Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror jag hĂ€nger med. Har upplevt det pĂ„ gwm5610 och gw5000. Av mina nuvarande squares Ă€r det bara en hemmabyggd 5030 med modul frĂ„n dw5600e som beter sig sĂ„.Kan nĂ„gon förklara varför Casio anvĂ€nder sig av den vinkeln dem gör pĂ„ square för att displayen ska vara âbĂ€st synligâ Jag fĂ„r ju alltid suddiga siffror nĂ€r jag kollar tiden (hoppas ni förstĂ„r vad jag yrar om)
Nja mer att tittar du rakt framifrĂ„n eller nĂ€stan helt rakt framifrĂ„n sĂ„ ser siffrorna lixom ljusgrĂ„ ut men vinklar men den sedan âframĂ„tâ sĂ„ blir siffrorna knivskarpa och kolsvartaJag tror jag hĂ€nger med. Har upplevt det pĂ„ gwm5610 och gw5000. Av mina nuvarande squares Ă€r det bara en hemmabyggd 5030 med modul frĂ„n dw5600e som beter sig sĂ„.
Lite hastigt tagna bilder för att illustrera. Hemmabygget med "dÄlig" betraktningsvinkel kommer först. Sist en Marlin, Àldre digitalare verkar alltid ha superjuste display.
Har inte nÄgon lÀrt sig att man inte ska stÀda ugnen avstÀngd?Ska man vara fin fÄr man lida pin
Beror pĂ„ vilken klocka/modul vi pratar om. Pratar vi om squares sĂ„ tycker att icke solar modeller Ă€r skarpare Ă€n solar modeller. Bland de större Gs sĂ„ har Rangeman den svagaste display och Frogman den bĂ€sta display tycker jag.Nja mer att tittar du rakt framifrĂ„n eller nĂ€stan helt rakt framifrĂ„n sĂ„ ser siffrorna lixom ljusgrĂ„ ut men vinklar men den sedan âframĂ„tâ sĂ„ blir siffrorna knivskarpa och kolsvarta
Var bestÀllde du?Happ. Blev plötsligt en sÄn hÀr bestÀllning. ^^
Du kommer att ha en grym trippel med denna.Happ. Blev plötsligt en sÄn hÀr bestÀllning. ^^
+ 100%Nu fÄr ni lugna er med alla Kingenbilder. Jag kan ju för tusan inte köpa en klocka i veckan.
Du kommer att ha en grym trippel med denna.
Riktigt bra pris. NÄgot annat Àr frakten som tillkom?
Exakt! Jag har aldrig testat en King pÄ handleden men du har fÄtt mig att vilja hela köpa trion, direkt.Eller hur! Den röd-svarta ser sÄ elak och brutal ut pÄ nÄt vis. lite Kylo Ren över det hela.
Den helsvarta Àr mer special op. Och JP versionen en vanlig snygg square pÄ tillvÀxthormon. ^^
En perfekt trio för alla tillfÀllen mao.
Riktigt bra pris. NÄgot annat Àr frakten som tillkom?
Exakt! Jag har aldrig testat en King pÄ handleden men du har fÄtt mig att vilja hela köpa trion, direkt.
Ingen fara alls! Shocken klarar lÀtt 7mRensar taket. Skitgöra.
BÀst att inte ta snabbaste vÀgen ner. 7m Àr nog lite för högt utan vatten under.
Men snyggt blir det, och vilket kul hus ni verkar ha, mycket karaktÀrVad vore en snickardag utan att man stoppar högertummen i klyvsÄgen?
Ska man vara fin fÄr man lida pin
AlltsÄ... Vad sysslar ni med egentligen??Vad vore en snickardag utan att man stoppar högertummen i klyvsÄgen?
Jag fick mitt gnidsÄr av GWG-1000 igÄr och det blev vÀrre av GPR-B1000 idag
Ingen minns en fegisRensar taket. Skitgöra.
BÀst att inte ta snabbaste vÀgen ner. 7m Àr nog lite för högt utan vatten under.
Utan klocka?Undertecknad vilar middag under utebliven fiskelycka
Rangie sover ocksÄUtan klocka?