Ja, jag kan med sÀkerhet sÀga att man kan. Alla andra klockor med skruvboett har lyckats med detta. ( tex Seiko, Victorinox, Wenger osv )Tror inte det Àr nÄgonting som Àr svÄrt för Casio att göra.
Det Àr enklare Àn du tror, man ska bara veta Ät vilket hÄll du ska lÀgga locket innan du börjar att skruva. Man behöver inte direkt vara en raketforskare.
Om jag som nybörjare kan göra det pÄ mina klockor tror jag inte att ett gÀng experter kan ha problem med detta eller kanske tom en robot skulle kunna göra detta.
Jag tror med just Wenger, om jag minns rÀtt, sÄ ska man lÀgga locket tvÀrtom och börja skruva, sÄ hamnar den rÀtt.
Hade det varit en klocka som jag behöver byta batteri pÄ hade jag utan tvekan ha öppnat upp klockan redan.
Som jag nÀmnde, det gör mig inget. Men att en tanke dök upp och jag tycker att det Àr konstig att det Àr inte gjort frÄn fabriken nÀr det ÀndÄ gÀller en klocka som har listpris runt $450.
Titta gÀrna nÀsta gÄng du Àr i en klockaffÀr pÄ klockor med skruvboetter, kan lova att pÄ dem flesta sÄ ligger texten rÀtt.