Vad Àr de dÀr för refschysst skick. NÀr va den igÄng senast?Jag har det hÀr liket om nÄgon Àr intresserad
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad Àr de dÀr för refschysst skick. NÀr va den igÄng senast?Jag har det hÀr liket om nÄgon Àr intresserad
![]()
Vet inte, jag har inte brytt mig om att byta batteri.Vad Àr de dÀr för refschysst skick. NÀr va den igÄng senast?
Nu ryker mjölkpengarnaNu kommer de gamla fyrkanterna fram![]()
Nu blir de att vÀnta pÄ nÀsta mjölklikvid... Den rök som sagt. Priset gÄr ju upp 51,5 öre per liter i juni nu vilket Àr en rekordökning kan gÄ Ät till foder, diesel och gshocksNu ryker mjölkpengarna![]()
BestÀllt mina hos Relojesdemoda. SlÀpps den1/6.Har ni sett nya Ga-B2100 pÄ nÄn svensk sida Ànnu? SÄg att Zalando hade.
![]()
Mera G-shocks till folket i allmÀnhet och bönder i synnerhet....Nu blir de att vÀnta pÄ nÀsta mjölklikvid... Den rök som sagt. Priset gÄr ju upp 51,5 öre per liter i juni nu vilket Àr en rekordökning kan gÄ Ät till foder, diesel och gshocks
Har du inte tagit bort skyddsplast pÄ baklocket Àn?
Som en Rolex, skyddsplasten sitter kvarHar du inte tagit bort skyddsplast pÄ baklocket Àn?![]()
Haha, sÄ jÀkla coolt. Jag vet att vi skojat om det förut, jag kommer alltid att tÀnka pÄ radioaktivitet och Fallout-spelserien nÀr jag ser den dÀr.SjÀlvlys Àr fasen kul
![]()
Jag tÀnker Tiberium frÄn Command & ConquerHaha, sÄ jÀkla coolt. Jag vet att vi skojat om det förut, jag kommer alltid att tÀnka pÄ radioaktivitet och Fallout-spelserien nÀr jag ser den dÀr.![]()
Dom flesta DW-5600 passar Àven till GW-B5600.NÀr jag ser de olika fÀrgerna pÄ skalen sÄ har jag lust att skaffa nya skal till ett par av mina G-shocks. UrsÀkta om jag stÀllt denna frÄga förut men:
Ăr skalen mellan alla 5600 modeller utbytbara mellan varandra? Funderar ocksĂ„ pĂ„ att byta mellan min svarta 9400 med positiv skĂ€rm och den röda med negativ skĂ€rm.
Och behövs det nÄt specialverktyg för det?
Grattis till en vĂ€ldans trevlig första GTestade polarens casioak och klickade hem en direkt dĂ€rpĂ„, min första G-Shock! Dock min kompis pĂ„ bilden, min kommer om ett par dagarâŠ
Har sökt lite men fann egentligen inga svar: Vart köper man enklast stÄlkit till en sÄdan (AP homage)? Eller Ànnu bÀttre, Àr det nÄgon hÀr som har ett som inte anvÀnds?
![]()
NÀr jag ser de olika fÀrgerna pÄ skalen sÄ har jag lust att skaffa nya skal till ett par av mina G-shocks. UrsÀkta om jag stÀllt denna frÄga förut men:
Ăr skalen mellan alla 5600 modeller utbytbara mellan varandra? Funderar ocksĂ„ pĂ„ att byta mellan min svarta 9400 med positiv skĂ€rm och den röda med negativ skĂ€rm.
Och behövs det nÄt specialverktyg för det?
De dÀr blev ju cooltTack för hjÀlpen!
Detta var ju enklare Àn jag trodde!
Kul att experimentera lite.
![]()
![]()
![]()
Jag upptÀckte dock plötsligt en liten lös bit som jag inte vet var den satt. Hittar inte att det saknas nÄn bit...
![]()
Testade polarens casioak och klickade hem en direkt dĂ€rpĂ„, min första G-Shock! Dock min kompis pĂ„ bilden, min kommer om ett par dagarâŠ
Har sökt lite men fann egentligen inga svar: Vart köper man enklast stÄlkit till en sÄdan (AP homage)? Eller Ànnu bÀttre, Àr det nÄgon hÀr som har ett som inte anvÀnds?
![]()
SÄ Àr de alltid jag har ju missat 2 auktioner senaste veckanTyvÀrr missade du mina auktioner pÄ tradera precis
Ăr det inte den delen som sitter och skyddar tripple sensorn? Det kan du endast se om du tar av boetten igen.Tack för hjĂ€lpen!
Detta var ju enklare Àn jag trodde!
Kul att experimentera lite.
![]()
![]()
![]()
Jag upptÀckte dock plötsligt en liten lös bit som jag inte vet var den satt. Hittar inte att det saknas nÄn bit...
![]()
@Patric JĂr det inte den delen som sitter och skyddar tripple sensorn? Det kan du endast se om du tar av boetten igen.
SÄ Àr de alltid jag har ju missat 2 auktioner senaste veckan![]()