• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Riktiga bilder pÄ nya GWG-2000.
gwg 2000 - 2.jpg
gwg 2000 - 3.jpg
gwg 2000 - 1.jpg

NÀ. Tycker som sagt att julgranen och timvisaren Àr mÀrkliga. Timvisaren ser ut som ett spetsigt *llon.
Och de dÀr horisontella linjerna som syns över hela tavlan Àr det solar-panelen?
HÄller hÄrt i min GWG-1000.

Jo jag sÄg den, men Àr blÄa tomaten nÄgot att lita pÄ dÄ? Aldrig hört eller sett de tidigare
Ingen större fara, har bestĂ€llt dĂ€rfrĂ„n nĂ„n gĂ„ng utan problem 👍

HÀr Àr en pÄ Bukten jag oxÄ handlat av med gott resultat :)

Och en till Buktare som har bra betyg , men som jag inte handlat av sjĂ€lv.. 😉

Krona och knappskydden menar jag. Ja, det Àr en bra uppgradering materialmÀssigt iaf.
GWG-1000 har ocksĂ„ krona och knappskydd i metall. 🙂 Gillar inte metall bezel pĂ„ 2000. Den tĂ„l inte lika mycket stryk som en resin bezel och Ă€r svĂ„rt att byta ut. Jag har fortfarande inte sett metall bezel till A1000 frog till salu nĂ„gonstans tex.

GWG-1000 har ocksĂ„ krona och knappskydd i metall. 🙂 Gillar inte metall bezel pĂ„ 2000. Den tĂ„l inte lika mycket stryk som en resin bezel och Ă€r svĂ„rt att byta ut. Jag har fortfarande inte sett metall bezel till A1000 frog till salu nĂ„gonstans tex.

Wut, kronan pÄ GWG 1000 Àr ju i plast? MÄste kolla en gÄng till sen. Knappskydden ser lite maffigare ut pÄ GW 2k.
ErsÀttningsbezel i metall lÀr ju vara vÀldigt mkt dyrare ocksÄ.

Wut, kronan pÄ GWG 1000 Àr ju i plast? MÄste kolla en gÄng till sen. Knappskydden ser lite maffigare ut pÄ GW 2k.
ErsÀttningsbezel i metall lÀr ju vara vÀldigt mkt dyrare ocksÄ.
Knappskydd Àr samma det Àr bara mer synlig (oskyddad) pÄ 2000. ang. Bezel sÄ vet man inte om det gÄr att fÄ tag i ens. Jag har fortfarande inte sett bezel till A1000 Frogman tex.

Snabbt Àrende pÄ lunchen idag som behövde hinnas med.
20210915_120102.jpg

Vad fanns dÀr inne dÄ?
20210915_120436.jpg
20210915_120541.jpg

Trevlig!
Första intryck: lĂ€tt! AvsevĂ€rt mycket mjukare armband Ă€n jag hade trott! Den hĂ€r fĂ„r ju nĂ€stan klassas som bekvĂ€m! 😂
Trodde bandet skulle vara lika stiff som den budget-Mudmaster jag hade förut. SÄ Àr inte fallet!

Tillbaka
Topp