Du fÄr tÀnka pÄ att stÄlpriserna har stigit enormt senaste tidenDet borde vara normala priset pÄ stÄlisarna tycker jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du fÄr tÀnka pÄ att stÄlpriserna har stigit enormt senaste tidenDet borde vara normala priset pÄ stÄlisarna tycker jag.
Fick feeling och bytte till Froggie jag ocksÄ!
Ăven fast jag har fem andra G-shock sĂ„ fĂ„r Ă€ndĂ„ denna mest handledstid
Pst, man kan peta isÀr kubjÀ**en i sina bestÄndsdelar och sen bygga ihop den igen = Problem solvedEh inte sÄ lyckad collab. Idétorka lol.
Och de hade kunnat göra nÄt med bezel + band inte bara tavlan.
Jag kanske bara Àr avis för att jag inte klarar lösa rubiks kub ^^
Ja, de kunde ha gjort lite mer med den. Men jag Àr inte förvÄnad.Eh inte sÄ lyckad collab. Idétorka lol.
Och de hade kunnat göra nÄt med bezel + band inte bara tavlan.
Jag kanske bara Àr avis för att jag inte klarar lösa rubiks kub ^^
Den som lÄg pÄ k&s för nÄgra dagar sedan? Bra prissatt isÄfall.GW7900 idag.
Du fÄr tÀnka pÄ att stÄlpriserna har stigit enormt senaste tiden
Det va det,perfekt lÀge dÄ jag vart nyfiken pÄ denna i flera Är men aldrig blivit köp.Den som lÄg pÄ k&s för nÄgra dagar sedan? Bra prissatt isÄfall.
Det va det,perfekt lÀge dÄ jag vart nyfiken pÄ denna i flera Är men aldrig blivit köp.
Mkt G-Shock över den
Jag gillar den.
MmmmmmmmDu fÄr tÀnka pÄ att stÄlpriserna har stigit enormt senaste tiden
Tack! Risk att den kommer bli för stor pÄ min arm, men för dom pengarna chansar jag gÀrna.
Har ju en -1000, stor men bÀrs bekvÀmtTack! Risk att den kommer bli för stor pÄ min arm, men för dom pengarna chansar jag gÀrna.
Vad har jag missat nu?
En 2000-grejVad har jag missat nu?
Ălskar camo!KvĂ€lls-camo
Tycker personligen att 1000 modellen har en intressantare tavla, men 2000 modellen har ju andra fördelar.Har ju en -1000, stor men bÀrs bekvÀmt
Hör av dig annars
Om du stod och tvekade innan sÄ kommer detta att avgöra det! En rubiks kub pÄ köpet!Jag gillar den.
Medföljer "peta-sönder-kub-verktyg" oxÄ??Om du stod och tvekade innan sÄ kommer detta att avgöra det! En rubiks kub pÄ köpet!
G-Shock U.K. offering free Rubik's Cube with in-store purchase - G-Central G-Shock Fan Site
G-Shock U.K. announced a February 9 release date for the Rubik's Cube x G-Shock GAE-2100RC-1AER collaboration watch with a price of ÂŁ139. Those who purchasewww.g-central.com
FramgÄr ejMedföljer "peta-sönder-kub-verktyg" oxÄ??