• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Var har du ropat hem dem ifrÄn? :)
hittade en sneekersbutik ifrÄn HK pÄ nÀtet som hade tvÄ nya 35or i lager

skulle egentligen bara ha en men jag knep bÄda ...
lite över 2k per klocka Àr rÀtt skapligt

sen prutade jag ner en ny 30a pÄ ebay grymt mycket en sen kvÀll nÀr man hade lite för mycket fritid :nailbiting:

1643296609419.png

Letar 40-Ärspresent till en fellow klocknörd. Han har dock av nÄgon outgrundlig anledning ingen G-Shock (Ànnu). Jag tÀnkte rÄda bot pÄ detta genom ett köp och hade gÀrna tagit emot tips pÄ g-shocks. Budgeten Àr dock rÀtt tajt, typ 1-1500kr.
Han Àlskar Rick & Morty och det finns ju en limited edition med just dem. Ingen som sitter pÄ en sÄn hÀr pÄ KS??
Men alla idéer mottas tacksamt, Àven begagnat.

Letar 40-Ärspresent till en fellow klocknörd. Han har dock av nÄgon outgrundlig anledning ingen G-Shock (Ànnu). Jag tÀnkte rÄda bot pÄ detta genom ett köp och hade gÀrna tagit emot tips pÄ g-shocks. Budgeten Àr dock rÀtt tajt, typ 1-1500kr.
Han Àlskar Rick & Morty och det finns ju en limited edition med just dem. Ingen som sitter pÄ en sÄn hÀr pÄ KS??
Finns mig veterligen ingen pÄ forumet. GÄr att hitta för 170$ plus frakt, tull och moms :confused:

gw-m5610u borde funka

gw-m5610u borde funka
Ja alltsÄ den klockan har ALLT. Jag har den som beater (inte U-varianten) och det Àr svÄrt att vara missnöjd med den. Ett mycket bra förslag!

Tillbaka
Topp