Den fick delfinansiera Passaten som vi köpte i vÄrasSÄlde du av Rollen du hade eller ligger den och ruvar i nÄn gömma?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den fick delfinansiera Passaten som vi köpte i vÄrasSÄlde du av Rollen du hade eller ligger den och ruvar i nÄn gömma?
DÄ blev det ju Happy Wife istÀllet för Happy DerixDen fick delfinansiera Passaten som vi köpte i vÄras
Precis, och happy wife = happy life som vi alla vetDÄ blev det ju Happy Wife istÀllet för Happy Derix
Han Àr pÄ trÀningslÀger. Tydligen höghöjdstrÀning. Men det verkar gÄ sÄdÀr. SÄ frÄgan Àr om han inte kommer lÀgga nÀvarna pÄ hyllan till nÀsta sÀsongHur stÄr det till med Ryssen nu för tiden @Aros???
Nu finns den iaf pÄ Relojesdemoda:VÀldigt trevlig. Har nÄgon hittat den till salu Ànnu?
Kööööp!!Nu finns den iaf pÄ Relojesdemoda:
SvÄrt sugen sjÀlv, aldrig haft just den...Casio GW-5000U-1ER | Casio Watch g-shock GW-5000U-1ER Man
Casio g-shock GW-5000U-1ER | Official Distributor Casio Watch g-shock GW-5000U-1ER in Spain. Watches buy Casio news in watches 2021www.relojesdemoda.com
Tack för lÀnken, jag slog tillNu finns den iaf pÄ Relojesdemoda:
SvÄrt sugen sjÀlv, aldrig haft just den...Casio GW-5000U-1ER | Casio Watch g-shock GW-5000U-1ER Man
Casio g-shock GW-5000U-1ER | Official Distributor Casio Watch g-shock GW-5000U-1ER in Spain. Watches buy Casio news in watches 2021www.relojesdemoda.com
Det var vÀl den som gick till tapetklister, eller var det en ny bil?SÄlde du av Rollen du hade eller ligger den och ruvar i nÄn gömma?
Jag som tydligen inte Ă€r en sommarklocksnackare och missat hela grejen med âUâ, vad Ă€r skillnaden pĂ„ âgamlaâ GW-M5610 och nya med âUâ.
Orkar inte googla
Tack för lÀnken, jag slog till
Jag köpte min första G-shock (dw-5600e) nÀr jag sÄlde min sub för ca tvÄ Är sedan. Har inte Ängrat mig en sekund.Ja det blir en del pengar om man lÀgger ihop allt. Men jag vÀljer mina 30+ G-Shocks istÀllet för 1 Rolex sub alla dagar i veckan.
AlltsÄ⊠nÄt bra lÀr det ju va
NÀÀ, alltsÄ alla förvÀntade sig förbÀttringar i.o.m. att U:et stÄr för uppdaterad eller nÄt sÄnt, men casio bestÀmde sig för att prova ett nytt grepp - de gjorde den Underutvecklad istÀllet. Allt pÄ klockan Àr litet tunnare och svagare Àn pÄ den gamla modellen samt att plasten pÄ den nya luktar avföring istÀllet för vanilj. You're welcome!AlltsÄ⊠nÄt bra lÀr det ju va
Belysningen ska visst vara lite vassare, samt smÄ förÀndringar i modulen tex att du ser tiden samtidigt som du har nedrÀkning eller timer, Àven datumformatet kan Àndras.AlltsÄ⊠nÄt bra lÀr det ju va
NÀÀ, alltsÄ alla förvÀntade sig förbÀttringar i.o.m. att U:et stÄr för uppdaterad eller nÄt sÄnt, men casio bestÀmde sig för att prova ett nytt grepp - de gjorde den Underutvecklad istÀllet. Allt pÄ klockan Àr litet tunnare och svagare Àn pÄ den gamla modellen samt att plasten pÄ den nya luktar avföring istÀllet för vanilj. You're welcome!
Fint prissatt! UngefĂ€r samma pris som min âvanligaâ 5000 kostade i JapanNu finns den iaf pĂ„ Relojesdemoda:
Vad pressar du?Vadpress med Burton.
KantarellstuvningVad pressar du?
NÀÀ, alltsÄ alla förvÀntade sig förbÀttringar i.o.m. att U:et stÄr för uppdaterad eller nÄt sÄnt, men casio bestÀmde sig för att prova ett nytt grepp - de gjorde den Underutvecklad istÀllet. Allt pÄ klockan Àr litet tunnare och svagare Àn pÄ den gamla modellen samt att plasten pÄ den nya luktar avföring istÀllet för vanilj. You're welcome!
Visst Àr det farligt! Det Àr sÄ enkelt att klicka hem lite billiga klockor men man blir smÄtt chockad nÀr man sedan rÀknar ihop vÀrdet av hela samlingen.
Men det Àr ALLTID bra praxis att dela upp och sprida ut den ekonomiska risken.Visst Àr det farligt! Det Àr sÄ enkelt att klicka hem lite billiga klockor men man blir smÄtt chockad nÀr man sedan rÀknar ihop vÀrdet av hela samlingen.
Vilket vÀrde??Vill nog inte rÀkna ihop vÀrdet. Eller vad sÀger du @roosterman
JÀkligt bra skick, guldklimp!Krisp, krispigare, 5200. Visst böjer jag rÀtt nu?