• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

God morgon gÀnget!
NÄgon som sitter pÄ bezel och band till 5600? Vit, svart, grön, grÄ, blÄ, fÀrg spelar ingen större roll. Skicket kvittar oxÄ bara det Àr helt och billig dÄ det ska sitta pÄ en beater.

🙂
IMG_20210821_082942.jpg

Riktigt bra! Jag gillar storleken, som en (mycket) större 5600. FunktionsmÀssigt Àr den fullt tillrÀcklig för mig dÄ jag bara anvÀnder tidvisning och tidtagning. Tough Solar Àr en bonus.

Hade du ocksÄ 16,5 cm?
Faktiskt en av fÄ klockor dÀr jag inte hamnar mellan tvÄ hÄl. VÀldigt bekvÀm.
Har börjat snegla lite pÄ den svart röda.

Jag Àr nybörjare pÄ G-shock, men den hÀr tycker jag Àr rÀtt frÀck. Verkar uppfylla rÀtt mÄnga av dina kriterier ocksÄ. 50 % pÄ Klockor.com.

SkÀrmklipp.JPG
SkÀrmklipp21.JPG

Skulle ocksÄ sÀga AWG-M100, Àr analog och lite mindre, har solladdning, finns i olika fÀrger. https://www.casio-europe.com/se/produkter/armbandsur/g-shock/awg-m100-1aer/

Tack för förslagen, om nÄgon annan Àr intresserad sÄ finns det lite olika varianter av den modellen pÄ amazon för $100 + $11 frakt, vilket verkar rÀtt prisvÀrt.

Hej, jag söker en gul/svart G-shock typ DW-5600-9B/V men upptÀckte att de Àr ju gamla modeller. Finns det nÄgon aktuell modell som gÄr att fÄ tag i med positiv display?

Tillbaka
Topp