Gör som han pĂ„ tratten, âpga dĂ„lig ekonomi kanske jag inte betalarâŠâTyvĂ€rr. Ligger back pĂ„ klockkontot för tillfĂ€lletâŠ
Det Àr vÀl lugnt @Derix ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gör som han pĂ„ tratten, âpga dĂ„lig ekonomi kanske jag inte betalarâŠâTyvĂ€rr. Ligger back pĂ„ klockkontot för tillfĂ€lletâŠ
Eller hur, vÄgar man hoppas pÄ att en GWG-2000 Àr snÀppet mindre Àn 1000? DÄ kan det ju potentiellt bli succé
Ălskar hur grymma alla Ă€r pĂ„ att matcha klocka med klĂ€der
Mrg-b5000 blir intressant. Gwg-2000 kanske fÄr BT?MÄnga nya modeller "pÄ G" inom snar framtid: https://www.g-central.com/mudmaster-gwg-2000-mrg-b5000-gm-2100mg-coming-soon-plus-more-new-g-shocks/
Yes, du stÀller med knapparna. Kan för mitt liv inte komma ihÄg modellnamn. Ev. Kan det ha varit vanliga Casios och inte G-Shocks, men tekniken har alltsÄ funnits, frÄgar du mig borde alla ha just den funktionen. RÀtt sÀker pÄ att jag sett hÀr pÄ KS t.o.m.Ja sÀkert men det Àr fel för mig
JassÄ? AlltsÄ utan att göra nÄgra fysiska ingrepp?
4000 dollars för en fyrkant kÀnns ganska mastigt. Ska verkligen bli intressant att se specenMrg-b5000 blir intressant. Gwg-2000 kanske fÄr BT?
Out of stock igen. DÀr var ni snabbaNu finns den iaf pÄ Relojesdemoda:
SvÄrt sugen sjÀlv, aldrig haft just den...Casio GW-5000U-1ER | Casio Watch g-shock GW-5000U-1ER Man
Casio g-shock GW-5000U-1ER | Official Distributor Casio Watch g-shock GW-5000U-1ER in Spain. Watches buy Casio news in watches 2021www.relojesdemoda.com
Jag velade för lÀnge jag med.Out of stock igen. DÀr var ni snabba
Samma hÀrJag velade för lÀnge jag med.
Helt ok för min del!Gör som han pĂ„ tratten, âpga dĂ„lig ekonomi kanske jag inte betalarâŠâ
Det Àr vÀl lugnt @Derix ?
Hittade en av dom, klockor med modul 3095 kan man justera betraktningsvinkeln (kontrasten) pÄ. Tex: G-7710 serien.Ja sÀkert men det Àr fel för mig
JassÄ? AlltsÄ utan att göra nÄgra fysiska ingrepp?
Det Àr ju det som gör den intressant. Den kan inte vara sÀmre Àn titan modellerna som slÀppt hittills om den ska kosta 4k USD.4000 dollars för en fyrkant kÀnns ganska mastigt. Ska verkligen bli intressant att se specen
GWG-2000?!MÄnga nya modeller "pÄ G" inom snar framtid: https://www.g-central.com/mudmaster-gwg-2000-mrg-b5000-gm-2100mg-coming-soon-plus-more-new-g-shocks/
Kolla in https://shockbase.org/Hej
Jag sitter och tittar lite pÄ G shock, men blir inte riktigt klok pÄ utbudet. Jag söker nÄgot med analoga visare och solladdning, helst inte för stort, hellre harts Àn stÄl. Jag har nu en automatisk klocka med 50 mm lug to lug, som har en bra storlek, kanske inte alltför mycket större Àn sÄ.
Finns det nÄgon bra sida dÀr man kan filtrera utifrÄn storlek, funktion, etc, i hela modellutbudet?
Har ni nÄgra bra rekommendationer pÄ modeller att titta vidare pÄ?
Hej
Jag sitter och tittar lite pÄ G shock, men blir inte riktigt klok pÄ utbudet. Jag söker nÄgot med analoga visare och solladdning, helst inte för stort, hellre harts Àn stÄl. Jag har nu en automatisk klocka med 50 mm lug to lug, som har en bra storlek, kanske inte alltför mycket större Àn sÄ.
Finns det nÄgon bra sida dÀr man kan filtrera utifrÄn storlek, funktion, etc, i hela modellutbudet?
Eller hur, vÄgar man hoppas pÄ att en GWG-2000 Àr snÀppet mindre Àn 1000? DÄ kan det ju potentiellt bli succé
Snyggt, precis vad jag sökte.
Upplever du att armen Àr klockans accessoar mer Àn tvÀrtom?God morgon!
Inga filosofiska frÄgor sÄ hÀr tidigt pÄ morgonenUpplever du att armen Àr klockans accessoar mer Àn tvÀrtom?
Skulle ocksÄ sÀga AWG-M100, Àr analog och lite mindre, har solladdning, finns i olika fÀrger. https://www.casio-europe.com/se/produkter/armbandsur/g-shock/awg-m100-1aer/Hej
Kingen Àr verkligen brutal alltsÄ, pÄ ett bra sÀtt!God morgon!
God morgon!