• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jockinho

Patek
2-Faktor
Hur vrider man tillbaka tiden? Har inte tillgÄng till manual just nu.
IMG_20211031_131910.jpg

hĂ„ll in adjust tills det blinkar, tryck pĂ„ mode tills du Ă€r vid tiden. Ändra med knapparna till vĂ€nster, tryck in adjust nĂ€r du Ă€ndrat.
Borde det vara 🙈
 

HSK

Patek
2-Faktor
NĂ„got sĂ„ mycket rĂ„-djĂ€vulskt 😳.... Respekt 👊! Hur mĂ„nga Ă€r de? SĂ€lj av den dĂ€r samlingen och du kan leva som en sultan resten av ditt liv đŸ‘łâ€â™‚ïž! Min 7900 hĂ€lsar 👋!

20211031_140211.jpg
Haha, I wish! Bilden Ă€r tagen frĂ„n en Facebookgrupp men den var för galen för att inte dela vidare. 😁
 

Dan1jel

Panerai
2-Faktor

Wallentin

Breitling
Nu har det blivit mycket gwg-1000 tjat frÄn min sida men behöver experternas hjÀlp hÀr.

Har en GWG-1000 pÄ kroken nu men personen som sÀljer vill ha 4200kr för den. KÀnns lite saftigt eller vad tycker ni? KÀnns som modellen bara blir mer eftertrakad
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Nu har det blivit mycket gwg-1000 tjat frÄn min sida men behöver experternas hjÀlp hÀr.

Har en GWG-1000 pÄ kroken nu men personen som sÀljer vill ha 4200kr för den. KÀnns lite saftigt eller vad tycker ni? KÀnns som modellen bara blir mer eftertrakad
Inte helt off... Dom billigaste verkar gĂ„ för 3500ish.. Allt Ă€r vĂ€l en frĂ„ga om hur snabbt du vill fĂ„ tag i en 😉
 

daniel svensson

Audemars
2-Faktor
Nu har det blivit mycket gwg-1000 tjat frÄn min sida men behöver experternas hjÀlp hÀr.

Har en GWG-1000 pÄ kroken nu men personen som sÀljer vill ha 4200kr för den. KÀnns lite saftigt eller vad tycker ni? KÀnns som modellen bara blir mer eftertrakad
tillgÄng och efterfrÄgan, köpte min ny för under 4000(för ca 2Är sen har jag för mig) men just nu tror jag nypris Àr ca6000.
Beg ligger som @roosterman sÀger frÄn ca 3500 för tillfÀllet
 
Topp