• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Vad vore en snickardag utan att man stoppar högertummen i klyvsĂ„gen? đŸ€Ł
7D7F1B3F-0A22-4FA9-9AC8-8B1F62541DCE.jpeg

BC0FC71B-45C8-4759-B519-11D5B54E9B08.jpeg

3D7E3B26-6721-4890-93F0-9FEB0AA77D7C.jpeg
Laga med maskeringstejp Ă€r för riktiga mĂ€n đŸ€˜đŸ‘đŸ˜‰

Senast Àndrad:
Denna utan MB6 Àr kanske rÀtt vÀg att gÄ, en försiktig start ifall man blir övervÀldigad (vilket man garanterat blir iaf i början!) och det blir bara ett nÀÀÀ. Du hade dessutom 16,5 cm handled om jag inte minns helt tokigt? Jag har 16,5 och passformen Àr utmÀrkt.
Ja, vi sitter tydligen pÄ samma stickor till underarmar men rockar ÀndÄ bÄde Mudmaster och Frogman. Det ger en sjÀlvförtroende! - Jag kan bÀra upp Kingen! Behöver alla tre.

Ja, vi sitter tydligen pÄ samma stickor till underarmar men rockar ÀndÄ bÄde Mudmaster och Frogman. Det ger en sjÀlvförtroende! - Jag kan bÀra upp Kingen! Behöver alla tre.

Det Àr rÀtta takter! Man mÄste vÄga. Kan du bÀra MM och frog Àr King nemas problemas. King Àr bara liite mer in your face Àn MM men det Àr ju dÀr charmen Àr.

Det Àr rÀtta takter! Man mÄste vÄga. Kan du bÀra MM och frog Àr King nemas problemas. King Àr bara liite mer in your face Àn MM men det Àr ju dÀr charmen Àr.
Jag vill ju ha en (tre) King, men det Àr sÄ jÀkla mycket man vill ha. Speciellt med gÄrdagens nyhet ang GWG-2000 och nya digitala(?!) MRGn. Kommer gÄ mycket pengar framöver.

InsÄg just att jag har haft ett problem en lÀngre tid!
Har en GW-5610, en silverstÄlis och en svart stÄlis. En trio! Av squares!
Vafaan... Hur tÀnkte jag dÀr egentligen? Har man bara squares, sÄ borde man vÀl rimligen ha en kvartett, eller?

NĂ„ja, om allt gĂ„r som planerat blir det ordning pĂ„ torpet imorgon 😇

StÄl Àr rÀtt tungt har jag mÀrkt.

InsÄg just att jag har haft ett problem en lÀngre tid!
Har en GW-5610, en silverstÄlis och en svart stÄlis. En trio! Av squares!
Vafaan... Hur tÀnkte jag dÀr egentligen? Har man bara squares, sÄ borde man vÀl rimligen ha en kvartett, eller?

NĂ„ja, om allt gĂ„r som planerat blir det ordning pĂ„ torpet imorgon 😇

StÄl Àr rÀtt tungt har jag mÀrkt.
Kvartett?? Sjuttontett funkar oxĂ„đŸ˜„ 5610an Ă€r inte med pĂ„ bilden😉
IMG_20210821_202520.jpg

Tillbaka
Topp