Japp!Vad snyggt du alltid fÄtt till flÀrpen sÄ den följer armbandet
Kör du varmvatten och sedan förvarar den itrÀdd liksom frÄn andra hÄllet. SÄhÀr?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Japp!Vad snyggt du alltid fÄtt till flÀrpen sÄ den följer armbandet
Kör du varmvatten och sedan förvarar den itrÀdd liksom frÄn andra hÄllet. SÄhÀr?
Exakt, tog den under OWGMARCH dÄ @Staafen tar pÄ sig maskenBatman?
Hoppas pÄ mÄnga lavetter nÀsta mars.Exakt, tog den under OWGMARCH dÄ @Staafen tar pÄ sig masken
FÄr skÀmmas lite idag med denna post men det Àr iaf en rysk g-shock (Vostok för den oinvigde)
Ja den herren Àr nog nöjd över mitt val av klocka idag hahaha
Ja med tanke pÄ att de planterat GPS i alla deras klockor sÄ vet de nÀr du gÄr pÄ muggen och hur lÀnge du sitter dÀr m.m.Ja den herren Àr nog nöjd över mitt val av klocka idag hahaha
Skön samling!
Skön samling!
Livsfarligt nÀr man kan köpa 4-8 kvalitetsklockor till priset av en finare stÄlklocka.
Vilken Àr favoriten?
Tack! Ăr verkligen supernöjd!Blev riktigt jĂ€kla bra! Ser ut som en annan klocka, fĂ€rgen pĂ„ bandet gör mer Ă€n man kan tro.
Kingen ligger pÄ min bevakningslista, den Àr sÄ skönt "no-nonsense", Àr svag för föremÄl som Àr sÄ genomarbetade.Usch vad svÄrt.
Jag gillar de flesta, mÄnga ungefÀr lika mkt.
KÀrleken gÄr ju ocksÄ i perioder litegrann.
Top 5 Àr lÀttare att svara pÄ.
Men MRG, King och Frog ligger högt pÄ listan.
Vilket icke-svar du fick ^^
Visst Àr det farligt! Det Àr sÄ enkelt att klicka hem lite billiga klockor men man blir smÄtt chockad nÀr man sedan rÀknar ihop vÀrdet av hela samlingen.Skön samling!
Livsfarligt nÀr man kan köpa 4-8 kvalitetsklockor till priset av en finare stÄlklocka.
Vilken Àr favoriten?
Ja fast det har ju bla Apple och Samsung oxÄ gjort. Sen skiter jag bara pÄ arbetstid sÄ det Àr oxÄ lugntJa med tanke pÄ att de planterat GPS i alla deras klockor sÄ vet de nÀr du gÄr pÄ muggen och hur lÀnge du sitter dÀr m.m.
Kingen ligger pÄ min bevakningslista, den Àr sÄ skönt "no-nonsense", Àr svag för föremÄl som Àr sÄ genomarbetade.
Intressant att Frogman ligger högre Àn ex Mudmaster. Försöker gilla Frog eftersom jag Àlskar vattensporter och skÀrgÄrd, men mÄste nog googla den lite mer
Ja det blir en del pengar om man lÀgger ihop allt. Men jag vÀljer mina 30+ G-Shocks istÀllet för 1 Rolex sub alla dagar i veckan.Visst Àr det farligt! Det Àr sÄ enkelt att klicka hem lite billiga klockor men man blir smÄtt chockad nÀr man sedan rÀknar ihop vÀrdet av hela samlingen.
Samma hÀr, utan tvekan. Jag skulle sakna stÀmningen hÀr i trÄden med en sub pÄ armenJa det blir en del pengar om man lÀgger ihop allt. Men jag vÀljer mina 30+ G-Shocks istÀllet för 1 Rolex sub alla dagar i veckan.
Samma hÀr, utan tvekan. Jag skulle sakna stÀmningen hÀr i trÄden med en sub pÄ armen
Hmmm, undrar om jag inte kÀnner igen den dÀr
Saknar delta och lÀsa i denna trÄd, fÄr skaffa nÄgon g igen Àven fast beroendet startar direkt dÄ..
Jag törs!! MÄste ju bara tÀnka pÄ att han Àr fattig och inte kan betala@roosterman den hÀr fortsÀtter att sjunka i pris, om du nu vÄgar handla av GuitarPlaya
Casio klockor | Köp & sÀlj begagnat & oanvÀnt pÄ Tradera
Köp och sÀlj Casio klockor enkelt och hÄllbart pÄ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvÀnda saker pÄ Sveriges största cirkulÀra marknadsplatswww.tradera.com
SÄlde du av Rollen du hade eller ligger den och ruvar i nÄn gömma?Samma hÀr, utan tvekan. Jag skulle sakna stÀmningen hÀr i trÄden med en sub pÄ armen