NÄgon som har bestÀllt TVB Àn?
Synd pÄ displayen..
![]()
![]()
![]()
Gillar den starkt! Vad tÀnkte du var synd, negativ display?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÄgon som har bestÀllt TVB Àn?
Synd pÄ displayen..
![]()
![]()
![]()
Lite synd att det Àr inte DLC pÄ denna. Tycker att den ser bra ut med negativ display och orangea detaljer pÄ glaset.NÄgon som har bestÀllt TVB Àn?
Synd pÄ displayen..
![]()
![]()
![]()
Bling-blingArla höjer mjölkpriset
Bonden steppar upp till guuuld![]()
![]()
![]()
![]()
Haffade postchauffören sa nu fÄr du allt va slutblingat för din delBling-bling![]()
NÀr landar första helsvarta stÄlisen dÄ?Haffade postchauffören sa nu fÄr du allt va slutblingat för din del
NÀr mjölkpriset sjunker och allt kÀnns "svart" igenNÀr landar första helsvarta stÄlisen dÄ?![]()
Arla höjer mjölkpriset
Bonden steppar upp till guuuld![]()
![]()
![]()
![]()
Wannabe-GDet hÀr verkar vara ett kap?
https://www.tradera.com/item/1000983/547945953/casio-kollektion-klocka-5434-mcw-100h-
Ok, inte Gshock-brandad men jag tror nog den tÄl att dÀngas i vÀggen.Wannabe-G
Men jÀklar sÄ billig!!![]()
Försöker rensa av innan semestern men det Àr lÀttare sagt Àn gjort nÀr det fortsÀtter att trilla in nytt
![]()
DessvÀrre inga nya klockor.. men det kliar lite i fingrarnaTrilla in nytt som i klockor eller jobb![]()
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂPDessvĂ€rre inga nya klockor.. men det kliar lite i fingrarna![]()
Lickert!Jag har fÄtt en guldklocka av ko-munnen för 25 Är trogen tjÀnst![]()
![]()
Motsvarar vÀl ungefÀr att @roosterman skulle ta pÄ sig alla sina klockor samtidigt...Va bönder gör pÄ fritiden man gÄr farmers walk 100 kg med guld gshock
Detta vill jag se, @roosterman upp med en bild!Motsvarar vÀl ungefÀr att @roosterman skulle ta pÄ sig alla sina klockor samtidigt...
Typ som full tatuerad fast nu G-Shocks istÀlletDetta vill jag se, @roosterman upp med en bild!
Tips! LĂ€nka ihop 20 fyrkanter och kör det som ett jĂ€ttehalsband! Ă Ă„h nej, det gĂ„r ju inte med kombilĂ€nkâŠsablansMotsvarar vĂ€l ungefĂ€r att @roosterman skulle ta pĂ„ sig alla sina klockor samtidigt...
DessvÀrre inga nya klockor.. men det kliar lite i fingrarna![]()
Allt Àr en prisfrÄga och hur mÄnga hugade köpare som Àr pÄ jakt.Mudmaster gwg-1000 Àr dom lÀttsÄlda bedömt?