• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Vad sĂ€ger experterna? Är den för stor för min taniga handled? đŸ€·

Gshock GW-B5600BC-1 Ber. 43,4 mm

20220127_102138.jpg

Den Ă€r bara för stor om du inte knĂ€pper bandet 😁
Grymt jĂ€kla skön klocka med kombilĂ€nken 😍
Jag Ă€r van vid 39-40 klockor. Denna kĂ€nns dock mindre tack vare den rektangulĂ€ra formen tror jag. Men att casio inte lĂ€mnat deras fasta bandhorn som gör lĂ€ngden till galna 60mm, samt skapar mindre klockor Ă€n alla bastanta Gshocks, det Ă€r för mig ett mysterium đŸ€·

Jag Ă€r van vid 39-40 klockor. Denna kĂ€nns dock mindre tack vare den rektangulĂ€ra formen tror jag. Men att casio inte lĂ€mnat deras fasta bandhorn som gör lĂ€ngden till galna 60mm, samt skapar mindre klockor Ă€n alla bastanta Gshocks, det Ă€r för mig ett mysterium đŸ€·
DĂ„ mĂ„ste du vĂ€l minst köra pĂ„ bĂ„da armarna för att reda ut det? 😉

Tycker den sitter bra pÄ din arm i alla fall!

Senast Àndrad:
En G-shock ska ju vara bastant ;)
Har du provat GA-2100 alternativt GMA-S2100 Casioaks?

Vad sĂ€ger experterna? Är den för stor för min taniga handled? đŸ€·

Gshock GW-B5600BC-1 Ber. 43,4 mm

20220127_102138.jpg

NejdÄ! Ser bra ut det dÀr. DÀremot har jag aldrig förstÄtt valet att ha klockan sÄ lÄngt ner. Min sitter alltid vÀl ovanför knölen. Kanske beror det pÄ att jag har en ganska stor knöl eller att jag inte kan böja handleden om klockan sitter dÀr nere. Automatiskt stÄl pÄ för tillfÀllet sÄ fÄr Äterkomma med bild.

NÄgon som har info om nÀr denna slÀpps?
7D0BFEE3-7086-44BE-86A5-FD40BD29B0BC.png
Den slÀpptes 2018.. Modellen heter GMW-B5000D :)
Finns nya för ca 4500.
Begagnade frÄn 3500 upp mot 4000.
Ny:

Beg:

Den slÀpptes 2018.. Modellen heter GMW-B5000D :)
Finns nya för ca 4500.
Begagnade frÄn 3500 upp mot 4000.
Ny:

Beg:
Runt 4k för en ny.

Tillbaka
Topp