Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det var pÄ tiden! Paketet har ju legat dÀr sen igÄr .
Den skojar man inte bort!Sicken âwrist presenceâ
Jag trodde MR-G var en stor klocka....Vilken liten och nÀtt klocka
Vilken liten och nÀtt klocka
Antar att det Ă€r noga genomtĂ€nkt betraktningsvikel för skarpast möjliga display. Men det finns faktiskt en (flera?) vintage modeller dĂ€r du sjĂ€lv kan justera vinkeln.Kan nĂ„gon förklara varför Casio anvĂ€nder sig av den vinkeln dem gör pĂ„ square för att displayen ska vara âbĂ€st synligâ Jag fĂ„r ju alltid suddiga siffror nĂ€r jag kollar tiden (hoppas ni förstĂ„r vad jag yrar om)
Exakt, tog den under OWGMARCH dÄ @Staafen tar pÄ sig masken
Kom faktiskt pÄ mig sjÀlv hÀromdagen med att sitta och fundera över vad jag ska köra för klocka nÀsta mars.Hoppas pÄ mÄnga lavetter nÀsta mars.
Kommer definitivt bli en G-shock för mig, har en riktig dipp gÀllande stÄldykare just nuKom faktiskt pÄ mig sjÀlv hÀromdagen med att sitta och fundera över vad jag ska köra för klocka nÀsta mars.
Ja alltsÄ, hur mÄnga Saab Àr din samling vÀrd? DÄ Àr det snack om Saab 900 Aero i fint skickVilket vÀrde??
Har inte rÀknat men det kan den nog vara vÀrdJa alltsÄ, hur mÄnga Saab Àr din samling vÀrd? DÄ Àr det snack om Saab 900 Aero i fint skick
Det Ă€r alldeles för lĂ„ng tid kvar innan jag ens kan killgissa vad det blir för mig, men jag Ă€r vĂ€ldigt inne pĂ„ kvartsdykare just nu sĂ„ nĂ„n sĂ„n blir det antagligen inteâŠKommer definitivt bli en G-shock för mig, har en riktig dipp gĂ€llande stĂ„ldykare just nu
Köp min Seiko Tuna vettjaDet Ă€r alldeles för lĂ„ng tid kvar innan jag ens kan killgissa vad det blir för mig, men jag Ă€r vĂ€ldigt inne pĂ„ kvartsdykare just nu sĂ„ nĂ„n sĂ„n blir det antagligen inteâŠ
Ja eller hur riktigt najs!Den var ball! Vintage?
TyvĂ€rr. Ligger back pĂ„ klockkontot för tillfĂ€lletâŠKöp min Seiko Tuna vettja
Ja sÀkert men det Àr fel för migAntar att det Àr noga genomtÀnkt betraktningsvikel för skarpast möjliga display. Men det finns faktiskt en (flera?) vintage modeller dÀr du sjÀlv kan justera vinkeln.
För att, i verkligheten, du vinklar inte underarmen "all the way" och tittar pĂ„ klockan rakt framifrĂ„n... du istĂ€llet vinklar underarmen halvvĂ€gs och slĂ€nger en kort blick pĂ„ klockan för att avlĂ€sa tiden... inte för att, som mĂ„nga av oss hĂ€r, betraktar klockan för att man Ă€lskar denKan nĂ„gon förklara varför Casio anvĂ€nder sig av den vinkeln dem gör pĂ„ square för att displayen ska vara âbĂ€st synligâ Jag fĂ„r ju alltid suddiga siffror nĂ€r jag kollar tiden (hoppas ni förstĂ„r vad jag yrar om)
UuuhMÄnga nya modeller "pÄ G" inom snar framtid: https://www.g-central.com/mudmaster-gwg-2000-mrg-b5000-gm-2100mg-coming-soon-plus-more-new-g-shocks/