Laga med maskeringstejp Àr för riktiga mÀnVad vore en snickardag utan att man stoppar högertummen i klyvsÄgen?
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Laga med maskeringstejp Àr för riktiga mÀnVad vore en snickardag utan att man stoppar högertummen i klyvsÄgen?
Ja, vi sitter tydligen pÄ samma stickor till underarmar men rockar ÀndÄ bÄde Mudmaster och Frogman. Det ger en sjÀlvförtroende! - Jag kan bÀra upp Kingen! Behöver alla tre.Denna utan MB6 Àr kanske rÀtt vÀg att gÄ, en försiktig start ifall man blir övervÀldigad (vilket man garanterat blir iaf i början!) och det blir bara ett nÀÀÀ. Du hade dessutom 16,5 cm handled om jag inte minns helt tokigt? Jag har 16,5 och passformen Àr utmÀrkt.
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂPJa, vi sitter tydligen pĂ„ samma stickor till underarmar men rockar Ă€ndĂ„ bĂ„de Mudmaster och Frogman. Det ger en sjĂ€lvförtroende! - Jag kan bĂ€ra upp Kingen! Behöver alla tre.
Ja, vi sitter tydligen pÄ samma stickor till underarmar men rockar ÀndÄ bÄde Mudmaster och Frogman. Det ger en sjÀlvförtroende! - Jag kan bÀra upp Kingen! Behöver alla tre.
Jag vill ju ha en (tre) King, men det Àr sÄ jÀkla mycket man vill ha. Speciellt med gÄrdagens nyhet ang GWG-2000 och nya digitala(?!) MRGn. Kommer gÄ mycket pengar framöver.Det Àr rÀtta takter! Man mÄste vÄga. Kan du bÀra MM och frog Àr King nemas problemas. King Àr bara liite mer in your face Àn MM men det Àr ju dÀr charmen Àr.
Som tur sÄ kostar inte kingen sÄ mycket jÀmfört med de andra tvÄ. Köp bara.Jag vill ju ha en (tre) King, men det Àr sÄ jÀkla mycket man vill ha. Speciellt med gÄrdagens nyhet ang GWG-2000 och nya digitala(?!) MRGn. Kommer gÄ mycket pengar framöver.
Jag vÄgar inte smyga in och hÀmta min RM, lillgrabben somnade precisAllt snack om kingen mÄste man prova en eller?
Kan nÄn visa den jÀmte Rangeman? FrÄn sidan liksom sÄ man ser hur stor den Àr invÀndigt.
Ping @roosterman
Du kan ju bÀra GWG Mudmaster sÄ kööööp bara!Allt snack om kingen mÄste man prova en eller?
Kan nÄn visa den jÀmte Rangeman? FrÄn sidan liksom sÄ man ser hur stor den Àr invÀndigt.
Ping @roosterman
Allt snack om kingen mÄste man prova en eller?
Ping @roosterman
@L&W @Derix och @spammerstakeahikeAllt snack om kingen mÄste man prova en eller?
Ping @roosterman
Kvartett?? Sjuttontett funkar oxÄ 5610an Àr inte med pÄ bildenInsÄg just att jag har haft ett problem en lÀngre tid!
Har en GW-5610, en silverstÄlis och en svart stÄlis. En trio! Av squares!
Vafaan... Hur tÀnkte jag dÀr egentligen? Har man bara squares, sÄ borde man vÀl rimligen ha en kvartett, eller?
NÄja, om allt gÄr som planerat blir det ordning pÄ torpet imorgon
StÄl Àr rÀtt tungt har jag mÀrkt.
Helt rÀtt!Kvartett?? Sjuttontett funkar oxÄ 5610an Àr inte med pÄ bilden
Ingen fare. -En G-Shock tÄler det.Rensar taket. Skitgöra.
BÀst att inte ta snabbaste vÀgen ner. 7m Àr nog lite för högt utan vatten under.
Det Àr sÄ nÀra nu...Happ. Blev plötsligt en sÄn hÀr bestÀllning. ^^
Dom gÄr ju rakt in i hjÀrtat.Vi kör en till.
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP nr1@spammerstakeahike @L&W @Derix
Tackar ödmjukast
Tror det kan bli en bestÀllning pÄ en röd/svart i nÀrtid
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP nr2Det Ă€r sĂ„ nĂ€ra nu...
Kingen Àr ju bara sÄ sjukt maffig.