• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Om du stod och tvekade innan sÄ kommer detta att avgöra det! En rubiks kub pÄ köpet! :woot::woot::woot:
1643214597982.png

Jo, visste att kuben följer med. Det blir nog ett köp. 🙂

Jo, visste att kuben följer med. Det blir nog ett köp. 🙂
@Derix , hade fel dĂ€r... Cuben fĂ„r man om man köper den frĂ„n G-Shock butik i London. đŸ˜„đŸ˜ą

"Those who purchase the watch in-store at the official London store at 56A Carnaby Street will receive a free G-Shock Rubik’s Cube, while supplies last."

StÄr hÀr ocksÄ "free gift with purchase in store"
Screenshot_20220126-121154.jpg

Är det nĂ„gon som hunnit fĂ„ batteitorsk pĂ„ sin GG-B100? Min svarta Ă€r 2,5 Ă„r och tickar pĂ„ för fullt. Casio anger ju 2 Ă„rs batteritid, men som vi vet Ă€r det angett med tilltagen sĂ€kerhetsmarginaler. Vore kul att veta faktiskt batteritid.
Men jag misstĂ€nker att modellen Ă€r för ”ny” för att det ska ha blivit batteribyte för nĂ„gon?

Är typ OWG med denna för tillfĂ€llet. Har tappat bytessuget rejĂ€lt, hoppas det Ă€r övergĂ„ende.
FBFEDDC5-04E2-4D89-9E73-701CE2670CB3.jpeg

Är det nĂ„gon som hunnit fĂ„ batteitorsk pĂ„ sin GG-B100? Min svarta Ă€r 2,5 Ă„r och tickar pĂ„ för fullt. Casio anger ju 2 Ă„rs batteritid, men som vi vet Ă€r det angett med tilltagen sĂ€kerhetsmarginaler. Vore kul att veta faktiskt batteritid.
Men jag misstĂ€nker att modellen Ă€r för ”ny” för att det ska ha blivit batteribyte för nĂ„gon?

Är typ OWG med denna för tillfĂ€llet. Har tappat bytessuget rejĂ€lt, hoppas det Ă€r övergĂ„ende.
FrÄgan Àr ju hur mycket funktionsanvÀndande som ingÄr i den batteritiden?
Och om man dĂ„ "bara" anvĂ€nder den som klocka, borde ju den öka markantđŸ€”
RÄkade klicka hem GG-B nr tvÄ igÄr... :bag:

DĂ„ Ă€r du med pĂ„ OWGM med andra ord? 😊

AllmÀn uppsnyggning eller ska den byta fÀrg ? :)
Den ska fĂ„ byta fĂ€rg. Jag hade tur nĂ€r jag gick igenom forumet och hittade en gul strap som lĂ„g ute till försĂ€ljning 2019 men som inte verkade bli sĂ„ld. Ett PM senare visade det sig att den mycket riktigt lĂ„g och samlade damm och vips sĂ„ var affĂ€ren klar och nu vĂ€ntar vi bĂ„da otĂ„ligt pĂ„ paketet 😄

Tillbaka
Topp