Ett ânjaâ frĂ„n mig. Hoppas den vĂ€xer desto fler bilder man ser. Casios egna bilder Ă€r ju ofta kassa.
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ett ânjaâ frĂ„n mig. Hoppas den vĂ€xer desto fler bilder man ser. Casios egna bilder Ă€r ju ofta kassa.
Har du fÄtt hem en redan?Den ska man ha ja.
Trippelerror ser det ut somOch dÀr var den borta frÄn casio uk sida. Underlig tid pÄ fyrkanten som visas.
Har sett den pÄ Ebay, annars Àr det nog sÄ att det nog att hÄlla kolla pÄ begagnatmarknadenFinns det att fÄ tag pÄ en GA-2110e8t-a mÄ tro? Verkae vara slut överallt, enligt google iallafall
Ska kika pÄ eBay! Annars fÄr jag nöja mig med den svartaTrippelerror ser det ut som
Har sett den pÄ Ebay, annars Àr det nog sÄ att det nog att hÄlla kolla pÄ begagnatmarknaden
Kan de stÀmma? KÀnns för litet mot hur den ser ut, stÄr sÄ hÀr pÄ G-Central:Den Àr bra mycket mindre Àn gwg-1000
DIMENSIONS
45.9 x 40.4 x 11.0
Gwg-1000
DIMENSIONS
59.5 x 56.1 x 18.0mm
Finns det att fÄ tag pÄ en GA-2110et-8a mÄ tro? Verkae vara slut överallt, enligt google iallafall
Inte mina bilder.Har du fÄtt hem en redan?
Dom mÄtten lÄter rimligare, men sÄ lÀnge den nya inte kommer i roligare fÀrger Àr denna sÀker.Kan de stÀmma? KÀnns för litet mot hur den ser ut, stÄr sÄ hÀr pÄ G-Central:
GWG-2000 is not much of a departure from the GWG-1000, with a similar dial layout and dimensions of 61.2 x 54.4 x 16.1 millimeters (versus 59.5 x 56.1 x 18 mm for the GWG-1000).
Jag vÀntar nog pÄ GWG-3000 istÀlletRiktiga bilder pÄ nya GWG-2000.
Man vet aldrig med ossInte mina bilder.
Jag vÀntar nog pÄ nya Rangeman istÀllet⊠GPR-B2000 blir det kanske�Jag vÀntar nog pÄ GWG-3000 istÀllet
UtseendemÀssigt kÀnns den inte riktigt som en vÀrdig eftertrÀdare till GWG-1000 tycker jag.Riktiga bilder pÄ nya GWG-2000.
Ska dom förstöra GPR ocksÄJag vÀntar nog pÄ nya Rangeman istÀllet⊠GPR-B2000 blir det kanske�
MÀh, bleka varianter av originalet. Det mÄste bero pÄ att GWG-1000 Àr perfekt.Riktiga bilder pÄ nya GWG-2000.
En sĂ„ kallad smartklocka? SĂ„dant lĂ€mnar vi till @livinl0udĂr det ingen hĂ€r i trĂ„den som köpte den dĂ€ringa operativ-Gn, google eller chrome eller vad det nu var?
Den Àr bra mycket mindre Àn gwg-1000
DIMENSIONS
45.9 x 40.4 x 11.0
Gwg-1000
DIMENSIONS
59.5 x 56.1 x 18.0mm
G-Shock UK hade fel mÄtt pÄ sin hemsida igÄr.Wow. En tjejklocka juh.
Haha skippar nog AW7 efter Apple's presentation igÄr . Vilken jÀvla besvikelse .En sÄ kallad smartklocka? SÄdant lÀmnar vi till @livinl0ud
Hela presentationen var en besvikelse. Det enda som imponerade var nya iPad MiniHaha skippar nog AW7 efter Apple's presentation igÄr . Vilken jÀvla besvikelse .