• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

MRG idag igen.
C1F8C368-0FE4-4C98-9F73-916C493DFDED.jpeg

Det tog lÀnge, men tog Àntligen itu och skaffade min första G-Shock :cool: Undvek det vÀldigt lÀnge för jag trodde att storleken skulle vara för mycket för en 16-17cm handled och hade andra Casio modeller istÀllet sÄsom AE1200WH och dylika. Efter att jag provade DW5600BB modellen sÄ insÄg jag att den verkar mindre Àn t.ex. AW1200WH modellen pÄ grund av stora skillnaden pÄ displayns storlek. Svarta fÀrgen hjÀlper sÀkert ocksÄ en del. Sjukt bra köp!

LĂ€nk till min video-recension ifall nĂ„gon blev intresserad av modellen 👍

Jag hamnade i G-trÀsket lite av misstag, men desto mer jag lÀser pÄ om alla modeller desto mer gillar jag dom.
Kolla lite mer pÄ modellerna med positiv display, rÀtt som det Àr sÄ förstÄr man plötsligt varför dom ser ut som dom gör,
det Àr en viss typ av harmoni, i kombination med funktion som Àr sÄ sjukt tilltalande.
Efter ett tag börjar man utforska större modeller, Mudmaster kanske, Kingen rent av, sen gÄr det utför utan nÄgra som helst spÀrrar :)

Vill inte skrÀmma up dig, men dom hÀr civiliserade och cleana modellerna Àr bara en fÀlla, och du har gÄtt rakt in i den :)

20210914_094628.jpg

Jag hamnade i G-trÀsket lite av misstag, men desto mer jag lÀser pÄ om alla modeller desto mer gillar jag dom.
Kolla lite mer pÄ modellerna med positiv display, rÀtt som det Àr sÄ förstÄr man plötsligt varför dom ser ut som dom gör,
det Àr en viss typ av harmoni, i kombination med funktion som Àr sÄ sjukt tilltalande.
Efter ett tag börjar man utforska större modeller, Mudmaster kanske, Kingen rent av, sen gÄr det utför utan nÄgra som helst spÀrrar :)

Vill inte skrÀmma up dig, men dom hÀr civiliserade och cleana modellerna Àr bara en fÀlla, och du har gÄtt rakt in i den :)

20210914_094628.jpg
Haha! :hilarious: Skulle inte vara den första fÀllan jag trampar i med klockor. LÀgger det i samma konkurs! Har faktiskt börjat kolla pÄ fler modeller nu efter att DW5600BB modellen har sprÀngt upp tröskeln:nailbiting:

Haha! :hilarious: Skulle inte vara den första fÀllan jag trampar i med klockor. LÀgger det i samma konkurs! Har faktiskt börjat kolla pÄ fler modeller nu efter att DW5600BB modellen har sprÀngt upp tröskeln:nailbiting:
Fördelen med att hamna i G-shocktrĂ€sket Ă€r att du fĂ„r mĂ„nga fler klockor med dig i konkursen😁
Tro mig, I know 😉
Det landar bara 3-4st till den hĂ€r veckan 😃

Tillbaka
Topp