• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Sprillans ny 5000U! JÀvlar vad bra det hÀr band-/boettmaterialet Àr! FÄr ju 5610 att kÀnnas som en swatch.

DSC07269 (2).jpg

Vad Ă€r panelens Ă„sikter om den ”nya” analoga Frogman? Har varit frĂ„nvarande ett tag sĂ„ Ă€r tacksam för Ă„sikter. Som jag förstĂ„r det finns det rĂ€tt mĂ„nga varianter nu ocksĂ„. Bilden Ă€r bara ett exempel. Hade den tidigare digitala varianten, men den sĂ„ldes tyvĂ€rr.
D1D5A740-051A-4DCC-BC78-3019BC5B183B.jpeg
Har haft ett par stycke, av den, med min smala handled satt den med lÀnk klart bÀst.
Nu Àr alla frogman sÄlda och jag hÄller pÄ med en exit frÄn G-shock.

Senast Àndrad:
Vad Ă€r panelens Ă„sikter om den ”nya” analoga Frogman? Har varit frĂ„nvarande ett tag sĂ„ Ă€r tacksam för Ă„sikter. Som jag förstĂ„r det finns det rĂ€tt mĂ„nga varianter nu ocksĂ„. Bilden Ă€r bara ett exempel. Hade den tidigare digitala varianten, men den sĂ„ldes tyvĂ€rr.
D1D5A740-051A-4DCC-BC78-3019BC5B183B.jpeg
Tycker att de Àr riktigt fina. De Àr bekvÀmare att bÀra Àn D1000 frogs, men har inte lika mÄnga funktioner. FunktionsmÀssig sÄ likar de ganska mycket MTG/MRG. HÀr Àr mina favoriter.
IMG_20220522_005856_537.jpg

download (25).jpeg

Nu har denna suttit pĂ„ i ett par dagar! Funkar finfint den med men jag saknade 1000h tidtagning (GD-350) hĂ€romdagen nĂ€r jag skulle klocka hur lĂ€nge jĂ€sten till min TĂŒska Bocköl stod pĂ„ förkultivering. Det blev ca 2 dygn men GW-7900 gav upp efter 24h.
1A7B92CE-1795-427B-96F1-0C41FE6DF952.jpeg

Tillbaka
Topp