Sprillans ny 5000U! JÀvlar vad bra det hÀr band-/boettmaterialet Àr! FÄr ju 5610 att kÀnnas som en swatch.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har haft ett par stycke, av den, med min smala handled satt den med lĂ€nk klart bĂ€st.Vad Ă€r panelens Ă„sikter om den ânyaâ analoga Frogman? Har varit frĂ„nvarande ett tag sĂ„ Ă€r tacksam för Ă„sikter. Som jag förstĂ„r det finns det rĂ€tt mĂ„nga varianter nu ocksĂ„. Bilden Ă€r bara ett exempel. Hade den tidigare digitala varianten, men den sĂ„ldes tyvĂ€rr.
![]()
Ja jag fick hem min i veckan nu ocksÄ, skit nöjd. Saknar den mÄste köra den igen snart.. fasen att jag valde gw9400 nu nÀr Square suget komSprillans ny 5000U! JÀvlar vad bra det hÀr band-/boettmaterialet Àr! FÄr ju 5610 att kÀnnas som en swatch.
![]()
Turat har jag gjort ett antal gÄnger i mitt liv..Checkat in pÄ hotellet....![]()
Att tura Àr fan finkultur....Turat har jag gjort ett antal gÄnger i mitt liv..![]()
Gillade det bÀttre för, dÄ var det mer charm och lite mindre storlek pÄ bÄtarna..Att tura Àr fan finkultur....
Tycker att de Ă€r riktigt fina. De Ă€r bekvĂ€mare att bĂ€ra Ă€n D1000 frogs, men har inte lika mĂ„nga funktioner. FunktionsmĂ€ssig sĂ„ likar de ganska mycket MTG/MRG. HĂ€r Ă€r mina favoriter.Vad Ă€r panelens Ă„sikter om den ânyaâ analoga Frogman? Har varit frĂ„nvarande ett tag sĂ„ Ă€r tacksam för Ă„sikter. Som jag förstĂ„r det finns det rĂ€tt mĂ„nga varianter nu ocksĂ„. Bilden Ă€r bara ett exempel. Hade den tidigare digitala varianten, men den sĂ„ldes tyvĂ€rr.
![]()
Den hade jag oxÄ span pÄ , men gjorde samma som du, glömde/missa den...Skit hade span pÄ denna men glömde bort annonsen![]()
![]()
Kan vara min gamla sÄ den har nog @roosterman haft ett tag. Riktigt snygg faktiskt!Snygg Àr den dÀr inskaffad nyligen?
- Coola klockor, fina bilderTycker att de Àr riktigt fina. De Àr bekvÀmare att bÀra Àn D1000 frogs, men har inte lika mÄnga funktioner. FunktionsmÀssig sÄ likar de ganska mycket MTG/MRG. HÀr Àr mina favoriter.
![]()
![]()
Köpte av @Daion för ett Är sen(?) caKan vara min gamla sÄ den har nog @roosterman haft ett tag. Riktigt snygg faktiskt!
TÀnk dej du och jag i en tratt duellDen hade jag oxÄ span pÄ , men gjorde samma som du, glömde/missa den...
JÀkligt bra pris gick den för oxÄ tyvÀrr....![]()
Ja Ebay priserna Àr inte kul, en dw 5000C som ligger pÄ 26000 spÀnn Àr ju inte ks prisDen hÀr Àr ju rÀtt intressant. Inget KS pris, men billigare Àn de pÄ Ebay.
![]()
Ăr de limited med de bandet?MĂ„ngsidig. Men bandet med kolfiber Ă€r styvare Ă€n vanliga band.
![]()
Ăr de limited med de bandet?
Jaha okej dÄ Àr jag medNÀ, men Japan domestic. Inte vÀrt den dyrare pengen imo.
Blir det till att Äka lite Saab idag i fulvÀdret?Lite fÀrg i det grÄa vÀdret
![]()
@Roosterwife 's röding stod i vÀgen nÀr jag skulle hÀmta in tidningen. Men man vet aldrigBlir det till att Äka lite Saab idag i fulvÀdret?
Ett av mina bÀsta barnaminnen var nÀr vi hyrde en Toppola nÀr jag liten grabb. Om det blir lÄngtur med er Toppola till Norge sÄ fÄr ni hÀlsa pÄ!
Det blir en runda till TrollhÀttan om tvÄ veckor, det Àr lÀngsta planerade just nu , men blir det en Norgetrip sÄ tjoar jag tillEtt av mina bÀsta barnaminnen var nÀr vi hyrde en Toppola nÀr jag liten grabb. Om det blir lÄngtur med er Toppola till Norge sÄ fÄr ni hÀlsa pÄ!