• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Vad snyggt du alltid fĂ„tt till flĂ€rpen sĂ„ den följer armbandet đŸ‘đŸ»
Kör du varmvatten och sedan förvarar den itrÀdd liksom frÄn andra hÄllet. SÄhÀr?
203E925B-CE52-4670-BCDD-53047FC30E7F.jpeg
Japp! 🙂

Skön samling!
Livsfarligt nÀr man kan köpa 4-8 kvalitetsklockor till priset av en finare stÄlklocka.
Vilken Àr favoriten?

Usch vad svÄrt.
Jag gillar de flesta, mÄnga ungefÀr lika mkt.
KÀrleken gÄr ju ocksÄ i perioder litegrann.
Top 5 Àr lÀttare att svara pÄ.
Men MRG, King och Frog ligger högt pÄ listan.

Vilket icke-svar du fick ^^

Usch vad svÄrt.
Jag gillar de flesta, mÄnga ungefÀr lika mkt.
KÀrleken gÄr ju ocksÄ i perioder litegrann.
Top 5 Àr lÀttare att svara pÄ.
Men MRG, King och Frog ligger högt pÄ listan.

Vilket icke-svar du fick ^^
Kingen ligger pÄ min bevakningslista, den Àr sÄ skönt "no-nonsense", Àr svag för föremÄl som Àr sÄ genomarbetade.
Intressant att Frogman ligger högre Àn ex Mudmaster. Försöker gilla Frog eftersom jag Àlskar vattensporter och skÀrgÄrd, men mÄste nog googla den lite mer :)

Kingen ligger pÄ min bevakningslista, den Àr sÄ skönt "no-nonsense", Àr svag för föremÄl som Àr sÄ genomarbetade.
Intressant att Frogman ligger högre Àn ex Mudmaster. Försöker gilla Frog eftersom jag Àlskar vattensporter och skÀrgÄrd, men mÄste nog googla den lite mer :)

Mudmastern Àr givetvis vÀldigt bra. Dessutom bekvÀmare Àn Frog. Men just det faktum att Frog Àr sÄ otroligt speciell i designen gör att den ligger lite högre Àn MM.

@roosterman den hĂ€r fortsĂ€tter att sjunka i pris, om du nu vĂ„gar handla av GuitarPlaya 😁
1629450161549.png

Jag törs!! 😁 MĂ„ste ju bara tĂ€nka pĂ„ att han Ă€r fattig och inte kan betala o_O
Gillar nĂ€r utropet och köp nu skiljer 2 kr đŸ€Ł

Tillbaka
Topp