• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Uuuh :nailbiting:
F58C47F0-9624-48BF-8B28-143AC130D83D.jpeg
Eller hur, vĂ„gar man hoppas pĂ„ att en GWG-2000 Ă€r snĂ€ppet mindre Ă€n 1000? DĂ„ kan det ju potentiellt bli succĂ© 😍

Ja sĂ€kert men det Ă€r fel för mig đŸ€Ł
JassÄ? AlltsÄ utan att göra nÄgra fysiska ingrepp?
Yes, du stĂ€ller med knapparna. Kan för mitt liv inte komma ihĂ„g modellnamn. 😞 Ev. Kan det ha varit vanliga Casios och inte G-Shocks, men tekniken har alltsĂ„ funnits, frĂ„gar du mig borde alla ha just den funktionen. RĂ€tt sĂ€ker pĂ„ att jag sett hĂ€r pĂ„ KS t.o.m.

Hej

Jag sitter och tittar lite pÄ G shock, men blir inte riktigt klok pÄ utbudet. Jag söker nÄgot med analoga visare och solladdning, helst inte för stort, hellre harts Àn stÄl. Jag har nu en automatisk klocka med 50 mm lug to lug, som har en bra storlek, kanske inte alltför mycket större Àn sÄ.
Finns det nÄgon bra sida dÀr man kan filtrera utifrÄn storlek, funktion, etc, i hela modellutbudet?
Har ni nÄgra bra rekommendationer pÄ modeller att titta vidare pÄ?

Hej

Jag sitter och tittar lite pÄ G shock, men blir inte riktigt klok pÄ utbudet. Jag söker nÄgot med analoga visare och solladdning, helst inte för stort, hellre harts Àn stÄl. Jag har nu en automatisk klocka med 50 mm lug to lug, som har en bra storlek, kanske inte alltför mycket större Àn sÄ.
Finns det nÄgon bra sida dÀr man kan filtrera utifrÄn storlek, funktion, etc, i hela modellutbudet?
Kolla in https://shockbase.org/

Hej

Jag Àr nybörjare pÄ G-shock, men den hÀr tycker jag Àr rÀtt frÀck. Verkar uppfylla rÀtt mÄnga av dina kriterier ocksÄ. 50 % pÄ Klockor.com.

SkÀrmklipp.JPG
SkÀrmklipp21.JPG

Hej

Skulle ocksÄ sÀga AWG-M100, Àr analog och lite mindre, har solladdning, finns i olika fÀrger. https://www.casio-europe.com/se/produkter/armbandsur/g-shock/awg-m100-1aer/

Tillbaka
Topp