DĂ€r kom den. En helt ok uppföljare till GWG-1000. Ăr inte helt sĂ„ld pĂ„ timvisaren och julgranen men i det stora hela godkĂ€nt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Julgran var en bra liknelseDĂ€r kom den. En helt ok uppföljare till GWG-1000. Ăr inte helt sĂ„ld pĂ„ timvisaren och julgranen men i det stora hela godkĂ€nt!
GW-A1000...har fallit för den serien, har en GW-A1000FC-1A4 och en GW-A1030A-1A men Àr Àven sugen pÄ en GW-A1000D-1A.Vilka modeller tÀnker du pÄ dÄ?? FrÄgar han med 7st GMW-B5000, 3st G-9000, 4st GW-9400, 11st GW-B5600, 3st GX-56 och 4st G/GR-8900 ??
ett hus/stuga ser jag istÀllet ...men ja, tim-visaren e lite för kort och bred imo. I övrigt tyckte jag dem va kaxiga.Julgran var en bra liknelse
Ăntligen bilder pĂ„ GWG-2000! KĂ€nner inte direkt nĂ„gon âwow-kĂ€nslaâ men det har vĂ€l aldrig nĂ„gon gjort av Casios produktbilder. Nyfiken pĂ„ mĂ„tt samt materialval.
Ser ut som kopior frÄn wish eller AliExpress. Nej tack sÀger jag.
Wohooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det Ă€r jobbigt att tycka att det Ă€r konstigt.Ăr det konstigt/galet att vilja köpa 3 klockor va samma modell fast olika fĂ€rger?
Jag sĂ€ger KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂPGW-A1000...har fallit för den serien, har en GW-A1000FC-1A4 och en GW-A1030A-1A men Ă€r Ă€ven sugen pĂ„ en GW-A1000D-1A.
Riktigt trevlig! Ingen revolution, men fin utveckling. Gillar att de behÄllit den digitala delen. SpÀnnande att fÄ koll pÄ materialen.
Ut med alla modeller nu igen till normalt pris!Ser ut som kopior frÄn wish eller AliExpress. Nej tack sÀger jag.
The one and only.
Tack! GWG-2000 Ă€r alltsĂ„ betydligt mindre Ă€n dess föregĂ„ngare. Hoppas de likvĂ€l har valt att ha kvar âkuddarnaâ pĂ„ insidan av bandet mot caset.GWG-2000-1A1ER
Introducing the GWG-2000, the latest addition to the Master of G land series.g-shock.co.uk
Lite mer info.
LÀtt var ju föregÄngaren ocksÄ men att gÄ ned ett hack i storlek kÀnns rÀtt. Must... Resist...GWG-2000-1A1ER
Introducing the GWG-2000, the latest addition to the Master of G land series.g-shock.co.uk
Lite mer info.
Den Ă€r bra mycket mindre Ă€n gwg-1000Ăntligen bilder pĂ„ GWG-2000! KĂ€nner inte direkt nĂ„gon âwow-kĂ€nslaâ men det har vĂ€l aldrig nĂ„gon gjort av Casios produktbilder. Nyfiken pĂ„ mĂ„tt samt materialval.
Kollade precis upp samma info. Verkar mer som en Baby G2000Den Àr bra mycket mindre Àn gwg-1000
DIMENSIONS
45.9 x 40.4 x 11.0
Gwg-1000
DIMENSIONS
59.5 x 56.1 x 18.0mm
RÀcker med 1A3. Bara byta bezel och band pÄ den. De ser nÀstan likadana ut förutom mahirashi.Ut med alla modeller nu igen till normalt pris!
DÄ blir den klassad som en Baby-G alltsÄGwm 5610
46.7 x 43.2 x 12.7
Om info pÄ G-Shock UK stÀmmer alltsÄ StÄr ocksÄ "case material: stainless steel"?!Kollade precis upp samma info. Verkar mer som en Baby G2000
LÄter otroligt mÀrkligt. Jag har mycket svÄrt att se det framför mig.Kan verkligen dom mÄtten stÀmma?
Den nya (Baby Gwg2000) ska alltsÄ vara mindre pÄ alla mÄtt Àn en vanlig fyrkant.
HÀr ett par snabba bilder pÄ Gwg1000 och en gwb5600
Vaâ? Ska den bara vara 4cm bred och 11mm tjock??? Det dĂ€r kan nog inte stĂ€mmaâŠDen Ă€r bra mycket mindre Ă€n gwg-1000
DIMENSIONS
45.9 x 40.4 x 11.0
Gwg-1000
DIMENSIONS
59.5 x 56.1 x 18.0mm
Mudmaster blir till MudmistressVaâ? Ska den bara vara 4cm bred och 11mm tjock??? Det dĂ€r kan nog inte stĂ€mmaâŠ
âŠ. den dĂ€r julgranen och kronan (igen!) avtĂ€nde mig direkt
SĂ€kert inte stĂ€mmer. Vi fĂ„r se nĂ€r det blir officiellt. Den ser i alla fall mindre ut Ă€n gwg-1000.Vaâ? Ska den bara vara 4cm bred och 11mm tjock??? Det dĂ€r kan nog inte stĂ€mmaâŠ
MudwifeMudmaster blir till Mudmistress
⊠och vad Àr nytt? - bezel och band⊠för 8000kr?Har lite svÄrt med designen pÄ gwg-2000, men att den var mindre var ju riktigt trist. Jag gillar min gwg-1000 Ä den manliga storleken och vikten, sÄ det blir inget byte för min del.
All hail GWG-1000
Den ska man ha ja.Jag gÄr pÄ den hÀr istÀllet
NÀr jag hÀvt mitt eget köpstopp