• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Derix

Patek
2-Faktor
Är det nĂ„gon som vet hur den hĂ€r skiljer sig frĂ„n en vanlig trĂ„ksub? Jag fattar inte.
Screenshot_20210923-174601_Chrome.jpg
Aldrig hört talas om den förut. Hittade du den sjÀlv pÄ Casios sida eller frÄn ett forum?
 

ogge81

Omega
LÀgger utan en blÀnkare hÀr och hoppas jag inte bryter nÄgra regler.. Men köpsuget har slagit till och jag skulle gÀrna lÀgga vantarna pÄ en ny g-shock.

Det Ă€r primĂ€rt G-shock x StĂŒssy och Gorillaz collaben jag Ă€r ute efter, hojta gĂ€rna till om ni vill skiljas frĂ„n en innan jag vĂ€nder mig till e-bay.. âœŒđŸ»
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
LÀgger utan en blÀnkare hÀr och hoppas jag inte bryter nÄgra regler.. Men köpsuget har slagit till och jag skulle gÀrna lÀgga vantarna pÄ en ny g-shock.

Det Ă€r primĂ€rt G-shock x StĂŒssy och Gorillaz collaben jag Ă€r ute efter, hojta gĂ€rna till om ni vill skiljas frĂ„n en innan jag vĂ€nder mig till e-bay.. âœŒđŸ»
Vilken av modellerna funderar du pÄ dÄ?
Kan rekommendera om GW-B5600GZ om du vill ha en kompetent fyrkant 👍 :)
IMG_20210220_083749.jpg
 

Derix

Patek
2-Faktor
Vilken av modellerna funderar du pÄ dÄ?
Kan rekommendera om GW-B5600GZ om du vill ha en kompetent fyrkant 👍 :)
IMG_20210220_083749.jpg
Den hÀr Àr ju lite smÄcool annars, typ samma tema.

 

ogge81

Omega
Den hÀr Àr ju lite smÄcool annars, typ samma tema.

As cool! Skickade pm direkt pÄ den och hÄller tummarna att den inte Àr sÄld.
 
Topp