• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Just hemkommen frÄn ett ben och bröst pass. Nu diskar jag tank
DSC_3314.JPG

Har en dröm att fÄ tag i en DW 5000C 1A eller 1B med 240 modulen. Men Àr det kört att fÄ tag i nÄn som inte tömmer hela bankontot? Ebay Àr ju inte kul nÀr man ser priserna de begÀr. Finns det nÄn lycklig Àgare i trÄden hÀr?
Screenshot_20220528-122757.png

Har en dröm att fÄ tag i en DW 5000C 1A eller 1B med 240 modulen. Men Àr det kört att fÄ tag i nÄn som inte tömmer hela bankontot? Ebay Àr ju inte kul nÀr man ser priserna de begÀr. Finns det nÄn lycklig Àgare i trÄden hÀr?
Ja, dom börjar bli riktigt dyra tyvĂ€rr. Det verkar bara vara jag och @Haugesund som postar originalet hĂ€r. Men du har inte funderat pĂ„ nĂ„gon annan vintage fyrkant för att stilla begĂ€ret sĂ„ lĂ€nge? Finns ju trots allt ett gĂ€ng att vĂ€lja bland. 😊
IMG_20220528_143621.jpg

Ja, dom börjar bli riktigt dyra tyvĂ€rr. Det verkar bara vara jag och @Haugesund som postar originalet hĂ€r. Men du har inte funderat pĂ„ nĂ„gon annan vintage fyrkant för att stilla begĂ€ret sĂ„ lĂ€nge? Finns ju trots allt ett gĂ€ng att vĂ€lja bland. 😊
IMG_20220528_143621.jpg
Jo sÄg ju en pÄ Tradera förra veckan va vÀl en 5600C? Tror jag, den som var med i filmen Speed. Va ju jÀkla fint vintage skick. NÄgra bra tips pÄ fler vintage fyrkanter som Àr billigare Àn den första utgÄvan?

Jo sÄg ju en pÄ Tradera förra veckan va vÀl en 5600C? Tror jag, den som var med i filmen Speed. Va ju jÀkla fint vintage skick. NÄgra bra tips pÄ fler vintage fyrkanter som Àr billigare Àn den första utgÄvan?

Jag har en gÄng i tiden gjort en lista pÄ dom jag vet. Finns kanske fler Àn sÄ.
Formatteringen blir tyvÀrr helt fucked up och man fÄr inte ladda upp en text-bilaga sÄ du fÄr copy-paste till en editor med "monospace font" sÄ blir det rÀtt.

Edit, nej forumet tog Ă€ven bort alla "onödiga" blanktecken sĂ„ det blev olĂ€sbart. 😒

Laddade upp listan hÀr:

Edit: Ser knasigt ut i min telefon ÀndÄ. Ser ok ut pÄ en laptop/pc med lite större skÀrm.
Denna annonsen va de jag syfta pÄ i tidigare inlÀgg, fasen alltsÄ den gick ju sÄ billigt attans

Denna annonsen va de jag syfta pÄ i tidigare inlÀgg, fasen alltsÄ den gick ju sÄ billigt attans
Oj jisses. Tror aldrig jag betalat mindre Ă€n typ 3k för nĂ„gon av mina vintage squares. Köp dyrt, sĂ€lj billigt - min melodi! đŸ˜‚đŸ€Ł

Har moddat min första G! Denna GW-B5600 har nu positiv display och Àr minst tio gÄnger lÀttare att lÀsa av. Det strulade lite lÀngs vÀgen men @L&W och andra snÀlla personer pÄ WUS har guidat mig vidare.

NÄgon som gett sig pÄ att modda en GW9400 till positiv display?

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp