• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Triss i guling
20220630_192429.JPG

Hörru Daniel, den i mitten har jag ju redan. Men de tvĂ„ andra: OM du skulle bli less pĂ„ dem och tycka att de tar onödig plats i din samling sĂ„ kan jag offra mig att swisha till dig igen och du sĂ€tter dem pĂ„ posten till nordligare breddgrader. Ok? 😎

Hörru Daniel, den i mitten har jag ju redan. Men de tvĂ„ andra: OM du skulle bli less pĂ„ dem och tycka att de tar onödig plats i din samling sĂ„ kan jag offra mig att swisha till dig igen och du sĂ€tter dem pĂ„ posten till nordligare breddgrader. Ok? 😎
30Äringen kommer aldrig att lÀmna men klart att citronen ska norrut om du Àr sugen.

- Vi Ă„kte till Kreta i lördags morse. Det var det vĂ€rsta kaos jag upplevt trots mycket resande nĂ€r jag jobbade 😬
(Ta en bild pÄ klockan var inte att tÀnka pÄ, hÀr gÀllde det att överleva och försöka hinna med flyget)

95525E4C-48D8-4E3C-BD26-FF0A85DDA181.jpeg
Jag kĂ€nner igen det dĂ€r. Åkte till Mallis med familjen för 3 veckor sen och det var kaos, kaos, kaos. Brist pĂ„ information och struktur Ă€r nog min frĂ€msta kritik. Att det Ă€r mycket resenĂ€rer och lĂ„nga köer köper jag men inte att man bara lĂ„ter de vara djungelns lag. Hoppas dem löser de snart iaf.

Jag tycker vi som regel kan tvinga @dzlDave att sÀlja sina prylar hÀr pÄ Klocksnack istÀllet för Tratten :angel:

😉. Ja, jag har dĂ„lig vana. Det Ă€r alldeles för bekvĂ€mt att slĂ€nga upp och sen inte behöva bry sig tills de e klart. Ska försöka bĂ€ttra mig. 👍

DĂ„ Ă€r det överenskommet 😁 @dzlDave sĂ€ljer alltid bra grejer och jag har för dĂ„lig koll pĂ„ Tratten, Ă€ven om jag lyckats knipa en del 👍

Tillbaka
Topp