Barricello
Guld
Krya @Roosterwife !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Krya @Roosterwife !!
Oj, jÀvlar, du Àr en riktig hÄrding @Roosterwife , passande dÄ med en gshock pÄ armen. Krya!
Haha, gjorde samma misstag först sen sÄg jag @Barricello kryptiska kommentar och scrollade upp igen och kollade noggrannare.
Nu scrollade jag upp och sÄg att det inte var din vanliga GG-B100
Skönt att det verkar som allt gÄtt bra! Krya krya!
Bara ca 34kg.Hur mÄnga kg har du egentligen plockat nu??
Tack för alla krya-hÀlsningarSkönt att det verkar som allt gÄtt bra! Krya krya!
PS. Det har inget med MC-Krachen att göra va?
Schysst! Men bandet ocksÄ. Det roliga med klockan Àr ju den dÀr vanta-black behandlingen eller vad man ska kalla det.
Ja, du vet vad vi sÀger hÀr...
RÄkade visa denna för sonen och nu vill han sÄklart ha en sÄdan.
Jobbigt lÀge.
Det Ă€r dyrt att starta om.Gör det! Bra att âstarta omâ ibland. Det brukar ge bra push till klockintresset.
Typ sÄ dÀr, ja.
Blev riktigt jÀkla bra! Ser ut som en annan klocka, fÀrgen pÄ bandet gör mer Àn man kan tro.Ojojoj vad bra det blev med svart band pÄ denna.
Seglade rakt upp i topptvÄ i min lista av badass klockor.
För perfektionisten finns Àven svart baklock (denna har grönt) att komplettera med.
Före:
700:- senare:
PĂ„ handleden:
Vad snyggt du alltid fÄtt till flÀrpen sÄ den följer armbandet
Batman?Vad snyggt du alltid fÄtt till flÀrpen sÄ den följer armbandet
Kör du varmvatten och sedan förvarar den itrÀdd liksom frÄn andra hÄllet. SÄhÀr?
Nanananana!Batman?