Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Skönt att du fick ordning pÄ den. Brukar vara de 2 lÄnga gummikontakter bakom LCD som strular.Har moddat min första G! Denna GW-B5600 har nu positiv display och Àr minst tio gÄnger lÀttare att lÀsa av. Det strulade lite lÀngs vÀgen men @L&W och andra snÀlla personer pÄ WUS har guidat mig vidare.
![]()
Ja, dom börjar bli riktigt dyra tyvÀrr. Det verkar bara vara jag och @Haugesund som postar originalet hÀr. Men du har inte funderat pÄ nÄgon annan vintage fyrkant för att stilla begÀret sÄ lÀnge? Finns ju trots allt ett gÀng att vÀlja bland.Har en dröm att fÄ tag i en DW 5000C 1A eller 1B med 240 modulen. Men Àr det kört att fÄ tag i nÄn som inte tömmer hela bankontot? Ebay Àr ju inte kul nÀr man ser priserna de begÀr. Finns det nÄn lycklig Àgare i trÄden hÀr?
Jo sÄg ju en pÄ Tradera förra veckan va vÀl en 5600C? Tror jag, den som var med i filmen Speed. Va ju jÀkla fint vintage skick. NÄgra bra tips pÄ fler vintage fyrkanter som Àr billigare Àn den första utgÄvan?Ja, dom börjar bli riktigt dyra tyvÀrr. Det verkar bara vara jag och @Haugesund som postar originalet hÀr. Men du har inte funderat pÄ nÄgon annan vintage fyrkant för att stilla begÀret sÄ lÀnge? Finns ju trots allt ett gÀng att vÀlja bland.
![]()
Mycket fina square:s dÀrJa, dom börjar bli riktigt dyra tyvÀrr. Det verkar bara vara jag och @Haugesund som postar originalet hÀr. Men du har inte funderat pÄ nÄgon annan vintage fyrkant för att stilla begÀret sÄ lÀnge? Finns ju trots allt ett gÀng att vÀlja bland.
![]()
Jo sÄg ju en pÄ Tradera förra veckan va vÀl en 5600C? Tror jag, den som var med i filmen Speed. Va ju jÀkla fint vintage skick. NÄgra bra tips pÄ fler vintage fyrkanter som Àr billigare Àn den första utgÄvan?
Mycket fina square:s dÀr![]()
Denna annonsen va de jag syfta pÄ i tidigare inlÀgg, fasen alltsÄ den gick ju sÄ billigt attansLaddade upp listan hÀr:
Edit: Ser knasigt ut i min telefon ÀndÄ. Ser ok ut pÄ en laptop/pc med lite större skÀrm.
Oj jisses. Tror aldrig jag betalat mindre Àn typ 3k för nÄgon av mina vintage squares. Köp dyrt, sÀlj billigt - min melodi!Denna annonsen va de jag syfta pÄ i tidigare inlÀgg, fasen alltsÄ den gick ju sÄ billigt attans
Casio klockor | Köp & sÀlj begagnat & oanvÀnt pÄ Tradera
Köp och sÀlj Casio klockor enkelt och hÄllbart pÄ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvÀnda saker pÄ Sveriges största cirkulÀra marknadsplatswww.tradera.com
Den dÀr grÀmer mig som fasen den hade schysst anvÀnt skick ocksÄOj jisses. Tror aldrig jag betalat mindre Àn typ 3k för nÄgon av mina vintage squares. Köp dyrt, sÀlj billigt - min melodi!![]()
Att du var en sÄn artist anade man intePreppar inför mors dag
![]()
Hoppas att min mamma blir gladAtt du var en sÄn artist anade man inte![]()
Har en liggandes som kansler kan vandra vidare.Denna annonsen va de jag syfta pÄ i tidigare inlÀgg, fasen alltsÄ den gick ju sÄ billigt attans
Casio klockor | Köp & sÀlj begagnat & oanvÀnt pÄ Tradera
Köp och sÀlj Casio klockor enkelt och hÄllbart pÄ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvÀnda saker pÄ Sveriges största cirkulÀra marknadsplatswww.tradera.com
Har moddat min första G! Denna GW-B5600 har nu positiv display och Àr minst tio gÄnger lÀttare att lÀsa av. Det strulade lite lÀngs vÀgen men @L&W och andra snÀlla personer pÄ WUS har guidat mig vidare.
HoppsanHar en liggandes som kansler kan vandra vidare.![]()