Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Klart @Aros Àr med!DÄ Àr du med pÄ OWGM med andra ord?
Den Ă€r bara för stor om du inte knĂ€pper bandetVad sĂ€ger experterna? Ăr den för stor för min taniga handled?
Gshock GW-B5600BC-1 Ber. 43,4 mm
Jag Àr van vid 39-40 klockor. Denna kÀnns dock mindre tack vare den rektangulÀra formen tror jag. Men att casio inte lÀmnat deras fasta bandhorn som gör lÀngden till galna 60mm, samt skapar mindre klockor Àn alla bastanta Gshocks, det Àr för mig ett mysteriumDen Àr bara för stor om du inte knÀpper bandet
Grymt jÀkla skön klocka med kombilÀnken
DÄ mÄste du vÀl minst köra pÄ bÄda armarna för att reda ut det?Jag Àr van vid 39-40 klockor. Denna kÀnns dock mindre tack vare den rektangulÀra formen tror jag. Men att casio inte lÀmnat deras fasta bandhorn som gör lÀngden till galna 60mm, samt skapar mindre klockor Àn alla bastanta Gshocks, det Àr för mig ett mysterium
En G-shock ska ju vara bastantJag Àr van vid 39-40 klockor. Denna kÀnns dock mindre tack vare den rektangulÀra formen tror jag. Men att casio inte lÀmnat deras fasta bandhorn som gör lÀngden till galna 60mm, samt skapar mindre klockor Àn alla bastanta Gshocks, det Àr för mig ett mysterium
NejdĂ„! Ser bra ut det dĂ€r. DĂ€remot har jag aldrig förstĂ„tt valet att ha klockan sĂ„ lĂ„ngt ner. Min sitter alltid vĂ€l ovanför knölen. Kanske beror det pĂ„ att jag har en ganska stor knöl eller att jag inte kan böja handleden om klockan sitter dĂ€r nere. Automatiskt stĂ„l pĂ„ för tillfĂ€llet sĂ„ fĂ„r Ă„terkomma med bild.Vad sĂ€ger experterna? Ăr den för stor för min taniga handled?
Gshock GW-B5600BC-1 Ber. 43,4 mm
Har redan anmÀlt mig med denna jaDÄ Àr du med pÄ OWGM med andra ord?
Blev ju bra det dÀrSÄdÀr. Bandet justerat och porrljuset tÀnt!
Upp med lÀdret!fick nyss mail att jag ej "vann" en mother g-shock..
ledsen pÄg hÀr
Ăr det inte en helt vanlig GMW-B5000D?NĂ„gon som har info om nĂ€r denna slĂ€pps?
Den slÀpptes 2018.. Modellen heter GMW-B5000DNÄgon som har info om nÀr denna slÀpps?
Runt 4k för en ny.Den slÀpptes 2018.. Modellen heter GMW-B5000D
Finns nya för ca 4500.
Begagnade frÄn 3500 upp mot 4000.
Ny:
Casio G-Shock GMW-B5000D-1 Full Metal
Vi Àr officiell ÄterförsÀljare auktoriserad av G-ShockTvÄ Ärs internationell garantiLevereras i originalförpackningwww.klockmagasinet.com
Beg:
Avslutad - Casio GMW-B5000D-1ER
Casio GMW-B5000D StÄlis square. Köpt pÄ KlockmÀster 23/1. Enbart provad en eftermiddag i hemmet. SÄledes som ny, inga mÀrken. Nyskick. FörsÀkrad 12 mÄnader. Fullset samt g-shock-pÄse. AnvÀnder ej klockan SÄ lÀnge annonsen finns kvar sÄ skicket hÄller sig nytt! Listpris 6000. 4000 kr inkl valfri...klocksnack.se
aldrig i livet!!Upp med lÀdret!
𧞠Officiella G-ShocktrÄden
En vĂ€n visade positivt pĂ„ snabbtest och negativt via pcr mĂ€rkligt đ€ För mig var det tvĂ€rtom đklocksnack.se
Upp med lÀdret!
𧞠Officiella G-ShocktrÄden
En vĂ€n visade positivt pĂ„ snabbtest och negativt via pcr mĂ€rkligt đ€ För mig var det tvĂ€rtom đklocksnack.se
dom hade ju dragning av "lotterna" imorse
Ăh, det kommer fler Squares. TĂ€nk pĂ„ att 40-Ă„rsjubileumet börjar nĂ€rma sigdom hade ju dragning av "lotterna" imorse
dom reserverade cashen pÄ kortet ifall man vann en...
har ju 2 styckna 35 Ă„rs squares pĂ„ ingĂ„ng och en 30 Ă„rs...Ăh, det kommer fler Squares. TĂ€nk pĂ„ att 40-Ă„rsjubileumet börjar nĂ€rma sig
Var har du ropat hem dem ifrÄn?har ju 2 styckna 35 Ärs squares pÄ ingÄng och en 30 Ärs...
borde sluta nu förÀns de spÄrar totalt
har jubileumsmodellerna samma gummi som vanliga 5000 modellen har?
SpÄra ur o spÄra ur..... SÀg till nÀr du har en sisÄdÀr 80 stycken Gs liggandehar ju 2 styckna 35 Ärs squares pÄ ingÄng och en 30 Ärs...
borde sluta nu förÀns de spÄrar totalt
har jubileumsmodellerna samma gummi som vanliga 5000 modellen har?