€ra stora G-shocks, dĂ„ ska du kĂ€nna dig "blessed". 😁
 
Senast Àndrad:
Hur gammal Àr du? Du ser ju jÀtte vÀltrÀnad ut och borde vara nöjd. Skulle jag se ut som dig skulle jag gÄ ut och fira med ett glas champagne.

Jag fyller 45 nĂ€sta mĂ„nad och Ă€r tacksam att jag fortfarande Ă€r nĂ„gorlunda rörligt ( kan i alla fall kicka över min egen huvudhöjd fortfarande ) och har inga rörelse hinder alls. Är mycket tacksam att jag trĂ€nade mĂ„nga Ă„r med olika kampsporter nĂ€r jag var ung.
Ser mÄnga yngre killar som tex har svÄrt att gÄ ner pÄ knÀna.

SÄ lÀnge hÀlsan Àr bra ska man vara nöjd.

Och jag ser att du kan bĂ€ra stora G-shocks, dĂ„ ska du kĂ€nna dig "blessed". 😁
34Ă„r 😊 sĂ„ inte samma testo flöde som en 20Ă„ring 😃. Ska absolut inte klaga pĂ„ formen med tanke pĂ„ att jag har vĂ€gt 135kg pĂ„ 173cm. En köttbulle med andra ord 🙄. Hehe ja alkoholfri isĂ„fall fĂ„r det bli.

45Ă„r och kicka över huvudhöjd wow 😍. Skulle jag försöka med det hade jag behövt besöka akuten efter det 😎. Det Ă€r en sak jag Ă„ngrar bittert att jag aldrig höll pĂ„ med kampsport under lĂ€ngre tid i yngre dagar 😔. KĂ€nns som att det Ă€r lite sent nu dĂ„ jag Ă€r fruktansvĂ€rt stel haha.

Du ska definitivt vara stolt över dina kampsportskunskaper 👊.
 
34Ă„r 😊 sĂ„ inte samma testo flöde som en 20Ă„ring 😃. Ska absolut inte klaga pĂ„ formen med tanke pĂ„ att jag har vĂ€gt 135kg pĂ„ 173cm. En köttbulle med andra ord 🙄. Hehe ja alkoholfri isĂ„fall fĂ„r det bli.

45Ă„r och kicka över huvudhöjd wow 😍. Skulle jag försöka med det hade jag behövt besöka akuten efter det 😎. Det Ă€r en sak jag Ă„ngrar bittert att jag aldrig höll pĂ„ med kampsport under lĂ€ngre tid i yngre dagar 😔. KĂ€nns som att det Ă€r lite sent nu dĂ„ jag Ă€r fruktansvĂ€rt stel haha.

Du ska definitivt vara stolt över dina kampsportskunskaper 👊.
Tack. Det Àr aldrig för sent. Kan alltid göra lite "shadow" kicking hemma.
Jag har en Bob docka hemma som jag "pricka" pÄ. FÄr inte sparka eller slÄr den hÄrt, dÄ klagar grannarna under. :p
Wow om du har vÀgt 135kg och ser ut som du gör nu. Verkligen bra jobbat.
Jag Àr sjÀlv 172cm och vÀger runt 70kg.
 
Tillbaka
Topp