AnvÀnd dina hÀnderMedföljer "peta-sönder-kub-verktyg" oxÄ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
AnvÀnd dina hÀnderMedföljer "peta-sönder-kub-verktyg" oxÄ??
Jo, visste att kuben följer med. Det blir nog ett köp.Om du stod och tvekade innan sÄ kommer detta att avgöra det! En rubiks kub pÄ köpet!
G-Shock U.K. offering free Rubik's Cube with in-store purchase - G-Central G-Shock Fan Site
G-Shock U.K. announced a February 9 release date for the Rubik's Cube x G-Shock GAE-2100RC-1AER collaboration watch with a price of ÂŁ139. Those who purchasewww.g-central.com
@Derix , hade fel dÀr... Cuben fÄr man om man köper den frÄn G-Shock butik i London.Jo, visste att kuben följer med. Det blir nog ett köp.
@Derix , hade fel dÀr... Cuben fÄr man om man köper den frÄn G-Shock butik i London.
"Those who purchase the watch in-store at the official London store at 56A Carnaby Street will receive a free G-Shock Rubikâs Cube, while supplies last."
StÄr hÀr ocksÄ "free gift with purchase in store"
Har du samtliga versionerna nu dÄ?Blir nog inga fler köp av G-shock som dem det kÀnns nu, anvÀnder i stort sett bara GWG-1000.
Blir det till att krÀnga ivÀg nÄgot annat dÄ?Blir nog inga fler köp av G-shock som dem det kÀnns nu, anvÀnder i stort sett bara GWG-1000.
Fattas en Kina modell.Har du samtliga versionerna nu dÄ?
Nej, brukar alltid Ängra en försÀljing efter ett tag...Blir det till att krÀnga ivÀg nÄgot annat dÄ?
Det Àr inte mÄnga som har lyckats fÄ den insiktenNej, brukar alltid Ängra en försÀljing efter ett tag...
Haha.. om man Àr desperat. LÀste om en thailÀndare flög till NY och tillbaka för att köpa nya Mayer.
Har sÄlt en del som jag Ängrat och köpt tillbaka de som har varit till salu.Det Àr inte mÄnga som har lyckats fÄ den insikten
Den kommer hon gillaFörhoppningsvis blir damen hemma nöjd med spontanpresenten .
Jag med men kommer den att slÀppas i Europa?Jag gillar den.
Hon tyckte iallafall det var den snyggaste fÀrgen pÄ mini OAKsen . TÀnkte ge henne den ikvÀll men hon skulle tydligen lÀgga sig sÄ fÄr bli imorgon .Den kommer hon gilla
En av @Roosterwife Žs favvosar hÀr
Vet inte, men jag hoppas det.Jag med men kommer den att slÀppas i Europa?
Ăr det ett frieri pĂ„ GHon tyckte iallafall det var den snyggaste fĂ€rgen pĂ„ mini OAKsen . TĂ€nkte ge henne den ikvĂ€ll men hon skulle tydligen lĂ€gga sig sĂ„ fĂ„r bli imorgon .
Haha inte Ă€nnu men borde kanske ta och fria snart .Ăr det ett frieri pĂ„ G
FrĂ„gan Ă€r ju hur mycket funktionsanvĂ€ndande som ingĂ„r i den batteritiden?Ăr det nĂ„gon som hunnit fĂ„ batteitorsk pĂ„ sin GG-B100? Min svarta Ă€r 2,5 Ă„r och tickar pĂ„ för fullt. Casio anger ju 2 Ă„rs batteritid, men som vi vet Ă€r det angett med tilltagen sĂ€kerhetsmarginaler. Vore kul att veta faktiskt batteritid.
Men jag misstĂ€nker att modellen Ă€r för ânyâ för att det ska ha blivit batteribyte för nĂ„gon?
Ăr typ OWG med denna för tillfĂ€llet. Har tappat bytessuget rejĂ€lt, hoppas det Ă€r övergĂ„ende.
AllmÀn uppsnyggning eller ska den byta fÀrg ?Bilden Àr visserligen frÄn i tisdags men klockan ligger kvar isÀrplockad i vÀntan pÄ brevbÀraren.
DĂ„ Ă€r du med pĂ„ OWGM med andra ord?Ăr det nĂ„gon som hunnit fĂ„ batteitorsk pĂ„ sin GG-B100? Min svarta Ă€r 2,5 Ă„r och tickar pĂ„ för fullt. Casio anger ju 2 Ă„rs batteritid, men som vi vet Ă€r det angett med tilltagen sĂ€kerhetsmarginaler. Vore kul att veta faktiskt batteritid.
Men jag misstĂ€nker att modellen Ă€r för ânyâ för att det ska ha blivit batteribyte för nĂ„gon?
Ăr typ OWG med denna för tillfĂ€llet. Har tappat bytessuget rejĂ€lt, hoppas det Ă€r övergĂ„ende.
Den ska fÄ byta fÀrg. Jag hade tur nÀr jag gick igenom forumet och hittade en gul strap som lÄg ute till försÀljning 2019 men som inte verkade bli sÄld. Ett PM senare visade det sig att den mycket riktigt lÄg och samlade damm och vips sÄ var affÀren klar och nu vÀntar vi bÄda otÄligt pÄ paketetAllmÀn uppsnyggning eller ska den byta fÀrg ?