Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den dÀr pjÀsen Àr stiligMRG idag igen.
Ser riktigt g utGR-8900 fick visst hÀnga med idag oxÄ
Jag hamnade i G-trÀsket lite av misstag, men desto mer jag lÀser pÄ om alla modeller desto mer gillar jag dom.Det tog lÀnge, men tog Àntligen itu och skaffade min första G-Shock Undvek det vÀldigt lÀnge för jag trodde att storleken skulle vara för mycket för en 16-17cm handled och hade andra Casio modeller istÀllet sÄsom AE1200WH och dylika. Efter att jag provade DW5600BB modellen sÄ insÄg jag att den verkar mindre Àn t.ex. AW1200WH modellen pÄ grund av stora skillnaden pÄ displayns storlek. Svarta fÀrgen hjÀlper sÀkert ocksÄ en del. Sjukt bra köp!
LÀnk till min video-recension ifall nÄgon blev intresserad av modellen
Haha! Skulle inte vara den första fÀllan jag trampar i med klockor. LÀgger det i samma konkurs! Har faktiskt börjat kolla pÄ fler modeller nu efter att DW5600BB modellen har sprÀngt upp tröskelnJag hamnade i G-trÀsket lite av misstag, men desto mer jag lÀser pÄ om alla modeller desto mer gillar jag dom.
Kolla lite mer pÄ modellerna med positiv display, rÀtt som det Àr sÄ förstÄr man plötsligt varför dom ser ut som dom gör,
det Àr en viss typ av harmoni, i kombination med funktion som Àr sÄ sjukt tilltalande.
Efter ett tag börjar man utforska större modeller, Mudmaster kanske, Kingen rent av, sen gÄr det utför utan nÄgra som helst spÀrrar
Vill inte skrÀmma up dig, men dom hÀr civiliserade och cleana modellerna Àr bara en fÀlla, och du har gÄtt rakt in i den
Fördelen med att hamna i G-shocktrÀsket Àr att du fÄr mÄnga fler klockor med dig i konkursenHaha! Skulle inte vara den första fÀllan jag trampar i med klockor. LÀgger det i samma konkurs! Har faktiskt börjat kolla pÄ fler modeller nu efter att DW5600BB modellen har sprÀngt upp tröskeln
3-4 styck eller kilo? (Vill bara vara sÀker)Fördelen med att hamna i G-shocktrÀsket Àr att du fÄr mÄnga fler klockor med dig i konkursen
Tro mig, I know
Det landar bara 3-4st till den hÀr veckan
bara för de sÄ saknar jag min (ligger i klocklÄdan hemma)...Funkar bra som bordsklocka ocksÄ.
ViktmÀssigt ca 200-300 gram3-4 styck eller kilo? (Vill bara vara sÀker)
MotFördelen med att hamna i G-shocktrÀsket Àr att du fÄr mÄnga fler klockor med dig i konkursen
Tro mig, I know
Det landar bara 3-4st till den hÀr veckan
Riktigt bra Àr den! Ett nöje att göra affÀrer. Nu ska jag bara försöka hitta rÀtt Square. Det blir verkligen ett nöje.
Vad sÀgs om originalet? FrÄn 1983.Riktigt bra Àr den! Ett nöje att göra affÀrer. Nu ska jag bara försöka hitta rÀtt Square. Det blir verkligen ett nöje.
DÀr har vi den! Black outO vipps sÄ hoppade det ut en kolsvart King ur paketet
Beror pĂ„ vem du frĂ„gar. Enligt mig Ă€r det fullt logiskt.Ăr det konstigt/galet att vilja köpa 3 klockor va samma modell fast olika fĂ€rger?
Nej, det Ă€r passion!Ăr det konstigt/galet att vilja köpa 3 klockor va samma modell fast olika fĂ€rger?
Vilka modeller tĂ€nker du pĂ„ dĂ„?? FrĂ„gar han med 7st GMW-B5000, 3st G-9000, 4st GW-9400, 11st GW-B5600, 3st GX-56 och 4st G/GR-8900 ??Ăr det konstigt/galet att vilja köpa 3 klockor va samma modell fast olika fĂ€rger?
Inte alls konstigt. 3 Ă€r min favorit siffraĂr det konstigt/galet att vilja köpa 3 klockor va samma modell fast olika fĂ€rger?
Jag Àr en sucker för mb6 och ts. Dessutom gillar jag bÄda mina njurarVad sÀgs om originalet? FrÄn 1983.
Galet och klokt samtidigt.Ăr det konstigt/galet att vilja köpa 3 klockor va samma modell fast olika fĂ€rger?