• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hur stÄr det till med Ryssen nu för tiden @Aros???
Han Ă€r pĂ„ trĂ€ningslĂ€ger. Tydligen höghöjdstrĂ€ning. Men det verkar gĂ„ sĂ„dĂ€r. SĂ„ frĂ„gan Ă€r om han inte kommer lĂ€gga nĂ€varna pĂ„ hyllan till nĂ€sta sĂ€song đŸ€”
A71F3AF3-900E-4BBE-8869-76312BC46E34.gif

Jag som tydligen inte Ă€r en sommarklocksnackare och missat hela grejen med ”U”, vad Ă€r skillnaden pĂ„ ”gamla” GW-M5610 och nya med ”U”.

Orkar inte googla đŸ€“

Ja det blir en del pengar om man lĂ€gger ihop allt. Men jag vĂ€ljer mina 30+ G-Shocks istĂ€llet för 1 Rolex sub alla dagar i veckan. 🙂
Jag köpte min första G-shock (dw-5600e) nÀr jag sÄlde min sub för ca tvÄ Är sedan. Har inte Ängrat mig en sekund.

edit. Sen var det ju inte meningen att jag skulle dra igÄng nÄgon jÀkla g-shock samling men det ser ut som att det blev sÄ.

Senast Àndrad:
AlltsÄ  nĂ„t bra lĂ€r det ju va 😬🙄
NÀÀ, alltsĂ„ alla förvĂ€ntade sig förbĂ€ttringar i.o.m. att U:et stĂ„r för uppdaterad eller nĂ„t sĂ„nt, men casio bestĂ€mde sig för att prova ett nytt grepp - de gjorde den Underutvecklad istĂ€llet. Allt pĂ„ klockan Ă€r litet tunnare och svagare Ă€n pĂ„ den gamla modellen samt att plasten pĂ„ den nya luktar avföring istĂ€llet för vanilj. You're welcome! đŸ€Ł

NÀÀ, alltsĂ„ alla förvĂ€ntade sig förbĂ€ttringar i.o.m. att U:et stĂ„r för uppdaterad eller nĂ„t sĂ„nt, men casio bestĂ€mde sig för att prova ett nytt grepp - de gjorde den Underutvecklad istĂ€llet. Allt pĂ„ klockan Ă€r litet tunnare och svagare Ă€n pĂ„ den gamla modellen samt att plasten pĂ„ den nya luktar avföring istĂ€llet för vanilj. You're welcome! đŸ€Ł
81F03427-2EAC-45BA-B2C7-23D19881C9DE.gif

.

What the f.. finns det nÄn review som avhandlar Àmnet?

Tillbaka
Topp